FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Jeg har så mange plukkeveer, men det er simpelthen ikke til at finde noget system i dem. Sidste weekend var jeg meget aktiv og der var de ikke særlig slemme, denne weekend kan jeg næsten ikke gøre nogen ting uden de kommer :unsure men vi har heldigvis en rigtig dejlig weekend alligevel :)

Og så er lillesøster begyndt at have hikke i maven :) jeg mærker så meget liv, men desværre kan far ikke mærke det endnu, selv om jeg er i uge 24 imorgen

Sidst fik jeg at vide det bare er livmoderen, der øver sig i at trække sig sammen og ikke noget man skal ligge alt for mange tanker i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidst fik jeg at vide det bare er livmoderen, der øver sig i at trække sig sammen og ikke noget man skal ligge alt for mange tanker i.

Jeg har været sygemeldt siden nytår pga de dumme plukkeveer. Jeg fødte for tidligt sidste gang og går nu til scanning hver 3. uge... Men denne uge har bare været super god, den bedste i hele graviditeten, så derfor er det lidt træls at blive væltet omkuld igen... Og så er det lidt frusterende, jeg syntes det er svært at være sygemeldt, sidste læge sagde jeg bare må tage en pause når de kommer, Jordemoderen tager det meget mere alvorligt og siger jeg skal aflaste en masse. Nogle dage kan bare det at komme ud af sengen og i bad være en kæmpe opgave, andre dage går det rimelig fint og så begynder jeg straks at tænke jeg bare skal tage mig sammen og komme afsted på arbejde igen! Det er ikke nemt at være gravid... (Også fordi jeg ind imellem bliver så usikker/brokker mig/er sur osv at jeg slet ikke kan kende mig selv)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag blevet spurgt om jeg var gravid, savner en mave, der strutter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag blevet spurgt om jeg var gravid, savner en mave, der strutter :(

Det skal nok komme :kiss men jeg forstår godt du tænker sådan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal nok komme :kiss men jeg forstår godt du tænker sådan!

Men jeg er i uge 31, hvornår kommer det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg er i uge 31, hvornår kommer det?

Har du slet ingen mave endnu?? Men hvis baby ellers er den rigtig størrelse, så er alt jo fint. Selv om jeg udemærket godt forstår din frustration

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du slet ingen mave endnu?? Men hvis baby ellers er den rigtig størrelse, så er alt jo fint. Selv om jeg udemærket godt forstår din frustration

Meget, meget lille topmave :( baby har det helt fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanning i morgen, er mega nervøs :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanning i morgen, er mega nervøs :unsure

 

Håber det ser fornuftigt ud :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forhåbentligt går det godt :-))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget, meget lille topmave :( baby har det helt fint :)

Hvis baby har det fint så skal du være glad :). Jeg har også haft en lille mave, næsten usynlig og nu er begyndt at vokser hurtigt, man kan se forskellen fra en dag til en anden. Sammen med maven kommer også de andre problemer, ondt i rynken, kan ikke sove ordenligt, hård til at binde mit snørebånd.....

 

Så synes jeg du skal nyde at du ser godt ud og baby har det godt og maven skal nok komme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og venter akut scanning på gynækologisk ambulatorium grundet stærke mavesmerter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor træls. Jeg håber alt er i orden! Krydser fingrene for dig og sender krammer... :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og venter akut scanning på gynækologisk ambulatorium grundet stærke mavesmerter.

:goodluck :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og venter akut scanning på gynækologisk ambulatorium grundet stærke mavesmerter.

Masser af  :goodluck  og :kram her fra! Håber det bedste for dig og baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og venter akut scanning på gynækologisk ambulatorium grundet stærke mavesmerter.

 

:kram2 Det lyder ikke sjovt :(

 

Jeg håber du har en positiv opdatering til os snart :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre har de kun vurderet min sindstilstand og fortalt de ved jeg er her. Og hvis jeg bliver dårlig skal min veninde tilkalde hjælp med det samme. Det bliver vist en lang dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre har de kun vurderet min sindstilstand og fortalt de ved jeg er her. Og hvis jeg bliver dårlig skal min veninde tilkalde hjælp med det samme. Det bliver vist en lang dag.

 

:kram2 Ih, altså :( Håber også på en positiv opdatering her :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre har de kun vurderet min sindstilstand og fortalt de ved jeg er her. Og hvis jeg bliver dårlig skal min veninde tilkalde hjælp med det samme. Det bliver vist en lang dag.

Håber det bedste og at du kommer hurtigt til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen.

Jeg er endelig hjemme og baby har det godt. Ved ikke hvad mavesmerterne kommer af men der er ikke noget der tyder på en truende abort. Er meget lettet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen.

Jeg er endelig hjemme og baby har det godt. Ved ikke hvad mavesmerterne kommer af men der er ikke noget der tyder på en truende abort. Er meget lettet.

:yay :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :yay :glad

Tak søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen.

Jeg er endelig hjemme og baby har det godt. Ved ikke hvad mavesmerterne kommer af men der er ikke noget der tyder på en truende abort. Er meget lettet.

 

pyha, det var godt :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanning i morgen, er mega nervøs :unsure

 

Hvordan gik din scanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik din scanning?

Stadig det samme, så min intensive sofakur har virket :D men synes det kunne være dejligt, hvis den var blevet længere ;) hvornår er det du skal scannes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.