Posted May 18, 2013 I dag er dagen hvor vores lille elskede dreng kom til verden :kuller Jeg har skrevet kort om det i min graviditetstråd :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2013 Du får lige et stort tillykke her også!! :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 18, 2013 Stort tillykke med ham :loveshower :balloon Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 19, 2013 Stort tillykke med ham :) Glæder os til billeder mm :) Diana Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 19, 2013 Ihhh, darling, stort tillykke :loveshower :loveshower :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 19, 2013 stort tillykke med ham :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2013 Tak søde piger! Der er en lille update og billede i min graviditetstråd :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 23, 2013 Også her et stort tillykke!!! :kuller Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 24, 2013 Tak søde piger! :biglove Nu er der billeder fra hans første dag i min graviditetstråd! Share this post Link to post Share on other sites