Little Angels <3

Så kom han... <3 LIDT før tid..

18 indlæg i dette emne

Fb af lille storm.. :)

Det er torsdag aften d 9/5 kl 21.. Min kæreste datter og jeg selv er hos min far, for vi har været til aftensmad...

Jeg har haft ve lignende smerter, som jeg jo så tit har haft, så det virker ikke til, at der er noget usædvanligt i vente.. Nå, men vi skal så hjem, og er på vej til at gå ud i bilen, men jeg skal lige tisse først.. får mig sat og tisser så.. Rækker efter papiret og PLASK siger det så.. Og igen, og igen.. NOGET vælter ud af mig.. Bliver forskrækket, og tror det er vandet, som er gået.. Vil så tørre mig, men da jeg ser papiret, er det blod.. Meget blod.. Og der kommer mere.. Og mere.. Og mere endnu.. Det kommer meget hurtigt og jeg skriger bare.. Råber hysterisk efter min fars kone..

Hun kommer løbende, og ser alt blodet.. Hun spørger mig hurtigt, om jeg er skidt eller har ondt, og det er jeg ikke, og mærker ingen smerter..

Min kæreste er der nu også, og han forsøger at trøste mig.. Jeg er komplet oprørt og bange..

Vi får ringet til fødegangen, og hun spørger ind til situationen.. Jeg har fattet mig, for at tale med hende direkte - underligt nok gør hun ikke noget ud af at berolige mig.. Hun spørger afslutningsvis efter adressen, og siger der kommer en ambulance..

Ventetiden virker enormt lang, mens jeg ligger dér med håndklæder mellem benene - og på gulvet i min fars kolde gang, for ikke at skræmme freya, der bliver underholdt inde..

Jeg tænker de værste tanker.. "Mit barn er dødt.. Mit barn, mit guld, min lille solstråle.. :'( dig vi har ventet på så længe.. hvad skal jeg dog gøre.."

Beder min kæreste om at lytte til maven, og høre efter hans hjerte.. Han siger, at han TROR, at han kan høre ham..

Så kommer ambulancen.. Jeg bliver proppet på en båre, og fragtet ud i ambulancen.. Jeg får drop og de hæver fodenden, for at stoppe blødningen så vidt muligt.. Min kæreste kommer ind til mig, og så går den ellers med udrykning mod kolding.. Det tager ca tyve min at komme til kolding, og vi får fundet fødegangen.. Der er tre jm som tager imod mig, og jeg får straks kørt en ctg som viser, at vores lille skat er helt upåvirket trods alt.. Vi fyldes begge med lettelse, og det kommer så en fødselslæge ind på stuen.. De undersøger min blødning, og kan konstatere, at det stadig står ud med blod..

Han siger kort til mig, at det kan ende med et ks... Her går jeg i panik igen, og lægen spørger om der er sammentrækninger.. Det er der så, men jeg er ikke særlig åben, så her tages beslutningen om operation i fuld narkose, og SÅ går det stærkt! På operationsstuen sker det rigtigt meget, rigtigt hurtigt.. Vi var på fødegangen kl 22.03, og kl 22.23 lille storm forløst..

Han kommer ned til sin far, som holdt ham i 40 min., Indtil jeg vågner fra narkosen..

Det var en utrolig og underlig fornemmelse at vågne dér, og så kom farmand med vores lille barn.. At se han ligge og sove, og ikke have været en bevist del af hans vej til verden..

Ikke just hvad jeg havde forestillet mig.. Men det viste sig simpelthen, at det var min moderkage, som havde revet sig løs.. Ingen ved hvorfor..

Men.. Alt i alt, så er jeg relativt upåvirket.. Vi nyder bare vores lille skid. :-)

post-5706-0-85801700-1369080877_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op en oplevelse.

Kan godt forstå du blev bange.

Dejligt at i har det godt alle sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op det må ikke have været nogen rar oplevelse :kram

men dejligt at høre at I har det godt

Stort tillykke med ham :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh sikke da en oplevelse :( Men hvor er det godt at det endte lykkeligt :)

Stort tillykke med Storm :)

Diana

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha en forskrækkelse. Godt at alt endte godt og i nu kan nyde den lille Storm - stort tillykke med ham :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en oplevelse.

Stort tillykke med ham. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en kæmpe forskrækkelse, men godt at det endte godt.

Tillykke med ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh tillykke :)

- han kan jo ikke hedde andet end Storm, sikke en ankomst :)

Dejligt at høre du har det godt, det lyder voldsomt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih sikke da et forløb som heldigvis havde den lykkelige udgang.

Rigtig stort tillykke med ham!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, fik da gåsehud af den beretning. Godt, at I alle har det godt. Og tillykke med jeres lille dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Storm :hurra Sikke en omgang. Godt alt endte godt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da en oplevelse! :o Godt det endte lykkeligt! Stort tillykke! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuha.... sikke en uhyggelig oplevelse :o Men hvor er det godt at i begge har det godt, og at alt forløb hurtigt og proffessionelt. Jeg får da helt ondt i maven af at læse det, kan kun forestille mig hvor bange du må ha været da du så så voldsomt meget blod... igen, hvor er det bare godt at lillemanden hele vejen igennem var ok.

Kæmpe stort tillykke med ham :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak allesammen.. Det krævede hvert fald noget is i maven...! Især hos min stakkels kæreste.. Men åha ja, han er her, og vi har det godt.. Så hvad mere kan man ønske sig trods alt..! <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :)

Og sikke en oplevelse - husk at få talt om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det lyder godt nok som en frygtelig oplevelse. Dejligt at læse slutningen :yay og stort tillykke med ham :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, er blevet helt rørt og rystet af din beretning! Hvor er det bare godt at i alle har det godt!

Stort tillykke med lille Storm, synes jo det er et fantastisk navn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med lille Storm!

Jeg synes, han har fået det helt rigtige navn efter den hurtige ankomst!!! :kuller Han ser bare dejlig ud!

Godt, at I allesammen har det godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER