mille1981

Hvornår går I på barsel?

11 indlæg i dette emne

Efter at have nydt en forlænget weekend, glæder jeg mig godt nok til at jeg kan gå endeligt på barsel. Jeg synes arbejdsdagene er lange og nok især transporten...

Der er dog stadig fem en halv uge til jeg går fra 29. Juni. Der vil jeg være 33+3, da jeg holder to ugers ferie inden barsel.

Hvornår går I andre fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har sidste dag D 28. juni. Jeg arbejder i staten, så det er seks uger før. Jeg både glæder mig og gør ikke. Der er så mange ting jeg gerne vil nå. Men bliver også dejligt at få tid til at gå og vaske babytøj :wub

Jeg synes ikke jeg føler mig besværet endnu, men det skal nok nå at komme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går af den 4-7-13 men har næsten ingen vagter inden kun hver 2 weekend i hele juni og det er kun 6 timer pr weekend ^_^ ^_^ :yay :yay så bliver ikke overanstrangt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste dag 7.6. og kun 8 arbdage tilbage. Går fra 8 uger før. Der skal være en enkel fordel ved at være i det offentlige.... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle først være gået på barsel 10 juli, men er så lige blevet sygemeldt i dag pga slemme plukveer, og både jordemoder og læge er bange for jeg går for tidligt i fødsel hvis jeg bliver ved med at overanstrenge mig :( Arbejder i en skobutik (dog ikke fuldtid), så render meget frem og tilbage og det kan jeg åbenbart ikke holde til..

bliver dog ikke helt skør af at gå herhjemme da jeg har eksamener de næste 5 uger, så kan jeg jo koncentrere mig om dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev sygemeldt i februar, og må ikke arbejde før efter barsel. Tiden er sindssyg lang og alt er klart..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh der er ikke længe til, at nogle af jer smutter på barsel/ferie osv - jeg er så "heldig" at jeg kan vente helt indtil d. 22/7 med at gå fra på barsel, men min praktik slutter (desværre!) allerede d. 1/7, så jeg får da lidt tid der inden barsel til at gøre de sidste forberedelser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Officielt er min første barselsdag på mandag d. 10/6, men jeg har valgt at tage et par ekstra fridage op til, for i morgen skal jeg til koncert med lækkerbuksen BON JOVI! jeg tænkte jeg ville slappe af inden koncerten og dagen efter ville jeg jo alligevel ikke være noget værd, så jeg havde sidste dag i børnehaven i går ;-) Intet er klar endnu, men har jo masser af tid til forberedelser de næste 8 uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Officielt er min første barselsdag på mandag d. 10/6, men jeg har valgt at tage et par ekstra fridage op til, for i morgen skal jeg til koncert med lækkerbuksen BON JOVI! jeg tænkte jeg ville slappe af inden koncerten og dagen efter ville jeg jo alligevel ikke være noget værd, så jeg havde sidste dag i børnehaven i går ;-) Intet er klar endnu, men har jo masser af tid til forberedelser de næste 8 uger.

Ej, tillykke med barsel :yay Det lyder da skønt i det her vejr ;)

God koncert i aften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barsel!!!!!!! Så fedt. Orker ikke at gøre en masse klar. Vil bare bruge tiden med min mand og vores tre børn, mens vejret er så godt. Jeg finder nok en regnvejrsdag til at gøre lift, taske og tøj klar. Mere behøver vi ikke, før baby kommer. Der skal lige købes et par småting, men det er hurtigt klaret. Føler mig efterhånden rutineret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barsel!!!!!!! Så fedt. Orker ikke at gøre en masse klar. Vil bare bruge tiden med min mand og vores tre børn, mens vejret er så godt. Jeg finder nok en regnvejrsdag til at gøre lift, taske og tøj klar. Mere behøver vi ikke, før baby kommer. Der skal lige købes et par småting, men det er hurtigt klaret. Føler mig efterhånden rutineret.

Det lyder bare skønt!!! :D Hehe ja jeg skulle da lige til at sige, at du må da have en rutine efterhånden og har man det hele liggende fra før, så er det jo nemt at komme til... Vi skal lige til Vestjylland for at hente det mindste babytøj, lift osv. hos mine forældre, hvor det er "opmagasineret" ellers burde resten være piece of cake ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER