FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Tak. Der står bare at man skal konsultere lægen... :chin:

Fik at vide på apoteket at det må man gerne- både denne gang og sidste gang- men som bbm siger uden hylster :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak :p Det svar holder jeg mig til :p Må på apoteket imorgen :)

BTW så er en svampe sultekur genialt effektiv: ingen sukker (ikke fanatisk bare ingen åbenlyse kilder) og mælk(som du gør) og minimalt med hvede produkterne (egentlig gluten generelt men Hvidt brød er for mig nok at holde mig fra :) ). Bare i 2-3 uger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har helt vildt lyst til dåse ferskner og dåseananas med flødeskum :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har helt vildt lyst til dåse ferskner og dåseananas med flødeskum :huh

Og chokoladesovs! :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og chokoladesovs! :mam

Åh ja!!! Det ville være ekstra luksus :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skulle jo synes at det ville harmonere godt med PCO'en :lol :lol

:p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lur i eftermiddags og snart på vej i seng. Godt jeg altid har elsket at sove ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et hurtigt spørgsmål.. Hvis man er ret overbevist om at man har svamp og måske er gravid, bør man så gå til læge eller 'bare' gå ned op apoteket og købe Canasten salve og stikpiller???

(Gult udflåd med lidt små klumper i, klør og sved da vi havde sex igår...)

Har egentlig ikke lyst til at gå til lægen, fordi så er jeg nødt til at afsløre at jeg forhåbentlig er gravid, men det vil jeg helst ikke før jeg har nogle ordentlige streger.

Jeg købte sådan en kombipakke med en stikpille og en creme. Hende på apoteket mindede mig lige om, at jeg ikke måtte bruge applikatoren, og så var der ingen ben i det. Jeg brugte både stikpillen og cremen, og min baby har det da så fint her 4 mdr senere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op... Please... Kastede op imorges fordi jeg var så træt, og nu kan jeg ikke sove, fordi jeg lige har kastet op igen :(

Og oveni det, må mine hæmorider efterhånden være slemme, for det blødte faktisk en del imorges, da jeg tørrede mig. Og selvom jeg er 110% sikker på, hvor blodet kommer fra, så gider man bare ikke se blod på de kanter, når man er gravid. Suk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstoppelse og dertilhørende halsbrand :prik :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op... Please... Kastede op imorges fordi jeg var så træt, og nu kan jeg ikke sove, fordi jeg lige har kastet op igen :(

Og oveni det, må mine hæmorider efterhånden være slemme, for det blødte faktisk en del imorges, da jeg tørrede mig. Og selvom jeg er 110% sikker på, hvor blodet kommer fra, så gider man bare ikke se blod på de kanter, når man er gravid. Suk!

Åh mand... Hvor mange børn er det, I har planer om...?

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 38+2/3 ifølge nf.

I følge "mig selv" er jeg 40+0/1.

Utålmodig!! DET tror jeg nok!!

Og der er ikke overhovedet tegn på en dyt.

Hvad blev der lige af at være sygemeldt i 4-5 mdr, pga de var bange for at jeg fødte for tidlige! :p så kom dog bare et par uger før termin baby :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh mand... Hvor mange børn er det, I har planer om...?

:kram2

:kiss Det VAR fire... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega kvalme og opkast hele morgenen, har sovet 2 timer (sov 45 min i går nat) og hvad jeg mistænker er begyndende bækkenløsning..... Det bliver en laaaaang dag i dag.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 38+2/3 ifølge nf.

I følge "mig selv" er jeg 40+0/1.

Utålmodig!! DET tror jeg nok!!

Og der er ikke overhovedet tegn på en dyt.

Hvad blev der lige af at være sygemeldt i 4-5 mdr, pga de var bange for at jeg fødte for tidlige! :p så kom dog bare et par uger før termin baby :p

What? Hvordan kan der være 2 ugers forskel? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op, hvor er der mange der kaster op! :o Min dybeste medfølelse :(

:kram

Tak søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sidder jeg og venter på sygehuset. Først Sukkerbelastningstest og derefter anti-d sprøjte. Det bliver en lang formiddag. Regner med at få lov til at gå hjem kl. 11.30 :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fy for en hvis ting det hav mig kvalme idag :puke Nu skal det bare blive nede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sidder jeg og venter på sygehuset. Først Sukkerbelastningstest og derefter anti-d sprøjte. Det bliver en lang formiddag. Regner med at få lov til at gå hjem kl. 11.30 :o

Hvor sidder du henne? Kan være vi ses, jeg skal til tjek kl 10.30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor sidder du henne? Kan være vi ses, jeg skal til tjek kl 10.30

Til kl. 10 sidder jeg i venteværelset ved blodprøveragning. Derefter skal jeg være ovre på barselsambulatoriet til kl. 11 på patienthotellet. Skal bare lige overveje om jeg tør tage den der over vejen eller jeg går der over...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fy for en hvis ting det hav mig kvalme idag :puke Nu skal det bare blive nede...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What? Hvordan kan der være 2 ugers forskel? :blink

Også min tanke :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til kl. 10 sidder jeg i venteværelset ved blodprøveragning. Derefter skal jeg være ovre på barselsambulatoriet til kl. 11 på patienthotellet. Skal bare lige overveje om jeg tør tage den der over vejen eller jeg går der over...

Jeg skal være på 4. Sal på patienthospitalet, så måske ses vi :)

Den der elevatorting er ikke så farlig, men den er meget mærkelig første gang man kører over vejen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For første gang er jeg i dag optimistisk inden en kontrolvejning.

Har ikke kastet op i en hel uge :glad og på min egen vægt har jeg taget et kilo på af de 1,5 kg der røg under min indlæggelse :wee

Og så har jeg det bare bedre, både fysisk og psykisk, end jeg har haft længe. :yay

Er bare GLAD i dag og har skrålet med på radioen mens jeg går forberedt dagens aftensmad, så den bare er klar til at komme i ovnen i aften. :glad :wee :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det nu... Fiskeolie, skal man helst stoppe med ca 3 mdr inden termin, ikke?

Jeps de er blodfortyndende!

Så det er en skidt kombi med aks/pks.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.