KatrineK

Halvvejs

8 indlæg i dette emne

Så ramte jeg 20+0, og er dermed halvvejs i graviditeten. :yay

Jeg synes tiden er fløjet afsted, og kan egentlig ikke helt forstå at jeg allerede er så langt. På tirsdag skal jeg til MD-skanning, det bliver spændende om de kan se hvad der gemmer sig derinde, eller om vi skal overraskes ved fødslen. :)

Har lige fået en henvisning til en fys, da min lænd og mit bækken er begyndt at drille helt enormt. Forhåbentlig kan vi få gjort noget, så jeg ikke skal have så ondt hele tiden. :)

I dag var jeg forbi lægen, for at få målt mit fasteblodsukker, og det var bare helt fint. :) Skulle egentlig have været til en glucobelastningstest, men det kunne jeg simpelthen ikke overskue med min hyperemesis, og med tanke på, at jeg besvimede sidst jeg fik den lavet. Skal afsted til en når jeg er 28 uger henne, og det må være mere end nok tænker jeg. :)

Maven vokser og vokser, har lige bestilt en masse tøj fra mamalicious, hvor jeg fik 20% rabat på alt, så nu venter jeg på dt kommer med posten en af dagene, så jeg kan komme i noget tøj jeg kan passe igen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Halvvejs!! :loveshower Hvor er det dejligt for dig - glæder mig til at komme dertil.. Liiiige om lidt! :glad

Træls med dit bækken - håber fys kan gøre noget ved det. Jeg har fået nogle øvelser hos min fys - det er rigtig fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

iiiih jeg kan godt følge dig... jeg er halvvejs på onsdag :loveshower

hvor jeg også skal til md scanning... weee der sker meget på onsdag :balloon

Tillykke med din halvvejs uge :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halvvejs!! :loveshower Hvor er det dejligt for dig - glæder mig til at komme dertil.. Liiiige om lidt! :glad

Træls med dit bækken - håber fys kan gøre noget ved det. Jeg har fået nogle øvelser hos min fys - det er rigtig fint :)

Jeg håber også at øvelser kan gøre noget for mig. For ellers har det da pludselig lange udsigter med at blive smertefri. -jeg overvejer også at tage forbi min kiropraktor og få ham til at knække ryggen lidt, det kunne den sikkert også godt bruge. :)

iiiih jeg kan godt følge dig... jeg er halvvejs på onsdag :loveshower

hvor jeg også skal til md scanning... weee der sker meget på onsdag :balloon

Tillykke med din halvvejs uge :biglove

Det er altså lidt stort at ramme de 20 uger, tænk, om 4 uger er det FG jeg skal henvende mig til, hvis der er noget i vejen. -så kommer det jo pludselig tæt på! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det må være stort at nå til de 20 uger. Jeg tæller ned - men der er hele 18 dage endnu for mit vedkommende SUK! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også ramt de 20 fulder uger... altså halvvejs... ;)

dagen blev brugt lidt på at kigge på barnevogn, en tur i Ikea og rengøring herhjemme.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også ramt de 20 fulder uger... altså halvvejs... ;)

dagen blev brugt lidt på at kigge på barnevogn, en tur i Ikea og rengøring herhjemme.. :rolleyes

dejligt tillykke med milepælen :) er du begyndt at mærke liv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt tillykke med milepælen :) er du begyndt at mærke liv :)

Ja det har gjort i en 3 ugers tid tror jeg.. Min mand mærkede tøzen i tirsdags, så det var super dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER