Mette

Snart os! Er I klar?

8 indlæg i dette emne

Så er det snart juni!! Og faktisk er de første junibabyer allerede ude :D

Er I klar?!

Vi er ved at have alt på plads. Værelset er klar, alt er indkøbt til de første par dage og hospitalstasken er pakket :) mangler dog lige tasken til mig selv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er stort set klar! Mangler kun lige lidt endnu med børneværelset :) Tasken er pakket, Barne/klapvognen er hentet og alt er vasket og ligger klar i skabet :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også stort set klar :) Min mand har dog en lang to do liste med lamper han skal have sat op, badeværelse der skal males mm. Men han afleverer bachelor i dag og så går han igang med den :) Ellers mangler jeg kun småting som ammetoppe/bh'er og indlæg og så nogle futter og huer til lillepigen. Men det køber vi når vi får løn næste gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Njaeh... Ikke rigtig, men det rykker lidt, efter at jeg er gået på barsel, og så har jeg først termin godt inde i måneden, såeh...:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har jo tyvstartet :kuller :stork :stork :wub Men var jo forberedte og helt klar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er mere end klar :) tøjet er vasket og ligger klart i kommoden, tasken er pakket, barnevogn er hentet... Ja, hun kan bare komme :)

Dog ligger hun stadig i uk, så pt er det pks.. var til forundersøgelse i dag. På dagen, bliver jeg undersøgt igen, og har hun vendt sig, sendes vi hjem igen. Så vi forbereder os lidt på begge dele, trods det faktisk er helt vildt svært ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må hellere snart få kigget på den taske, men ellers ja.

Synes bare de ting til mig er svære at undvære og det til baby er pakket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er så klar - men tror egengtlig at jeg går tiden ud eller måske endda lidt over. Jordemoderen mener jo at hende her er lidt mindre end drengene som vejede 4200g og 4060g så hun har nok bedre plads:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER