FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Har set det dejligste lille hjerteblink i dag :loveshower :loveshower :loveshower

Fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu spørger jeg nok helt dumt - men tegnblødning har det ved jer andre også været meget brunlig rødt og så rundt det kunne løbe ned ad benene på jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu spørger jeg nok helt dumt - men tegnblødning har det ved jer andre også været meget brunlig rødt og så rundt det kunne løbe ned ad benene på jer?

Kan du så få ringet til FG eller JM til tjek :kram2

Når det løber så er det handling - jeg blødte jo kraftigt blandet med vandafgang, det var en randløsning (løsning af moderkagen i kanten det forårsagede blødningen og som muligvis har været årsag til blødning længe hos mig).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at passe på dig selv :kram2 Og god bedring til Edith også - sikke noget, altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at passe på dig selv :kram2 Og god bedring til Edith også - sikke noget, altså!

Tak :kiss

Jeg gav den gas igår og arbejdede til sent - mødte lidt senere på job idag og gik lidt tidligere hjem - har haft stillesiddende arbejde idag på job, så har kunne slappe lidt af.. Nu er vi færdige - eller jeg er i hvert fald og nu kan julehyggen begynde :jul2:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du så få ringet til FG eller JM til tjek :kram2

Når det løber så er det handling - jeg blødte jo kraftigt blandet med vandafgang, det var en randløsning (løsning af moderkagen i kanten det forårsagede blødningen og som muligvis har været årsag til blødning længe hos mig).

Er på vej til tjek på fødegangen nu. Manden reagerede præcis som forventet drejede rundt om sig selv tusind gange oh lige som vi har sat os i bilen for at kører skal han lige ind og have en kop kaffe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på vej til tjek på fødegangen nu. Manden reagerede præcis som forventet drejede rundt om sig selv tusind gange oh lige som vi har sat os i bilen for at kører skal han lige ind og have en kop kaffe haha.

Kryds fingre for min fødsel er igang og på vej ❤

Hepper på at der er fødsel på vej eller at alt er i skønneste orden ! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke ønskebebs med sønnen.

Har først læst det nu, men er jo ikk så aktiv i gravid smalltalk mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pu en lang dag.

Først jerndrop.. Det endte med at det var der 5 der forsøgte at ligge drop, lykkedes.. Det tog 1,5 time!! Så da nr 4 opgav, tilkaldte de Narkoselægen, som brugte to forsøg...

Så hvad de startede med at sige ville tage en time, endte med at tage 3 timer!!!

Også ud og købe fødselsdagsgave til kæresten, handle og hjem.. Rydde op og gøre lidt rent også afsted efter Camille..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det nu med slimproppen, den gendanner sig selv, ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har set det dejligste lille hjerteblink i dag :loveshower :loveshower :loveshower

Hvor dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det nu med slimproppen, den gendanner sig selv, ikke?

Jep

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper på at der er fødsel på vej eller at alt er i skønneste orden ! :-)

Alt helt fint her. Fik kørt hjertekurve på lillepigen i over en Time fordi de synes hun er alt for rolig - dog var de tilfredse med det. Der havde ikke været vandafgang - men jeg er 1,5 finger åben nu og har lidt plukveer. Så er på vej hjem så det kan få lov at udvikle sig :-) så det håber vi sker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt helt fint her. Fik kørt hjertekurve på lillepigen i over en Time fordi de synes hun er alt for rolig - dog var de tilfredse med det. Der havde ikke været vandafgang - men jeg er 1,5 finger åben nu og har lidt plukveer. Så er på vej hjem så det kan få lov at udvikle sig :-) så det håber vi sker.

Yes man det er jo gode tegn...håber på der snart kommer veer...

De sendte jo mig hjem hvor jeg var en lillefinger åben og vupti så startede de gode veer ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes man det er jo gode tegn...håber på der snart kommer veer...

De sendte jo mig hjem hvor jeg var en lillefinger åben og vupti så startede de gode veer ;-)

 

Hvor er du sød, håber også der sker noget nu  :wub  sørger ihvertfald for at få noget mad, og ellers slappe af og håbe på mine plukveer bliver mere regelmæssige - og at jeg faktisk opfanger at jeg får dem, åbenbart er jeg ikke så ømskindet down there jf. jordemoderen for jeg mærkede ikke så meget til de plukveer de mærkede og heller ikke da hun mærkede indvendigt og prikkede til lillepigens hoved.

 

 

Og husk shh på facebook det er kun min mand og jeg der ved vi har været inde forbi og at der er lidt gang i sagerne  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød, håber også der sker noget nu  :wub  sørger ihvertfald for at få noget mad, og ellers slappe af og håbe på mine plukveer bliver mere regelmæssige - og at jeg faktisk opfanger at jeg får dem, åbenbart er jeg ikke så ømskindet down there jf. jordemoderen for jeg mærkede ikke så meget til de plukveer de mærkede og heller ikke da hun mærkede indvendigt og prikkede til lillepigens hoved.

 

 

Og husk shh på facebook det er kun min mand og jeg der ved vi har været inde forbi og at der er lidt gang i sagerne  :P

Skal nok holde mund på face;-) hehe...altså de gange jeg hørte hjertelyd og de sagde jeg havde en plukve der mærkede jeg heller intet såå..det må variere i styrke fra person til person..men tror nu ikke der går længe før der sker mere...så hvil det du kan...fik selv besked på at hvile hvilket var umuligt med 10 min mellem veerne såå :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt helt fint her. Fik kørt hjertekurve på lillepigen i over en Time fordi de synes hun er alt for rolig - dog var de tilfredse med det. Der havde ikke været vandafgang - men jeg er 1,5 finger åben nu og har lidt plukveer. Så er på vej hjem så det kan få lov at udvikle sig :-) så det håber vi sker.

Dejligt at alt var godt, men fint lige at få det tjekket :)

Tror du føder i nat ;) :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal nok holde mund på face;-) hehe...altså de gange jeg hørte hjertelyd og de sagde jeg havde en plukve der mærkede jeg heller intet såå..det må variere i styrke fra person til person..men tror nu ikke der går længe før der sker mere...så hvil det du kan...fik selv besked på at hvile hvilket var umuligt med 10 min mellem veerne såå :-)

Super tak  :P nu er der ihvertfald (forhåbentlig) købt lidt fred fra venner og familie med det billede der er lagt op  :D

 

Slapper af hvad jeg kan, for det begynder da at tage til med de (pluk?)veer og nu røg slimproppen også lige  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at alt var godt, men fint lige at få det tjekket :)

Tror du føder i nat ;) :bd

Håber jeg også  :wub  og tusind tak 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super tak  :P nu er der ihvertfald (forhåbentlig) købt lidt fred fra venner og familie med det billede der er lagt op  :D

 

Slapper af hvad jeg kan, for det begynder da at tage til med de (pluk?)veer og nu røg slimproppen også lige  :D

Haha nu hvor slimproppen er gået så, tyder det da på at det bliver i aften/nat... Tag en slapper på sofaen og nyd alt det jule tv de sender...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super tak :P nu er der ihvertfald (forhåbentlig) købt lidt fred fra venner og familie med det billede der er lagt op :D

Slapper af hvad jeg kan, for det begynder da at tage til med de (pluk?)veer og nu røg slimproppen også lige :D

Ej, hvor er det spændende! Hvor langt er du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er det spændende! Hvor langt er du?

40+0 i dag så er på termin så hun kan bare komme ud kan hun ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40+0 i dag så er på termin så hun kan bare komme ud kan hun ❤️

Perfekt! Rigtig god fødsel :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt! Rigtig god fødsel :bd

Tak tak men nu skal veerne jo lige blive regelmæssige eller vandet gå før der er tale om decideret fødsel - men håber det udvikler sig snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super tak  :P nu er der ihvertfald (forhåbentlig) købt lidt fred fra venner og familie med det billede der er lagt op  :D

 

Slapper af hvad jeg kan, for det begynder da at tage til med de (pluk?)veer og nu røg slimproppen også lige  :D

Uha det er sq snart.....;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.