FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Jeg er totalt udspilet i dag - ser ud som om jeg er 20 uger henne. Og det gør også ondt i dag. Bliver sgu da lidt bekymret :(

Mon ikke det bare er luft? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe, det slår mig lige, at jeg totalt har glemt ALT om mavecreme og strækmærkeolie denne gang, og indtil videre ser mit maveskind ud præcis, som da jeg ventede Mar.

1-0 til dem, der siger, at det udelukkende handler om gener :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke det bare er luft? :kram2

Det er muligt. Det håber jeg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er muligt. Det håber jeg!

Min mave skifter i hvert fald en del størrelse, og jeg døjer meget med luft :blush :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av av!!!

Leah bokser bare rundt i vildskab.. Jeg er kun 37+4 men hun må altså gerne snart komme :(

Folk bliver ved at sige jeg skal nyde det..

Og det er da dejligt at mærke spark! Og liv og se den store mave..

Men det er bare ØV at føle man fejler som mor for ens store pige fordi man må sige fra så mange gange..

:( vil gerne Leah kommer ud, så min kæreste kan tage over med hende og jeg kan være der lidt mere for min store pige!

Kooooom baby!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krampe i benet i nat, og en masse plukkeveer.. Og en kæreste som umiddelbart ikke er særlig forstående.. Han synes i hvert fald ikke det var okay at jeg vækkede ham for at hjælpe med Camille..

Jeg er bare så smadret - og her er rodet og overskuddet er bare minimalt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ad ad ad!!!! Gravid drømme puh!!!!!!

Denne drøm er den ultimativt værste!!! Denne gang var det MIG der døde og så kunne jeg ellers stå på sidelinien og se Anders og Mie være total ulykkelige og Anders gjorde min døde krop klar til begravelsen. Han skulle vælge tøj og lukke kisten! Folk kom og sagde farvel til mig og jeg stod bare og kunne ikke gøre andet end at se på for de kunne ikke se mig og jeg kunne ikke fortælle Anders alt det jeg ville for han kunne ikke høre mig og Mie kunne ikke få det sidste kram!

Puh!!! Ad ad ad!!!! Den tager godt nok lang tid om at blive rystet af :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der står i min graviditets bog at maven begynder at være i vejen, og at man støder ind i alt med maven.

Ikke at min mand bliver ved at gå ind i maven. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er gået helt i selvsving med at kigge babysager. Så hyggeligt :kuller (og lidt dyrt :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er gået helt i selvsving med at kigge babysager. Så hyggeligt :kuller (og lidt dyrt :P)

Det er sååååå hyggeligt.... Har lyst til at købe alting med det samme, hvilket ville være pænt dumt når man ikke kender kønnet endnu.... Hvorfor er det lige at en graviditet er såååå lang og min tålmodighed såååå kort :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er gået helt i selvsving med at kigge babysager. Så hyggeligt :kuller (og lidt dyrt :P)

:ditto

Vi har lige lagt en bestilling ved next og er ved at planlægge plyndring af ønskebørn på fælles fridag om en 14 dage (skattefar, mange tak!) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ad ad ad!!!! Gravid drømme puh!!!!!!

Denne drøm er den ultimativt værste!!! Denne gang var det MIG der døde og så kunne jeg ellers stå på sidelinien og se Anders og Mie være total ulykkelige og Anders gjorde min døde krop klar til begravelsen. Han skulle vælge tøj og lukke kisten! Folk kom og sagde farvel til mig og jeg stod bare og kunne ikke gøre andet end at se på for de kunne ikke se mig og jeg kunne ikke fortælle Anders alt det jeg ville for han kunne ikke høre mig og Mie kunne ikke få det sidste kram!

Puh!!! Ad ad ad!!!! Den tager godt nok lang tid om at blive rystet af :(

De drømme er så slemme :kram

Dem har jeg også haft min del af, og kan som regel ikke sove igen når jeg vågner. Håber du slipper for flere af den slags

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for en drøm :kram :kram

De drømme er så slemme :kram

Dem har jeg også haft min del af, og kan som regel ikke sove igen når jeg vågner. Håber du slipper for flere af den slags

Ja den var nasty!

Det værste er at de er så SINDSYGT livlige så det er svært at skælne drøm fra virkelighed!

Fik krammet lidt på sovende tømmermænds ramte stor snorkende Anders. Og så fik jeg da slumret lidt! Men ad jeg gider ikke de gravid drømme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt den fineste sparkedragt til vores lille dreng i Petit Bateau i Paris samt 3 body'er til ham - det første drengetøj ☺️☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt den fineste sparkedragt til vores lille dreng i Petit Bateau i Paris samt 3 body'er til ham - det første drengetøj ☺️☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billeder? :D

Er kun fra mobil her på ferien - hvordan gør man med det der imgur? ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er kun fra mobil her på ferien - hvordan gør man med det der imgur? ☺️

Har du IPhone? Så skal du bruge imgupr. Så trykker du "choose Photo" når det er uploadet trykker du på "get embed codes" og derefter "BBCode" så har du kopieret og kan sætte koden ind - vupti så er billedet herinde når du poster ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du IPhone? Så skal du bruge imgupr. Så trykker du "choose Photo" når det er uploadet trykker du på "get embed codes" og derefter "BBCode" så har du kopieret og kan sætte koden ind - vupti så er billedet herinde når du poster ;)[/quote

Ja det har jeg- må jeg lige prøve :) tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er er følelsesmæssigt vrag..

Alle følelser sidder bare udenpå.. 37+5 i dag, og på den ene side vil jeg bare gerne føde og på den anden side har jeg ikke lyst til at blive mor til to.. Er så bange for at fejle :( men glæder mig samtidig til at få mit fysiske overskud tilbage og til at møde baby Leah.. Åh burde finde "nogen" at tale med, men føler mig pludselig så alene..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er er følelsesmæssigt vrag..

Alle følelser sidder bare udenpå.. 37+5 i dag, og på den ene side vil jeg bare gerne føde og på den anden side har jeg ikke lyst til at blive mor til to.. Er så bange for at fejle :( men glæder mig samtidig til at få mit fysiske overskud tilbage og til at møde baby Leah.. Åh burde finde "nogen" at tale med, men føler mig pludselig så alene..

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er er følelsesmæssigt vrag..

Alle følelser sidder bare udenpå.. 37+5 i dag, og på den ene side vil jeg bare gerne føde og på den anden side har jeg ikke lyst til at blive mor til to.. Er så bange for at fejle :( men glæder mig samtidig til at få mit fysiske overskud tilbage og til at møde baby Leah.. Åh burde finde "nogen" at tale med, men føler mig pludselig så alene..

Hvad med sundhedsplejersken? Hun har sikkert stået med mange mødre med de samme tanker som dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er er følelsesmæssigt vrag..

Alle følelser sidder bare udenpå.. 37+5 i dag, og på den ene side vil jeg bare gerne føde og på den anden side har jeg ikke lyst til at blive mor til to.. Er så bange for at fejle :( men glæder mig samtidig til at få mit fysiske overskud tilbage og til at møde baby Leah.. Åh burde finde "nogen" at tale med, men føler mig pludselig så alene..

Synes bestemt du skal finde nogen at tale med :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sundhedsplejersken skulle have været her i onsdags, men var til tjek hele onsdag fordi de var bange for jeg havde svangerskabsforgiftning..

Og hun har ferie til den 13 :(

Min jordemoder er slet ikke en jeg klikker med, og hun virker meget sådan "det skal nok gå" agtigt..

Har bedt om at komme i speciel mødregruppe for sådan, "sårbare"..

Og jeg skal jo "heldigvis" være indlagt i 3 dage, så jeg har lidt støtte de første dage til lige at "komme i gang"..

Jeg er bare så frustreret - hvorfor føles det bare som om alle andre er super mødre og har mænd som bare støtter dem i de svære tider? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sundhedsplejersken skulle have været her i onsdags, men var til tjek hele onsdag fordi de var bange for jeg havde svangerskabsforgiftning..

Og hun har ferie til den 13 :(

Min jordemoder er slet ikke en jeg klikker med, og hun virker meget sådan "det skal nok gå" agtigt..

Har bedt om at komme i speciel mødregruppe for sådan, "sårbare"..

Og jeg skal jo "heldigvis" være indlagt i 3 dage, så jeg har lidt støtte de første dage til lige at "komme i gang"..

Jeg er bare så frustreret - hvorfor føles det bare som om alle andre er super mødre og har mænd som bare støtter dem i de svære tider? :(

Alle andre er ikke supermødre, men måske er det lidt nemmere at være til, være sårbar, gravid og mor, når man rent faktisk har en mand/kæreste der hjælper og støtter. Jeg kan ikke huske hvornår du sidst har skrevet noget positivt og kærligt om din kæreste. Det virker som om du er enormt ensom og har brug for alt det han ikke er. Og det gør bare det hele endnu værre for dig? :unsure

Jeg synes virkelig du skal finde nogen at snakke med, søde. Og allerhelst inden Leah kommer ud til dig.

Kæmpe kram :kram2 :kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sundhedsplejersken skulle have været her i onsdags, men var til tjek hele onsdag fordi de var bange for jeg havde svangerskabsforgiftning..

Og hun har ferie til den 13 :(

Min jordemoder er slet ikke en jeg klikker med, og hun virker meget sådan "det skal nok gå" agtigt..

Har bedt om at komme i speciel mødregruppe for sådan, "sårbare"..

Og jeg skal jo "heldigvis" være indlagt i 3 dage, så jeg har lidt støtte de første dage til lige at "komme i gang"..

Jeg er bare så frustreret - hvorfor føles det bare som om alle andre er super mødre og har mænd som bare støtter dem i de svære tider? :(

Alle andre er ikke supermødre med perfekte mænd. Ofte er det jo bare det positive der fremstilles på nettet :kram2

Men der er jo en grund til at du bliver ekstra fulgt, fordi du står i en sårbar situation. Jeg synes du skal hive fat i sundhedsplejerskerne på tirsdag. Så må du tale med en anden end hende, der plejer at komme. For du skal altså have én at snakke med :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.