Jackie

En tråd for os på overtid....

14 indlæg i dette emne

Synes det kunne være rart med en tråd hvor det er helt tilladt at komme ud med al brok og utålmodighed :P Er sikker på jeg ikke er den eneste der er frustreret på overtid..

40+2.

Ingen tegn på snarlig fødsel..

Hver dag føles som om den er en uge lang.

Telefonen kimer hele dagen lang - i dag mødte min far endda op herhjemme fordi jeg ikke lige svarede på en besked! grr.. Det bliver ikke nemt at holde hemmeligt, når der rent faktisk er gang i noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige på besøg.. - vil bare sige jeg håber, der sker noget snart :-)

Du må ud på trapper, vaskegulve, træne og en god omgang lagngymnastik ;)

- og om ikke andet, så prøve at nyde den sidste tid af graviditeten, selvom den ikke er så sjov mere :)

Masser opmundrende tank og kæmpe held og lykke her fra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok ikke over tid endnu. Men vil bare gi dig en krammer og sige at jeg godt forstår du er ved at blive utålmodig, og skør.. af alle dem der ringer og kontakter en hele tiden.

Mine forældre ringer allerede nu dagligt, og nogle gange tager jeg simpelthen ikke telefonen. Jeg gider simpelthen ikke.. de skal da nok nå at blive indviet i hende når hun er her, hold nu op.. argh. Her ender det måske i pks, og har end ikke fortalt dem datoen endnu. Jeg vil gerne ha alenetid med far, baby og vores to store børn når hun er ude.. så ved ikke hvordan jeg lige tackler den.

Så lige den del, der forstår jeg dig virkelig godt... Man bliver helt skør af at skal fortælle at "nej, jeg har IKKE født endnu... Jeg har det fint.. " grrr ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber snart denne tråd kan slettes :P

Vildt at vi snart har en mødregruppe frem for terminsgruppe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg ramt terminsdatoen, så god ide med denne tråd :) Er også træt af at der hele tiden bliver spurgt sker der snart noget... Øh hvem tror i lige der er mest utålmodig. Desuden kan alle andre jo bare fortsætte med deres liv, mens man sidder i her i venteposition og analysere sin krop hver gang der er noget der ikke lige plejer at mærkes sådan ;) Sender hermed vestøv til dem der har brug for det :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg.. - vil bare sige jeg håber, der sker noget snart :-)

Du må ud på trapper, vaskegulve, træne og en god omgang lagngymnastik ;)

- og om ikke andet, så prøve at nyde den sidste tid af graviditeten, selvom den ikke er så sjov mere :)

Masser opmundrende tank og kæmpe held og lykke her fra :)

Tusinde tak :) Jeg prøver alt muligt, men ikke engang en plukkeve kan jeg fremprovokere :P Tror hun blir derinde til hun blir tvunget ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok ikke over tid endnu. Men vil bare gi dig en krammer og sige at jeg godt forstår du er ved at blive utålmodig, og skør.. af alle dem der ringer og kontakter en hele tiden.

Mine forældre ringer allerede nu dagligt, og nogle gange tager jeg simpelthen ikke telefonen. Jeg gider simpelthen ikke.. de skal da nok nå at blive indviet i hende når hun er her, hold nu op.. argh. Her ender det måske i pks, og har end ikke fortalt dem datoen endnu. Jeg vil gerne ha alenetid med far, baby og vores to store børn når hun er ude.. så ved ikke hvordan jeg lige tackler den.

Så lige den del, der forstår jeg dig virkelig godt... Man bliver helt skør af at skal fortælle at "nej, jeg har IKKE født endnu... Jeg har det fint.. " grrr ;)

Ja det er mega frustrerende med tusind sms'er og opkald hver eneste dag, fra de samme personer! Altså!!! Vi skal nok kontakte jer når der ER sket noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg ramt terminsdatoen, så god ide med denne tråd :) Er også træt af at der hele tiden bliver spurgt sker der snart noget... Øh hvem tror i lige der er mest utålmodig. Desuden kan alle andre jo bare fortsætte med deres liv, mens man sidder i her i venteposition og analysere sin krop hver gang der er noget der ikke lige plejer at mærkes sådan ;) Sender hermed vestøv til dem der har brug for det :bd

Åååååh hvor jeg sidder og nikker til hver en sætning. :D Håber ikke for dig du skal vente længe endnu, men det er nu alligevel meget rart med lidt selskab :P

Tak for vestøv - og lige tilbage til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 dage over tid - ingenting sker der! Gab snork og alt muligt andet! Hvor er det dog kedeligt at være på overtid... Tiden snegler sig afsted og jeg kan snart ikke finde på mere at bruge min tid på! Vil jo bare gerne have min datter i armene!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender også lige lidt ve-støv fra Juni gruppen :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for vestøv! Håber snart effekten sætter ind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 dage over tid - ingenting sker der! Gab snork og alt muligt andet! Hvor er det dog kedeligt at være på overtid... Tiden snegler sig afsted og jeg kan snart ikke finde på mere at bruge min tid på! Vil jo bare gerne have min datter i armene!

Håber da snart hun vælger at komme ud til jer :bd :bd :bd

Nu er jeg ikke på overtid endnu (og havde egentlig regnet med at føde før tid denne gang) så er også ved at være træt af at vente og kender godt til dine frustrationer.

:bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her sker der ikke rigtig noget, er 40+3, så jeg er efterhånden godt utålmodigligesom resten af mine omgivelser :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER