FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Jeg har nyst tusind gange allerede i dag, og det gør så ondt i maven hver gang. Snot gå nu væk!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tumlepigen og kami

det giver mig lidt mere ro i sindet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tumlepigen og kami

det giver mig lidt mere ro i sindet.

Jeg har det også godt, ligesom dig :) Jeg har været til mange scanninger, og min baby har det fantastisk. Jeg tror, det sværeste er at forstå, at man har været så heldig, at være en af de få, der ikke lider 24/7.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det også godt, ligesom dig :) Jeg har været til mange scanninger, og min baby har det fantastisk. Jeg tror, det sværeste er at forstå, at man har været så heldig, at være en af de få, der ikke lider 24/7.

Definér lige en af de få ;) Jeg tror bare, at det er dem man ikke hører så meget om. Det er altså helt normalt, ikke at have ondt i en graviditet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Definér lige en af de få ;) Jeg tror bare, at det er dem man ikke hører så meget om. Det er altså helt normalt, ikke at have ondt i en graviditet!

Enig. Og man er jo hurtigere til at brokke sig når det gør ondt, man kaster op eller hvad der nu genere end at juble over at der ingenting er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig herinde igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig. Og man er jo hurtigere til at brokke sig når det gør ondt, man kaster op eller hvad der nu genere end at juble over at der ingenting er ;)

Og så er der nok en snert af dårlig samvittighed også. Jeg kan mærke, jeg bliver helt forlegen, når folk spørger til mine gener, og jeg kan svare, at jeg da har fået ret uren hud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig herinde igen :loveshower

Skønt! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er der nok en snert af dårlig samvittighed også. Jeg kan mærke, jeg bliver helt forlegen, når folk spørger til mine gener, og jeg kan svare, at jeg da har fået ret uren hud.

Du skal dælme ikke have dårlig samvittighed. men nyde at du har det så fantastisk :) (At vi så er nogle der tager symptomerne rigtig meget, er jo en helt anden historie ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig herinde igen :loveshower

Velkommen tilbage Maria :balloons Og denne gang bliver du!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage Maria :balloons Og denne gang bliver du!!

Ja håber jeg godt nok. Men at dømme på kvalme og træthed. Så skulle der ikke være nogen tvivl om at jeg bliver her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er der nok en snert af dårlig samvittighed også. Jeg kan mærke, jeg bliver helt forlegen, når folk spørger til mine gener, og jeg kan svare, at jeg da har fået ret uren hud.

Sidst jeg var gravid gik jeg heller ikke herind og skrev "så løb jeg lige 5 km. i uge 27" f.eks.. Man hører bare ikke om det på samme måde :)

 

Jeg er også virkelig træt af mit bækken denne gang, men alligevel tager jeg gang på gang mig selv i at sige, når folk spørger, at jeg har det godt og at det hele går fint. Indimellem husker jeg at tilføje, at mit bækken driller lidt, men at det er okay. 

Haha, det er så dumt, men vil ikke virke som om jeg piver bare fordi jeg er gravid, så jeg fortæller ikke, at jeg faktisk har ondt konstant.. Det fortæller jeg så herinde i stedet for ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en spændende kursusdag idag... God frokost (synes faktisk ikke jeg har lavet andet end at spise idag). Og nu står den på julefrokost med jobbet... Og arbejdsweekend

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har den første været henne og røre ved min mave :huh Det var tidligt. Tror egentlig bare det var en refleks. Hun syntes vist jeg så stor ud i min jakke og skulle mærke om maven bulede under :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader at min ryg allerede er begyndt at flippe.

Får ondt over lænden hvis jeg ikke får hvilet ordenligt efter arbejde. Eller hvis jeg sider for meget ned. Og så gør det ondt at ligge ned. Øv. Det er lidt for tidligt. Så er der altså længe til sommer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har den første været henne og røre ved min mave :huh Det var tidligt. Tror egentlig bare det var en refleks. Hun syntes vist jeg så stor ud i min jakke og skulle mærke om maven bulede under :D

Godt du tager det positivt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader at min ryg allerede er begyndt at flippe.

Får ondt over lænden hvis jeg ikke får hvilet ordenligt efter arbejde. Eller hvis jeg sider for meget ned. Og så gør det ondt at ligge ned. Øv. Det er lidt for tidligt. Så er der altså længe til sommer...

Er på fra mobilen, så kan ikke lige se, hvor langt du er henne :chin:

Jeg vil bare sige, det ikke behøver vare ved. Jeg havde ret ondt i ryggen efter sommerferien, men efter nogle uger gik det over igen. Så de gener du har nu, behøver ikke vare ved til enden. Men derfor er det ikke sjovt at have ondt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en aften hvor jeg bare har kvalme.

De sidste tre nætter har det været så voldsomt at jeg har døjet med at falde i søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillepigen havde så voldsom hikke i dag at det tydeligt kunne ses idé på maven. Og det varede længe. Det var da helt vildt at opleve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på fra mobilen, så kan ikke lige se, hvor langt du er henne :chin:

Jeg vil bare sige, det ikke behøver vare ved. Jeg havde ret ondt i ryggen efter sommerferien, men efter nogle uger gik det over igen. Så de gener du har nu, behøver ikke vare ved til enden. Men derfor er det ikke sjovt at have ondt :kram

Er 7+5 idag.

Er ikke så sikker på at det stopper igen. Sidst havde jeg det også. Men det startede senere, og blev kun være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

totalt forkælelse af mig. Simon sover, manden vasker op og mig, ja jeg ligger på sofaen og spiser småkager og ser tv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillepigen havde så voldsom hikke i dag at det tydeligt kunne ses idé på maven. Og det varede længe. Det var da helt vildt at opleve

Da jeg var gravid med C havde hun hikke hver aften når jeg skulle sove. Det blev bare sådan et kendetegn ved hende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

totalt forkælelse af mig. Simon sover, manden vasker op og mig, ja jeg ligger på sofaen og spiser småkager og ser tv.

Dét lyder lækkert :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grovæder småkager idag, det er det eneste min kvalmeramte krop vil have idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dét lyder lækkert :D

Det var så godt, jeg faldt vidst også lidt i søvn. Vågnede ved et kys fra en meget frisk tumling, der sagde "Vågn nu op mor" så det var skønt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.