FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

:kram

Det lyder som dit bækken :kram2

Det er også min tanke. Og nok også derfor jeg har trukket den med at gå til læge - jeg kan simpelhen ikke overskue en evt sygemelding :(

Men de der usikre ben, det var dråben..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det ikke tidligt at have meget tyndt udflåd? Havde det i slutningen af mine 2 andre graviditeter, men synes ikke det startede så tidligt..

Jeg har det også selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke tidligt at have meget tyndt udflåd? Havde det i slutningen af mine 2 andre graviditeter, men synes ikke det startede så tidligt..

Jeg er begyndt :rolleyes og sådan var det også med W.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalt gravid off-dag!

Det kan også være hyggeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læge om lidt. Jeg har haft on/off ondt i lænd og hofter i en mdr's tid, men her over påske er det gået om i mit skamben også og mine ben har føltes usikre under mig et par gange. Nu bliver jeg sgu lidt nervøs :unsure

Tænker også at det desværre lyder som dit bækken der driller :kram

Held og lykke ved lægen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker også at det desværre lyder som dit bækken der driller :kram

Held og lykke ved lægen.

Tak. Det var mit bækken og det var bækkenløsning. I første omgang forsøger vi med noget deltidssygemelding og noget omlægning af hvad jeg skal/kan lave.. Sidder lige og venter på at min chef har tid til at snakke med mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Det var mit bækken og det var bækkenløsning. I første omgang forsøger vi med noget deltidssygemelding og noget omlægning af hvad jeg skal/kan lave.. Sidder lige og venter på at min chef har tid til at snakke med mig :)

Det lyder ikke rart, håber det er nok med en deltidssygemelding

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige indset at spegepølse da er mega nedern :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit JM har lige sendt et brev om de har flyttet min tid fra fredag til torsdag, hvilket jo betyder det bliver svært at passe mit job ordentlig :prik Fredag har jeg nemlig fri og det passede perfekt... Nu skal jeg have fri både i morgen og torsdag for at komme til graviditetsrelateret tamtam...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Det var mit bækken og det var bækkenløsning. I første omgang forsøger vi med noget deltidssygemelding og noget omlægning af hvad jeg skal/kan lave.. Sidder lige og venter på at min chef har tid til at snakke med mig :)

Øv :kram2

Håber deltidssygemeldingen og omlægningen i arbejdsopgaver hjælper på dine gener.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og endnu engang er jeg gravid med en hikker :D

Det er hyggeligt (så længe det ikke er når jeg skal sove (med C var det hver aften når jeg skulle sove)) :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, jeg har også en baby med hikke op til flere gange dagligt.. Det kan både være hyggeligt, men også en smule belastende.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til JM i dag.. Sjovt så forskelligt de vurderer størrelsen på baby... For præcis en uge siden sagde scanningen 2165 g, og i dag vurderede JM 2700 g... Jeg valgte ikke at kommentere på det... Jeg vælger at tro på at bettepigen har lige den størrelse hun skal have når hun kommer ud :) 22 dage tilbage <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit JM har lige sendt et brev om de har flyttet min tid fra fredag til torsdag, hvilket jo betyder det bliver svært at passe mit job ordentlig :prik Fredag har jeg nemlig fri og det passede perfekt... Nu skal jeg have fri både i morgen og torsdag for at komme til graviditetsrelateret tamtam...

Men gravide har jo ikke job at passe!! Eller noget :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men gravide har jo ikke job at passe!! Eller noget :prik

Nej det er lidt træls. Det havde sikkert taget ligeså lang tid at ringe og snakke med mig om en anden tid som at skrive brevet og ligge den i digital post. Men sådan er det vel i det offentlige ;) Jeg tager tiden. Skulle jo egentlig have været afsted i sidste uge men der var jo påsken...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et hurtigt spørgsmål.. Hvis man er ret overbevist om at man har svamp og måske er gravid, bør man så gå til læge eller 'bare' gå ned op apoteket og købe Canasten salve og stikpiller???

(Gult udflåd med lidt små klumper i, klør og sved da vi havde sex igår...)

Har egentlig ikke lyst til at gå til lægen, fordi så er jeg nødt til at afsløre at jeg forhåbentlig er gravid, men det vil jeg helst ikke før jeg har nogle ordentlige streger.

Jeg har ikke lige stået i det, men såvidt jeg kan læse her:

http://www.canesten.dk/da/Underlivssvamp/Gravid.html

Kan du godt bruge det som gravid, men uden at bruge hylster-dims :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Der står bare at man skal konsultere lægen... :chin:

Jaeh, det gør der godt nok, men der står også, at det kan bruges, så jeg læser det lidt sådan, at det ikke haster med at konsultere lægen som sådan... Men jeg ved det ikke :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Der står bare at man skal konsultere lægen... :chin:

Ellers så vil jeg forsøge at ringe og spørge lægevagten - har du nu canesten hjemme, er det jo hurtig ja/nej spørgsmål. Ellers så vente til imorgen nær din læge har åben. Better safe than sorry :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ikke rart, håber det er nok med en deltidssygemelding

:kram

Det håber jeg også - nu får vi se. Skal også til fys torsdag. Forhåbentlig kan hun gøre noget godt.

Tak for kram :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke canasten hjemme...

Jeg kunne jo også ringe til lægen og sige at jeg tror at jeg er gravid, OG at jeg har svamp, og om det er ok bare at gå på apoteket eller om hun skal tjekke mig... Det er jo sandheden...

Jeg synes det lyder som en vinder :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det nu... Fiskeolie, skal man helst stoppe med ca 3 mdr inden termin, ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres svar. Rart at vide at man ikke er helt alene :lovebk

Jeg er på fra mobilen, så kan ikke lige quote jer.

Jeg har kastet op for første gang i dag. Er virkelig ikke meget værd. Åh hvor skal denne her periode bare overstås :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke canasten hjemme...

Jeg kunne jo også ringe til lægen og sige at jeg tror at jeg er gravid, OG at jeg har svamp, og om det er ok bare at gå på apoteket eller om hun skal tjekke mig... Det er jo sandheden...

Min læge gad ikke tjekke faktisk var første spørgsmål "har du behandlet med canesten?" - nu har jeg jo haft det mere end tit, og ved Mie 6 gange i løbet af graviditeten (og så ALDRIG siden :yay ) så jeg ville overhovedet ikke gide spilde lægens tid med det. Hvis canesten kuren ikke virker ville jeg kontakte, men nu er canesten det ENESTE præparat mod svamp i skeden som gravide må bruge. Så der er svaret fortsæt og tag nye stikpiller!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et hurtigt spørgsmål.. Hvis man er ret overbevist om at man har svamp og måske er gravid, bør man så gå til læge eller 'bare' gå ned op apoteket og købe Canasten salve og stikpiller???

(Gult udflåd med lidt små klumper i, klør og sved da vi havde sex igår...)

Har egentlig ikke lyst til at gå til lægen, fordi så er jeg nødt til at afsløre at jeg forhåbentlig er gravid, men det vil jeg helst ikke før jeg har nogle ordentlige streger.

Min læge sagde at der var ikke noget problem i det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres svar. Rart at vide at man ikke er helt alene :lovebk

Jeg er på fra mobilen, så kan ikke lige quote jer.

Jeg har kastet op for første gang i dag. Er virkelig ikke meget værd. Åh hvor skal denne her periode bare overstås :(

Hold nu op, hvor er der mange der kaster op! :o Min dybeste medfølelse :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.