Lovely Lady

Hvordan har I det?

7 indlæg i dette emne

Er det begyndt at blive hårdt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes min lænd/haleben driller og gør ondt efterhånden. Går så langsom og kan næsten ikke rejse mig op pga det. Men ellers har jeg det faktisk godt :) lidt halsbrand om natten men det kan holdes nede med mælk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA! :D Så kort kan det siges - syntes det er super hårdt efterhånden <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes det har været tungt og hårdt i lang tid :) Har døjet med halebenet under hele graviditeten, nu er det mest halsbrand, ømt underliv, hjertebanken mm. der er træls :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilslutter mig... Det er tungt og hårdt nu. Fordi hun står med hovedet øverst, ligger det konstant som et enormt pres på mine ribben i højre side. Har så svært ved at trække vejret medmindre jeg sidder ret op.. halebenet er jeg begyndt at døje med de sidste par uger. Føler mit maveskind er ved at sprække, så udspilet føler jeg mig... Av av :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja for pokker, Ihh hvor jeg glæder mig til hun kommer ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Bortset fra snurrende hænder/fingre, der gør ondt, hvis jeg forsøger at knytte hånden, og noget stive ben/hofter, så har jeg det egentlig fint, og kan stadig træne osv. Jeg har dog droppet støvsugning - tilfælde eller ej, så fik jeg forbandet ondt i lænden/iskiassmerter, sidst jeg forsøgte, så dén er død (min mand er lidt skeptisk, for pudsigt nok haaaaader jeg at støvsuge 0:-)

Jeg har så også næsten fire uger tilbage til termin, så jeg er noget spændt på, hvordan de næste uger spænder af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER