FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Stadig det samme, så min intensive sofakur har virket :D men synes det kunne være dejligt, hvis den var blevet længere ;) hvornår er det du skal scannes?

 

Ja, det kan jeg godt forstå. Men godt den ikke er blevet kortere i det mindste :) Jeg skal til 1.lægesamtale 31/3 og tryghedsscanning 3/4, så der er lidt tid endnu....og tiden må godt gå hurtigt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

pyha, det var godt :yay

Ja det var dejligt :)

I dag er jeg bare forkvalmet og træt som normalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det kan jeg godt forstå. Men godt den ikke er blevet kortere i det mindste :) Jeg skal til 1.lægesamtale 31/3 og tryghedsscanning 3/4, så der er lidt tid endnu....og tiden må godt gå hurtigt :rolleyes

Også sådan jeg tænker ;) tiden skal nok gå hurtig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var dejligt :)

I dag er jeg bare forkvalmet og træt som normalt.

Dejligt det gik godt!

Og resten må man jo bare tage med, selv om jeg også er dødtræt af plukkeveer og indskrænket bevægelses frihed...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt det gik godt!

Og resten må man jo bare tage med, selv om jeg også er dødtræt af plukkeveer og indskrænket bevægelses frihed...

Ja det er heldigvis i en begrænset periode men det føles bare som en evighed så længe det står på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er heldigvis i en begrænset periode men det føles bare som en evighed så længe det står på.

Nemlig... Jeg er i uge 25 imorgen, så 'kun' 15 uger tilbage. Eller det håber jeg, hvis jeg føder som sidste gang er det kun 10 uger tilbage, SP hellere 15!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nedtælling til NF. Ikke slemt. 24 timer til det er min tur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nærmest ikke sovet i nat :( har haft de sygeste smerter i højre side :( ligger der stadig organer nede i maven?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis du har kraftige smerter synes du skal ringe til FG..

Hvad kan være galt? Tænker, at det ikke er veer, føles i hvert fald ikke på samme måde som mine plukveer, og de har jo bidt godt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad kan være galt? Tænker, at det ikke er veer, føles i hvert fald ikke på samme måde som mine plukveer, og de har jo bidt godt :(

Altid ringe til læge, jm eller fg og få det tjekket.

Så får du forhåbentlig også ro på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altid ringe til læge, jm eller fg og få det tjekket.

Så får du forhåbentlig også ro på.

Jeg er faktisk ikke så bekymret for baby :) den lever lystigt i maven, blev mere forundret, fordi jeg tænkte, at, der ingen organer er tilbage i maven, hvad der så gav de smerter :) men lidt vildt at kunne sige, jeg er ikke bekymret, jeg har bare ondt :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faktisk ikke så bekymret for baby :) den lever lystigt i maven, blev mere forundret, fordi jeg tænkte, at, der ingen organer er tilbage i maven, hvad der så gav de smerter :) men lidt vildt at kunne sige, jeg er ikke bekymret, jeg har bare ondt :/

Ja, det må da være skønt at vide, at baby har det fint på trods af smerter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det må da være skønt at vide, at baby har det fint på trods af smerter :)

Det er så dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad kan være galt? Tænker, at det ikke er veer, føles i hvert fald ikke på samme måde som mine plukveer, og de har jo bidt godt :(

Jeg havde også max ondt i højre side til sidst, det var fordi Valdemar maste sin lille røv op i mine ribben og i øvrigt havde sparket mig så meget, at jeg fik noget, det føltes som et indvendigt blåt mærke :D

Smerter i højre side KAN dog såvidt jeg har forstået også være tegn på svangerskabsforgiftning, hvis der er nogle andre ting også, så jeg ville bestemt ringe til lægen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det faktisk godt i dag. Vil ikke jinxe noget men nyde den. En god dag kommer jo ikke skidt igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det faktisk godt i dag. Vil ikke jinxe noget men nyde den. En god dag kommer jo ikke skidt igen :)

Nemlig :) og hvor dejligt for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også max ondt i højre side til sidst, det var fordi Valdemar maste sin lille røv op i mine ribben og i øvrigt havde sparket mig så meget, at jeg fik noget, det føltes som et indvendigt blåt mærke :D

Smerter i højre side KAN dog såvidt jeg har forstået også være tegn på svangerskabsforgiftning, hvis der er nogle andre ting også, så jeg ville bestemt ringe til lægen :kram2

Har ingen symptomer på svangerskabsforgiftning, så regner ikke med det er det, men det første lyder helt sikkert som en mulighed, babyen er i hvert fald meget aktiv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nedtælling til NF. Ikke slemt. 24 timer til det er min tur.

 

 

Dejligt det snart er blevet din tur. :loveshower Glæææeder mig til det er min ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til 25 uges tjek hos lægen igår. Alt var som forventet fint :) Jeg har taget 5 kilo på indtil videre, hvilket er okay, men lidt mere end sidste gang. Sidste gang kunne jeg nøjes med 8 kilo i alt, det kommer nok ikke til at ske denne gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til 25 uges tjek hos lægen igår. Alt var som forventet fint :) Jeg har taget 5 kilo på indtil videre, hvilket er okay, men lidt mere end sidste gang. Sidste gang kunne jeg nøjes med 8 kilo i alt, det kommer nok ikke til at ske denne gang ;)

Det er da super fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nf overstået med et godt resultat. Skal have ringet til lægen og bede om en henvisning til akupunktur og skal dermed af med min medicin :yay

Hvis akupunktur ikke virker skal lin læge sende en ny henvisning til sygehuset for så vil de styre mit medicin. Åh hvor er jeg lettet over at sygehuset vik styre min kvalme. Føler mig så tryg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nf overstået med et godt resultat. Skal have ringet til lægen og bede om en henvisning til akupunktur og skal dermed af med min medicin :yay

Hvis akupunktur ikke virker skal lin læge sende en ny henvisning til sygehuset for så vil de styre mit medicin. Åh hvor er jeg lettet over at sygehuset vik styre min kvalme. Føler mig så tryg :)

 

:yay TILLYKKE :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nf overstået med et godt resultat. Skal have ringet til lægen og bede om en henvisning til akupunktur og skal dermed af med min medicin :yay

Hvis akupunktur ikke virker skal lin læge sende en ny henvisning til sygehuset for så vil de styre mit medicin. Åh hvor er jeg lettet over at sygehuset vik styre min kvalme. Føler mig så tryg :)

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man stoppe en fødsel, hvis vandet er gået?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man stoppe en fødsel, hvis vandet er gået?

Det tror jeg ikke. Mit vand gik, og mener JM sagde der max må gå 24 eller 36 timer fra vandet går til baby kommer ud.

Er dit vand gået?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.