FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Alle andre er ikke supermødre med perfekte mænd. Ofte er det jo bare det positive der fremstilles på nettet :kram2

Men der er jo en grund til at du bliver ekstra fulgt, fordi du står i en sårbar situation. Jeg synes du skal hive fat i sundhedsplejerskerne på tirsdag. Så må du tale med en anden end hende, der plejer at komme. For du skal altså have én at snakke med :kram2

Helt enig- og husk at du efter fødslen jo ikke er helt på toppen fysisk- forstår godt du glæder dig til at slippe med gener men jeg var ikke fit for fight de første 2-3 uger, altså ift at løbe rundt med camille og lege etc. Bare så du ikke bliver ked af det hvis du ikke kan alt det du vil med det samme-og siden det er din kærestes 1. Barn så er det måske en god ide at fortælle ham at man ikke springer op efter en fødsel og kan alt med det samme- så du har behov for støtte og ekstra nærhed etc.

Og mht super mødre- jeg tror alle bliver irriteret over deres mænd eller har dage hvor man magter mindre men for mit vedkommne så fylder det ikke fordi det heldigvis er sjældent- og sådan skal det altså være- det har intet at gøre med at man er en super mor eller dårlig Mor men at man har krav på nogle ting fra sin partner. Og er man trist og skuffet 80%af tiden er det jo forståeligt at det fylder og du derfor skriver meget om det. Men det skal altså ændres- så følg de andres råd og find en du kan tale med ASAP-

Rigtig meget held og lykke!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Min ser anderledes ud :( må lige tjekke det ud senere igen- tak for feedback :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ser anderledes ud :( må lige tjekke det ud senere igen- tak for feedback :)

Min ser heller ikke sådan ud. Min ser sådan her ud og hedder Imgupr.

roujeNh.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og sådan uN9fb15.png

Så vælger jeg Get embed codes -> BBCode -> og så indsætter jeg det link den automatisk gemmer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag ser alting lysere ud.. Tak fordi i lægger øre til herinde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været alene hjemme med Theo siden kl. 13 og skal være det resten af dagen. Jeg har det så dårligt og magter virkelig ikke at lege mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ser heller ikke sådan ud. Min ser sådan her ud og hedder Imgupr.

roujeNh.png

:ditto imgupr til iPhone og imgur til android

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været alene hjemme med Theo siden kl. 13 og skal være det resten af dagen. Jeg har det så dårligt og magter virkelig ikke at lege mere :(

:kram :kram

Kan godt huske den periode, det var mega hårdt.. Edith var heldigvis fantastisk til at sidde og læse bøger , spille iPad og se lidt fjernsyn, når jeg ikke havde mere energi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag ser alting lysere ud.. Tak fordi i lægger øre til herinde!

Jeg er glad for at du har det bedre i dag, men jeg synes det er frygteligt synd at du skal bruge så meget energi på at bekymre dig og føle dig mindre værd.... Før Leah kommer tror jeg det er rigtigt rigtigt vigtigt at din kæreste en gang for alle finder ud af hvordan du har det og hvor vigtigt det er at han er der for dig...

Nu bor vi i Sverige og derfor går jeg til forebyggende psykologsamtaler fordi jeg havde en stressdepresssion for nogen år tilbage og derfor har større risiko for fødselsdepression og stress. De sidste 3-4 måneder op til fødsel skal Sune også til samtaler hos psykologen og JM så han er så godt forberedt så muligt til babyen kommer og til at hjælpe mig så jeg forhåbentlig ikke får stress over det hele... Måske var det en ide hvis I fik nogen fællessamtaler med en psykolog, JM eller sundhedsplejerske så han kan hjælpe dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror simpelthen, jeg er begyndt at sjattisse uden at opdage det... :unsure :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ambivalent gensyn med kvalmen PUH!!! Glædeligt fordi det jo betyder at jeg stadig har hormoner der fiser rundt og det er et sundt tegn! Alt andet ved kvalmen er LORT ærlig talt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10+1 og melder mig i smalltalken for første gang ;) pyha melder mig på banen om dårlig samvittighed overfor storesøster. Jeg har max kvalme og intet overskud. Det er svært at forstå når man er 3 år :( håber snart kvalmen smutter så jeg kan nyde graviditeten med min familie <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror simpelthen, jeg er begyndt at sjattisse uden at opdage det... :unsure :blush

:D Knib for satan. Kniiiiiiib ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sov jeg endnu engang 2 timer af ren og skær dårligdom. Total dårligt tidspunkt fra 18-20 :prik men det ER bare det der er at gøre!!!

Nu håber jeg så bare at imorgen er bedre!!! :goodluck er faktisk rigtig GLAD for at have det godt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sov jeg endnu engang 2 timer af ren og skær dårligdom. Total dårligt tidspunkt fra 18-20 :prik men det ER bare det der er at gøre!!!

Nu håber jeg så bare at imorgen er bedre!!! :goodluck er faktisk rigtig GLAD for at have det godt :rolleyes

Husk det lige, når kvalmen er væk igen ;) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Havde valgt at vi ikke skulle have skumpuslespil til gulvet, og at vi ikke skulle have legetæppe - da vores hund kan blive meget ivrig og jeg ikke ville turde lade baby ligge på gulvet..

 

Nu er han her jo ikke mere :boo

Så nu overvejer jeg om vi ikke burde investere i det eller ønske os det.. Hmm..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk det lige, når kvalmen er væk igen ;) :kiss

Åh jeg nyder det!!! Er faktisk blevet ret rolig i det igen! Men det der ingen blod show jeg kører denne gang er jeg også ret vild med! Det er dælme en dejlig ro det giver at prøve det :super der har jeg alligevel fået talt min krop til rette på det punkt (også??).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Knib for satan. Kniiiiiiib ;)

Hahahaha! :LOL

Jeg har overraskende nemt ved at holde på vandet. Min læge har altid sagt, jeg havde en utroligt stærk bækkenbund ;) Jeg er ikke sikker på, jeg sjattisser, for jeg står aldrig op om natten for at tisse, men jeg tror simpelthen, bassen nogle gange får trykket så meget med benene, at der kommer noget ud. :unsure Men ville jeg så ikke kunne mærke det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Havde valgt at vi ikke skulle have skumpuslespil til gulvet, og at vi ikke skulle have legetæppe - da vores hund kan blive meget ivrig og jeg ikke ville turde lade baby ligge på gulvet..

Nu er han her jo ikke mere :boo

Så nu overvejer jeg om vi ikke burde investere i det eller ønske os det.. Hmm..

:kram

Jeg ville helt klart ønske mig det.

Så man lige kan lægge baby fra sig hvis man skal et eller andet hvor det er upraktisk at have dem på armen. Og så er hårdt underlag også bedre at ligge på maven på.

Vi har skumgulv nederst og så et "pynte"tæppe ovenpå. For at sikre at der ikke er fodkoldt.

Og oven i det ligger mine ofte på en stofble da de savler, og så man ikke behøver vaske tæppet hele tiden.

Du kan lidt fornemme det her:

LEhgITM.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan jeg også melde mig ind i klubben om drømme om at miste. I nat mistede jeg både mand og svoger :o Ikke rart :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan jeg også melde mig ind i klubben om drømme om at miste. I nat mistede jeg både mand og svoger :o Ikke rart :(

:kram lorte gravid drømme!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahaha! :LOL

Jeg har overraskende nemt ved at holde på vandet. Min læge har altid sagt, jeg havde en utroligt stærk bækkenbund ;) Jeg er ikke sikker på, jeg sjattisser, for jeg står aldrig op om natten for at tisse, men jeg tror simpelthen, bassen nogle gange får trykket så meget med benene, at der kommer noget ud. :unsure Men ville jeg så ikke kunne mærke det?

Og det er ikke bare det der TOTAL vandede udflåd? Jeg kan huske fra Mie at det på et tidspunkt blev så vandet at jeg måtte gå med trusse indlæg. Jeg lavede den nasty "lugte test" og det lugtede ikke af tis, men det lugtede af udflåd så det var ikke vandafgang. Så selvom det er ulækkert så fik jeg da ro på. Jeg var nemlig mest nervøs for sivende vandafgang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.