Kanske

...

10 indlæg i dette emne

...

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været hjemme siden 1feb. men med forskellige eksamensopgaver..

lige nu er det bacheloren jeg sidder med, den har ikke taget så meget tid som den burde, men det kommer den til, for tiden er ved at slippe op..

så har jeg jo det privilegium at jeg har en legekammerat herhjemme, fordi min kæreste arbejder hjemmefra ;)

Ellers fordriver jeg tiden med rengøring, støvsugeren og får somregel en lur over middag.. - og så prøver jeg at nyde roen, og tager tingene i roligt tempo..

- men må indrømme at jeg er glad for at jeg stafig

"Går i" skole, så er der hele tiden noget at tænke på :) - og en grund til at finde på overspringshandlinger ;)

Vi har hele vores familie på sjælland, så vi er også der meget af tiden..

- så tiden går her, og energiniveauet er ikke ret højt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går på barsel om 4½ uge. Jeg glæder mig, men jeg frygter også at jeg ikke kan få tiden til at gå. Jeg er generelt dårlig til lediggang og begynder hurtigt at kede mig. Der er selvfølgelig ting der skal gøres og være klar til bettemanden kommer, men tror det er hurtigt overstået. Som dig Stine, så håber jeg også lidt at han kommer før tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går på barsel om 3 uger.. er også lidt spændt på om jeg kan få tiden til at gå.. har en idé om at dele dagene lidt op i noget med fra 8-13 praktiske opgaver også afslapning med bog i solen resten af dagen og en masse kvalitets tid med manden når han kommer hjem.. nogen hygge kører turer ud til veninder og familie som vil blive forsømt i tiden efter fødslen... også har jeg en idé om at jeg skal nå til tandlæge inden lillepigen kommer og måske andre ting der skal gøres som ikke er så nemt når hun først er kommet :-D

Lidt bagværk og mad til fryseren er også godt at have tror jeg :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har 2 børn i forevejen og en masse projekter som skal have lavet i huset, haven, med børnene osv så tror ikke jeg kommer til at kede mig - er lige gået på barsel i tirsdags og har holdt 4 års fødselsdag for den mindste for 24 børn i går, haft min mands kollegaer til spisning i tirsdags, så tillader mig endelig en mindre fridag i dag, som allerede er gået, da har lovet at hente den mindste og veninde i børnehaven kl 14 så de kan nå at lege inden resten af venindens familie kommer og spiser i aften .... har normalt ikke tid til at have legekammerater med hjem, så det kommer der nok også til at gå en tid med at få indhentet for begge børn.... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der en lille uge til jeg går på barsel og jeg glæder mig.. Har så mange ufærdige projekter herhjemme som jeg glæder mig til at komme i gang med.. Kan slet ikke se at jeg kommer til at kede mig og den måned jeg har inden lillebror ankommer skal nok flyve forbi.. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går på barsel på fredag - det er slet ikke til at forstå :) :) Så har jeg seks uger til at blive klar i med vores nye hus og især børneværelset :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har gået ledig siden januar (minus 3 uger), så jeg får bare tiden til at gå med daglige småting.. ikke noget vildt og spændende.. men er også max klar til at lillesøster kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at du allerede er klar Kajser :) :)

3 dage tilbage til barsel!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at du allerede er klar Kajser :) :)

3 dage tilbage til barsel!!! :loveshower

altså mentalt er jeg klar :) Men ikke praktisk - vi er ved at bygge om!

3 dage skal nok gå hurtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER