ildtiger

Hvordan står det til ??

6 indlæg i dette emne

Hej i kommende mødre hvordan står det til med mavserne og de små guldklumper der ligger der inde ????

Ved mig føler jeg tiden står stille er lettere syg og har ellers ikke været det før i denne i gravidetit :( vægten stiger tror jeg da (husk ingen badevægt her) og maven vokser ca med 1 cm i ugen lige pt....(fuck jeg bliver stor hvis den forsætter) er pt 97/98 om maven :o men bebse har det super godt og sparker og tumler løs i maven jeg har kun 79 dage til termin :blink hvor er tiden lige blevet af og føler jeg mangler alverdens ting vi har ikke engang fået ryddet op på det værelse som bebse skal have engang. Men mon ikke vi skal nå det :D vi har da barnevogn, vugge, autostol og tøj. Så lidt er der da styr på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes generelt jeg har det ganske ok. Jeg kan ikke så meget fysisk uden at få plukveer, men prøver at lytte til min krop så meget som muligt.

Jeg prøver at arbejde max 4 dage om ugen og gå hjem kl 15. Det er dog langt fra altid det lykkes...

Jeg har taget to kg på, så det er ok. Maven er vildt stor, og får dagligt kommentarer og klap. Det generer mig dog ikke, hvilket jeg ellers var sikker på det ville.

Vi har købt stort set alt. Mangler termometer og amme-bh... Stort set!

Værelset er dog ikke malet endnu. Vi har haft ungerne de sidste weekender og så får vi ikke lavet så meget praktisk. Det bliver nok heller ikke denne weekend, men måske næste. Hvem ved? ;)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det rigtig godt :glad

Maven er stor, er i tvivl om den kan blive større, men mon ikke ;)

Jeg elsker at mærke hende tumle løs derinde. Der er heldigvis rigtig meget gang i hende :yay

For tiden er jeg ikke træt, så nyder faktisk bare det hele. Og glææææææder mig. Elsker at se på tøj, men bør altså ikke købe mere, vi har jo fra sidste gang.

Om et par timer tager vi til Paris, skal lige nyde det, mens det stadig er let at rejse :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyhh hvor skal jeg starte!

Jeg synes egentlig det går okay sådan generelt - jeg er dog begyndt at døje med ømhed i lænden (har hjulpet en smule at indstille kontorstolen) som har sendt mig ret tidligt hjem fra arbejde nogle dage. Lægen har rådet mig til at ændre arbejdsstilling så ofte som muligt og komme op og gå lidt rundt... Det forstyrre dog mit arbejde en hel del og jeg taber let tråden på den måde... Så jeg skal lige tage mig sammen for at der ikke kommer for mange overspringshandlinger.

Ellers er jeg begyndt at døje med hævede fødder og ankler! Det er virkelig tidligt for mig med den slags - sidst døjede jeg med det i 14 dage før jeg fødte. Nu er der immervæk stadig 3 måneder til min termin og jeg kan kun forestille mig, at det bliver et helvede! Det er dog værst med venstre fod/ankel fordi den var dum i forvejen, men lørdagens vejr sammen med pyntning af kage og bryllup om aftenen gjorde lige, at jeg næsten ikke kunne komme i mine sko for at tage hjem igen...

Halsbrand kommer og går og ja så har jeg jo lige taget 11 kg på ca. fra min før-graviditetsvægt, så nu skal jeg også lige have styr på det... Dette er en MEGET anderledes graviditet og jeg kan mærke på mig selv, at det går mig lettere på, at folk kommentere på, hvor stor jeg allerede er og min mand sagde noget lidt øv i går, om at han savnede mig som "ikke-gravid"... Det kan jeg nu godt forstå - det gør jeg også indimellem, i hvert fald i de stunder, hvor det hele er allermest irriterende!

Indimellem glemmer jeg også lige, at jeg er gravid indtil jeg får et los af en eller anden art... ved ikke helt hvordan det kan lade sig gøre at glemme med den mave jeg render rundt med, men det sker altså... det må være post-ammehjerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyhh hvor skal jeg starte!

Jeg synes egentlig det går okay sådan generelt - jeg er dog begyndt at døje med ømhed i lænden (har hjulpet en smule at indstille kontorstolen) som har sendt mig ret tidligt hjem fra arbejde nogle dage. Lægen har rådet mig til at ændre arbejdsstilling så ofte som muligt og komme op og gå lidt rundt... Det forstyrre dog mit arbejde en hel del og jeg taber let tråden på den måde... Så jeg skal lige tage mig sammen for at der ikke kommer for mange overspringshandlinger.

Ellers er jeg begyndt at døje med hævede fødder og ankler! Det er virkelig tidligt for mig med den slags - sidst døjede jeg med det i 14 dage før jeg fødte. Nu er der immervæk stadig 3 måneder til min termin og jeg kan kun forestille mig, at det bliver et helvede! Det er dog værst med venstre fod/ankel fordi den var dum i forvejen, men lørdagens vejr sammen med pyntning af kage og bryllup om aftenen gjorde lige, at jeg næsten ikke kunne komme i mine sko for at tage hjem igen...

Halsbrand kommer og går og ja så har jeg jo lige taget 11 kg på ca. fra min før-graviditetsvægt, så nu skal jeg også lige have styr på det... Dette er en MEGET anderledes graviditet og jeg kan mærke på mig selv, at det går mig lettere på, at folk kommentere på, hvor stor jeg allerede er og min mand sagde noget lidt øv i går, om at han savnede mig som "ikke-gravid"... Det kan jeg nu godt forstå - det gør jeg også indimellem, i hvert fald i de stunder, hvor det hele er allermest irriterende!

Indimellem glemmer jeg også lige, at jeg er gravid indtil jeg får et los af en eller anden art... ved ikke helt hvordan det kan lade sig gøre at glemme med den mave jeg render rundt med, men det sker altså... det må være post-ammehjerne ;)

Du får lige en kæmpe krammer herfra :kram

"Godt" at høre jeg ikke er den eneste der ikke svæver på en lyserød sky for tiden.. havde en utrolig hård start på graviditeten og fra uge 6-15 kastede jeg op flere gange dagligt.. og så i 2. trimester har jeg egentlig haft det godt.. har nydt at være gravid, trætheden har ikke været så slem og kvalmen var helt væk - så skønt :) Men men men er nu trådt ind i 3. trimester og er såååååå træt konstant, kvalmen er så småt kommet tilbage sammen med halsbrand konstant og er begyndt at kaste op en gang imellem igen :( samtidig lider jeg er meget smertefylde plukveer, vand i ben og fødder og ondt i ryg og lænd :( Ved godt jeg dvæler i selvmedlidenhed, men må indrømme jeg synes det er pænt hårdt for tiden.. heldigvis er jeg gået på læseferie, så kan stille og roligt gå herhjemme og skrive eksamensopgaver - men jeg har et studiejob i butik hvor jeg er 13-18 timer om ugen, og det har jeg virkelig svært ved at magte for tiden :(

skal til jordemoder i morgen, og vil snakke om mine plukveer, da de bekymrer mig.. samtidig tænkte jeg at jeg vil aflevere en urinprøve ved lægen for at se om jeg evt har blærebetændelse, da mange siger det måske er det der gir mig plukveer.. håber det kan gi mig lidt afklaring :)

beklager den lidt negative smøre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey ^_^

Det gør ikke noget med negativtet det er bare dejligt at høre hvordan i forskellige har det om det så er pos. eller neg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER