Nitzen1987

Andre end mig der har faldet nu der har været så glat????

30 indlæg i dette emne

Ja jeg formåede så at falde hele to gange i træk i går... Den første gang faldt jeg og slog mig egentlig ikke. Anden gan jeg faldt var da jeg ville rejse mig op, hvor mine ben gled hver deres vej (ligesom Bambi's) så jeg gik helt i spagat (det troede jeg ikke at jeg kunne) og jeg forstrak da også en sene eller en muskel på bagsiden af låret....

Heldigvis billigt sluppet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nej har ikke faldet endnu, men været tæt på det mange gange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke været udenfor siden oktober i min forårsjakke. Altså udover at blive kørt til døren diverse steder. Pga, en knæoperation. Jeg må ikke falde og tør/må derfor ikke gå ude

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke faldet, men det har dælme været tæt på mange gange <_< <_< <_<

Men jeg ved der er trængsel på skadestuerne pga fald..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( Åhh ha.. din stakkel...

Nej er gudskelov ikke faldet.. for jeg passer MEGET på...

Er jeg så uheldig og falde kan jeg ende med en brækket ryg - grundet min rygsygdom...

Så som manden siger: så går jeg langsommere end hans farmor...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke faldet, men det har dælme været tæt på mange gange <_< <_< <_<

Men jeg ved der er trængsel på skadestuerne pga fald..

Ja det hørte jeg da lige i de regionale nyheder... Der er da også lige én jeg kender der faldte og brækkede sin albue i dag - efter at hun havde ryddet fortov og indkørsel :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope ikke endnu, men meget tæt på :blush

Havde det ikke været for min elskede Maggie vaps der reddede mig forleden, ja så havde jeg lagt der :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg har ikke været nede og ligge i snen denne vinder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg væltede ude i vores gårdsplads... Heldigvis så ingen mig :whistling

Min lillesøster væltede i et fodgængerfelt nede foran rutebilsstationen i Århus - MEGA PINLIGT .. og sjovt.. :P Heldigvis skete der intet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor og jeg var faktisk ovre og hjælpe en ældre dame op i sidste uge, hun havde heldigvis ikke slået sig, men op kunne hun simpelthen ikke komme uden hjælp- stakkels kone :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor og jeg var faktisk ovre og hjælpe en ældre dame op i sidste uge, hun havde heldigvis ikke slået sig, men op kunne hun simpelthen ikke komme uden hjælp- stakkels kone :(

Der er altså også bare vanvittigt glat....

H og jeg var ude og gå en tur i søndags - og det var stortset umuligt heromme... Jeg var oppe og gå i sneen for AL vej var spejl glat...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er altså også bare vanvittigt glat....

H og jeg var ude og gå en tur i søndags - og det var stortset umuligt heromme... Jeg var oppe og gå i sneen for AL vej var spejl glat...

Ja det er helt vildt... sådan her ser det ud hvor min mor og jeg lufter vores hunde, vi var godt nok kommet på glatis :)

30m8ygx.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er helt vildt... sådan her ser det ud hvor min mor og jeg lufter vores hunde, vi var godt nok kommet på glatis :)

30m8ygx.jpg

I skal vidst ud og have pig-sko... :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I skal vidst ud og have pig-sko... :P

Det der er ikke det værste, det værste er bakken vi skal ned af inden vi kommer derned :D

Men om man går der eller på fortovet er fuldstændig ligemeget, for derovre kan vi jo se der er glat så vi passer ekstra på, tror tit det snyder på fortovet, da folk ikke tror der kan være glat under sneen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der er ikke det værste, det værste er bakken vi skal ned af inden vi kommer derned :D

Men om man går der eller på fortovet er fuldstændig ligemeget, for derovre kan vi jo se der er glat så vi passer ekstra på, tror tit det snyder på fortovet, da folk ikke tror der kan være glat under sneen :(

Åhh bakker.. :( Ja jeg var på vej "op" til veninden i dag.. ad Bakkevej.. forestil dig slet hvor glat det var..

Det er faaarligt med det is...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er jeg ikke.... endnu. Har været ved det en del gange ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg har indtil nu også kun været tæt på.. har faktisk overvejede at købe sådan et sæt man kan sætte på sine egne sko så det bliver til pigsko.. det jo pisse farligt.. heldigvis har jeg bv de fleste gange jeg ude og gå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smuttede på måsen i forgårs..Synes ikke jeg slog mig, men det må jeg ha gjort, for har haft ondt i det ene knæ hele dagen igår og også idag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åååh ja - døjer desværre stadig med en fibersprængning efter gåtur med hunden for snart 3 uger siden. :( og det blir jo ikke bedre når man glider rundt hvert 3. skridt herude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldigvis ikke endnu men har været tæt på mange gange. I mandags tog vi en 10 km's gåtur på isede skovstier, så på stierne var vi MEGET forsigtige (sådan en sjov gangart - lidt lige som en and der har skidt i bukserne og basker med vingerne på mystiske tidspunkter ;)) og ellers inde i skovbunden hvor det kun var frosset mos vi skulle gå på.

Linus' DP faldt i mandags og har været sygemeldt lige siden. Knækket tand, flækket læbe og slået begge hænder så de er hævede og hun ikke kan holde fat i noget (og så er det lidt svært at passe børn)

Xander tog en tur på måsen på vej hjem fra skole og min far har også taget en tur på måsen, så de sidder begge på bløde puder, for sådan et ømt haleben er ikke sjovt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldigvis ikke endnu men har været tæt på mange gange. I mandags tog vi en 10 km's gåtur på isede skovstier, så på stierne var vi MEGET forsigtige (sådan en sjov gangart - lidt lige som en and der har skidt i bukserne og basker med vingerne på mystiske tidspunkter ;)) og ellers inde i skovbunden hvor det kun var frosset mos vi skulle gå på.

:lolhit :haha :haha :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Satte mig lige på r*ven nytårsaftens dag. Vi var på vej udtil vilen efter et besøg hos svigerne. Jeg havde lillepigen på armen og synes jeg passede rigtig meget på, men lige da jeg skulle åbne bildøren, så forsvandt benene under mig og jeg satte mig lige på r*ven.

Det kostede et MEGET ømt haleben og ryg og en nytårsaften på sofaen, da jeg ikke kunne sidde ned.

Det værste er at det stadig gør rigtig ondt i mit haleben, så jeg begynder at frygte at der er sket mere end bare lige slaget.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep... var lige nede og kysse sneen ude i vores gårdsplads i går... Øv altså, og jeg passer ellers sådan på pga lillemand :(

Heldigvis skete der ikke noget... det gik ikke så hurtigt, og jeg landede på måsen...

Men ej hvor tog det bare pinligt lang tid at komme op at stå igen... store skrummel i stor gravidjakke der mosler rundt i sneen... Godt der ikke stod en kamera-mand i nærheden :blush :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep... var lige nede og kysse sneen ude i vores gårdsplads i går... Øv altså, og jeg passer ellers sådan på pga lillemand :(

Heldigvis skete der ikke noget... det gik ikke så hurtigt, og jeg landede på måsen...

Men ej hvor tog det bare pinligt lang tid at komme op at stå igen... store skrummel i stor gravidjakke der mosler rundt i sneen... Godt der ikke stod en kamera-mand i nærheden :blush :lolhit

Undskyld men :lol Kan lige se det for mig.

godt der ikk skete noget med dig og bebsen.

Minder min og den gang min højgravide svigerinde havde fået sat sig ned i deres fatboy og så ringede telefonen, og hun skulle op :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg faldt to gange sidste mandag i sneen, slog mig ikke det var først et par timer senere mine ømme muskler viste tænder....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER