sivtop

Baby stadig i underkropsstilling:(

8 indlæg i dette emne

Har været ved JM i dag, og fik bekræftet efter en scanning at lillepigen stadig ligger med hovedet oppe under mine ribben :unsure

Har jo ikke været vild med tanken om vendingsforsøg, og bestemt ikke sædefødsel. Så er der jo kun kejsersnit tilbage... Nu er jeg pludselig osse bange for det, åh altså :blink :( :rolleyes

Hun blev skønnet til 3200g, så hun er en smule større end gennemsnittet som hun har været hele vejen igennem.

Hvis ikke hun vender sig af sig selv, tror jeg det ender med kejsersnit...men uuuhh altså, jeg er virkelig nervøs ved det hele lige pt. :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er der også lidt tvivl om hvordan hun vender men jm hælder dig til hun vender rigtigt men skal vurderes igen om 2 uger. Jeg er dog ikke bange for vendingsforsøg, hvordan kan det være du er det? Ved mange siger det gør ondt men man kan jo til hver en tid bede dem om at stoppe hvis det gør for ondt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På besøg fra Juli..

Årh hvor kan jeg godt forstå din nervøsitet..

- Hvis det bliver aktuelt med kejsersnit, så må du prøve at sætte dig så godt ind i det som muligt, og tage en god snak med din jordmoder..

Prøver at tænke over, hvad det er specifikt som gør dig bange og utryg.. Og få snakket om det...

De aller varmeste hilsner herfra.. - sender masser positive tanker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet selv at vende eller Rebozo?

Se evt. spinningbabies.com

Det virkede her og var ellers ret skeptisk, men havde jo intet at tabe og hun sad fast i bækkenet med numsen.

Jeg havde det på samme måde som dig med vendingsforsøg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan bare ikke forliges med tanken om at nogle skal stå og trykke og mase på min baby udefra, for med "magt" at vende hende om. Det er helt forkert i mit hovede...Har bestemt læst gode historier, men lige så mange dårlige. Har en veninde hvis vendingsforsøg var så voldsomt at en læge kradsede hende på maven? :blink

Tror osse meget er psykisk. Har mistet en lille syg dreng i uge 20 for mange år siden, og havde en MA i uge 9 før denne graviditet. Vil bare for alt i verden ikke ha der sker noget med min lille pige :unsure Selv om jeg godt ved de siger det er uden risiko for barnet at blive vendt... Jeg kan bare ikke gennemføre det.

Har læst og forsøgt lidt alternative metoder for vending, ikke noget har hjulpet. Tror hun ligger heeelt vildt godt med hovedet deroppe ;)

Der er et infomøde om kejsersnit på "mit" sygehus i næste uge. De ville lige sende datoen til mig, så det ser jeg frem til.

Vender hun sig pludselig spontant, så er det alm. fødsel. Så skal lidt indstille mig på begge dele, det er faktisk lidt svært. Må tage en dag ad gangen tror jeg bare lige nu. Glæder mig bare til at få hende ud nu, på den ene eller den anden måde :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens følge dig, håber hun vender sig helt sf dig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuha.... har fået dato til pks... det er lidt vildt :wub Vi holder den for os selv lidt endnu, men kan sige at vi får os en maj-baby, medmindre hun når at vende sig inden :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pøj pøj med det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER