FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Hmm, tror måske jeg har plukveer? :unsure Jeg kan i hvert fald mærke, at det spænder og er ubehageligt i underlivet, og jeg synes det føles som om kroppen fortæller, at jeg har givet den liiiiidt for meget gas idag :(

Jeg har også mærke noget spænde helt nede ved skambenet og tænkt hvis jeg var længere henne ville det være plukveer. Men tror ikke det er så tidligt :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan man godt det så tidligt?

Jeg har også nogle gange følt at maven var spændt i muskulaturen og at jeg skulle trække vejret dybt for at få dem til at slappe af. Men gik faktisk ud fra at det bare var det; muskelspændinger, fordi jeg bekymrer mig meget i tiden. Synes ikke det føles som de plukkeveer jeg havde sidst.

Havde du for resten plukkeveer sidste gang?

Næh, så aner faktisk heller ikke, om det er dét, denne gang :unsure Men det føles ukendt i hvert fald. Det gør ikke ondt, men det er heller ikke sådan særlig behageligt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er altså lidt tilfreds med mig selv. Til trods for jeg ikke kunne holde aftensmaden i mig, har jeg været til zumba. Man bliver så glad i låget af det. Men øv øv der er kun 2 gange tilbage og jeg tør ikke starte op efter juleferien for det gør avs nu efterhånden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også mærke noget spænde helt nede ved skambenet og tænkt hvis jeg var længere henne ville det være plukveer. Men tror ikke det er så tidligt :huh

Pas. Jeg kan bare ikke gennemskue, hvad muskler man sådan lige har over skambenet, der skulle skabe sig? :help Og tænkte, at man kunne få plukveer med det samme livmoderen var vokset, hvilket den jo helt klart er nu.

Men pyt også med, hvad det er, bare jeg får lov at slappe af indtil det skrider igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en super sød mand... Lå i sengen i går og brokkede mig over at jeg har det skidt og sover dårligt... Og om han ikke kunne gå i kælderen og finde min graviditetspude fra sidste gang. Lidt efter skulle han hente nget vand og havde så været nede og rode efter den. Så jeg fik min pude og har bare sover super meget bedre end de andre nætter :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en super sød mand... Lå i sengen i går og brokkede mig over at jeg har det skidt og sover dårligt... Og om han ikke kunne gå i kælderen og finde min graviditetspude fra sidste gang. Lidt efter skulle han hente nget vand og havde så været nede og rode efter den. Så jeg fik min pude og har bare sover super meget bedre end de andre nætter :kuller

 

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumme krop, der ikke kan finde ud af at gå i fødsel, ikke en gang med akupunktur-hjælp :( :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det kun mig der skal (og kan) tisse hver gang jeg har en plukkeve?? Og dem har jeg altså mange af for tiden! Har da ikke tid til at rende på toilet hele tiden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige inhaleret 3 stk. rugbrød med makrelsalat, mayo og rå løg..... Åh! De cravings ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige inhaleret 3 stk. rugbrød med makrelsalat, mayo og rå løg..... Åh! De cravings ;)

Årh, hvor lyder det lækkert!! :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige inhaleret 3 stk. rugbrød med makrelsalat, mayo og rå løg..... Åh! De cravings ;)

Her er det godt nok omvendt. Er lige ved at kaste op over tanken af dine madder :D Dumme madlede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12+0 i dag :glad Hvornår er det nu man rammer 2. trimester?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12+0 i dag :glad Hvornår er det nu man rammer 2. trimester?

Fra fulde 12 uger, så det må være 13+0?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige inhaleret 3 stk. rugbrød med makrelsalat, mayo og rå løg..... Åh! De cravings ;)

Jeg røg på torskerogn med Mayo til frokost idag. Er stadig lækkersulten. Ville give min højre arm for en gang ris a la mande med kirsebærsovs (uden bær)....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg røg på torskerogn med Mayo til frokost idag. Er stadig lækkersulten. Ville give min højre arm for en gang ris a la mande med kirsebærsovs (uden bær)....

åååhhh - ris a la mande med kirsebær sovs, naturligvis uden bær ;) MUMS!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åååhhh - ris a la mande med kirsebær sovs, naturligvis uden bær ;) MUMS!!!

Man kan rent faktisk købe det uden bær nu :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lede latterlige lortekvalme, gå så væk, du er ikke velkommen! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valgte at læse om mine kontroler og min fødsel på sundhed.dk idag. Uhh hvor jeg altså IKKE glæder mig til den næste skal ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lede latterlige lortekvalme, gå så væk, du er ikke velkommen! :klap

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår ikke hvordan jeg kan være så træt og så sove så dårligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår ikke hvordan jeg kan være så træt og så sove så dårligt :(

Læsteengang en dårlig vittighed: hvis man vil sove godt om natten, må man sørge for ro og hvile om dagen... Håber det går over med den ringe søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg er er ked af det idag. Vægten siger 90,6 kg og startvægten var 88 kg (88,5 ifølge lægen da jeg var i 10+1) og jeg er i uge 24+0.

Jeg burde være glad og stolt at jeg ikke har tager ret meget på. Men jeg føler ikke maven er blevet særlig stor i forhold til nogle af jer andre herinde. Symfyse måle eller hvad det nu hedder hvor jordmorderen måler ens mave, der vokser jeg godt nok som jeg skal og følger normal kurven. Jeg mærker hende stor set hver dag men føler mig overhovedet ikke hæmmet af graviditeten,jeg gør tingene som jeg plejer (rider stadigvæk dog kun 2 gange om ugen nu) dog kan mærke at efter en hel dag hvor jeg enten har været på arbejde eller lavet en masse andet at så gør det ondt i lænden når jeg rejser mig, men efter 5-10 skridt så går det væk. Kæresten er os overrasket over hvor lidt påvirket jeg er, og fordi jeg hard et så godt så føler jeg bare ikke jeg er gravid og det gør mig ked af det. Jeg burde være overlykkelig men jeg føler mig bare ikke gravid eller som om der er noget galt men til MD var alt perfekt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg er er ked af det idag. Vægten siger 90,6 kg og startvægten var 88 kg (88,5 ifølge lægen da jeg var i 10+1) og jeg er i uge 24+0.

Jeg burde være glad og stolt at jeg ikke har tager ret meget på. Men jeg føler ikke maven er blevet særlig stor i forhold til nogle af jer andre herinde. Symfyse måle eller hvad det nu hedder hvor jordmorderen måler ens mave, der vokser jeg godt nok som jeg skal og følger normal kurven. Jeg mærker hende stor set hver dag men føler mig overhovedet ikke hæmmet af graviditeten,jeg gør tingene som jeg plejer (rider stadigvæk dog kun 2 gange om ugen nu) dog kan mærke at efter en hel dag hvor jeg enten har været på arbejde eller lavet en masse andet at så gør det ondt i lænden når jeg rejser mig, men efter 5-10 skridt så går det væk. Kæresten er os overrasket over hvor lidt påvirket jeg er, og fordi jeg hard et så godt så føler jeg bare ikke jeg er gravid og det gør mig ked af det. Jeg burde være overlykkelig men jeg føler mig bare ikke gravid eller som om der er noget galt men til MD var alt perfekt.

 

Du må prøve at være glad for at du er så lidt generet. Det var jeg også i første graviditet og det er da skønt! Graviditet behøver ikke være lig med smerter og gener.

 

Nyd du, at du kan så meget :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syg mand <_< :(

 

Så behøver lillesøster ikke lige melde sin ankomst i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg er er ked af det idag. Vægten siger 90,6 kg og startvægten var 88 kg (88,5 ifølge lægen da jeg var i 10+1) og jeg er i uge 24+0.

Jeg burde være glad og stolt at jeg ikke har tager ret meget på. Men jeg føler ikke maven er blevet særlig stor i forhold til nogle af jer andre herinde. Symfyse måle eller hvad det nu hedder hvor jordmorderen måler ens mave, der vokser jeg godt nok som jeg skal og følger normal kurven. Jeg mærker hende stor set hver dag men føler mig overhovedet ikke hæmmet af graviditeten,jeg gør tingene som jeg plejer (rider stadigvæk dog kun 2 gange om ugen nu) dog kan mærke at efter en hel dag hvor jeg enten har været på arbejde eller lavet en masse andet at så gør det ondt i lænden når jeg rejser mig, men efter 5-10 skridt så går det væk. Kæresten er os overrasket over hvor lidt påvirket jeg er, og fordi jeg hard et så godt så føler jeg bare ikke jeg er gravid og det gør mig ked af det. Jeg burde være overlykkelig men jeg føler mig bare ikke gravid eller som om der er noget galt men til MD var alt perfekt.

Jeg var overhovedet heller ikke generet af det sidste gang (efter kvalmen var væk). Selv da jeg var gået over tid cyklede jeg 10 km.. Så nyd du det hellere!!

Denne gang har jeg bækkenproblemer og har ondt stort set hele tiden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.