Lovely Lady

Har I fået strækmærker?

8 indlæg i dette emne

Jeg kigger spændt hver morgen, men er foreløbig sluppet - i stedet er min mave godt kulørt af vildt tydelige blodårer og en blodsprængning her og der... Charming...:-s

Hvor er det irriterende, at de kan komme helt op til dagene EFTER fødslen (har jeg læst mig til) - det var sq noget federe, hvis man kunne sige, at de ikke kom, hvis de ikke var kommet endnu...

Mest af alt må de gerne blive væk 1 1/2 uge endnu - der har jeg en aftale med en fotograf om at få taget nogle pæne højgravidfotos (37 uger - tør ikke trække den længere), og jeg ville helst have taget et i undertøj også, men i forfængelighedens tegn gerne uden tigerstriber 0:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej er heldigvis sluppet end til videre.. Til gengæld er maven blevet helt spættet - ikke super kønt! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave er faktisk meget fin endnu. Hverken strækmærker eller blodsprængninger eller noget, så jeg er ganske tilfreds (indtil videre haha). Men rammer også først uge 37 i morgen så der kan stadig nå at ske meget jo...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, masser :D Her er maven fyldt med strækmærker hele vejen fra skambenet og til nogle cm. over navlen. Kan slet ikke tælle dem, men der er mange. De er ikke kønne, men gør mig ingenting. De ligner min mors haha og det er da på en måde lidt morsomt. Jeg har vænnet mig til dem, men glæder mig da til de er knap så røde og frembrusende :) Hos mig kom de fra den ene dag til den anden henover natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen strækmærker her, kun få blodsprængninger, som ikke rigtigt kan ses.

Har spurgt min mor, om hun fik strækmærker, da hun var gravid, da det jo skulle være genetisk betinget, og det gjorde hun ikke, så jeg satser på, at jeg går fri :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ikke her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik dem ugen før jeg fødte sidst, så det gør jeg nok også denne gang. Dem fra sidst er blevet tydelige igen denne gang, men er ellers næsten utydelige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik ingen ved mine to første graviditeter så håber at jeg går fri :rolleyes Men har fået en åreknude på låret pænt grimt :( tror ikke jeg slipper udenom en O.P senere da jeg til dagligt er en aktiv løber og denne gør pænt nas. Jeg kan næsten ikke overskue de skide kompressionsstrømper når det nu begynder at bliver varmt :wacko Men når vi nu har valgt at få tre børn må jeg jo også acceptere at min krop ikke længere ligner en på tyve som ikke har født nogle dejlige vidundere :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER