Guest Felixmor

Hjælp! Gæt et udslet - evt. Allergisk reaktion

17 indlæg i dette emne

Opdagede Felix havde en masse udslet på mave, ryg og i bleområdet. Ved ikke hvad jeg tror det er. Han er ikke påvirket af det. Har taget et billede af hans ryg. Vurderer gerne :)

PgfSJ77.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Varmeknopper?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ligner lidt varmeknopper eller nældefeber..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ligner det eksem madison havde.

Det var nemlig rigtig slemt, dog sad det på maven.

Der fik vi at vide at der skulle hormon creme til ellers gik der betændelse i. Jeg ville lige smutte forbi lægen i morgen. Og så håber jeg at jeg tager fejl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har haft astma eksem og måtte til læge 3 gange inden de gav mig ret, hvor det var blevet noget slem og krævede hormon creme. Men han klør ikke i det og det kom bare i løbet af ingen tid. Vi ser hvordan han ser ud i morgen. Det rykker lige nu mod ansigtet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har han haft feber?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej han har ikke været syg eller noget de seneste dage hvis det er 3 dages feber du har i tankerne. Vi har mæslinger i vs men det er han vaccineret imod.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej han har ikke været syg eller noget de seneste dage hvis det er 3 dages feber du har i tankerne. Vi har mæslinger i vs men det er han vaccineret imod.

Umiddelbart tror jeg altså at det er nældefeber, når du skriver at det kom "ud af det blå" og at det rykker sig.

Har du prøvet at holde tøj af ham i en times tid og se om det hjælper? Eller et bad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har haft astma eksem og måtte til læge 3 gange inden de gav mig ret, hvor det var blevet noget slem og krævede hormon creme. Men han klør ikke i det og det kom bare i løbet af ingen tid. Vi ser hvordan han ser ud i morgen. Det rykker lige nu mod ansigtet.

Madison kløede heller ikke i hendes. Hendes var så børne eksem. Og vi døjer i perioder med det. Hvis ikke vi opdager det i tide, og det er især ryggen, så får hun noget der ligner det på billedet bare i mild grad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en virus lige nu, der kan give den slags udslæt. I know, fordi vi er indlagt på sygehuset lige nu, og min datter har det (bare rolig, det er ikke pga udslættet hun er her).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var forbi lægevagten for ca. 2 uger siden, hvor Charlie havde ca. samme udslæt, det startede på ryggen og på et døgn bredte det sig til det meste af kroppen. Det lægen sagde var, at det var en virus og at det ville forsvinde igen. Dagen efter var det væk.

Det du skal være opmærksom på er om han får feber, ellers ville jeg ikke være bekymret. Men er du bekymret synes jeg du skal tage forbi din læge. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det så meget pænere ud i dag selv om han var godt plettet stadig. Tror på det er varmeknopper og derfor er hans vs. Han fejler jo ikke noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå udslættet er der stadig. Hans pædagog mener ikke det er varmeknopper for så burde de være væk igen. Hun mistænker en allergisk reaktion på rejer (han spiste rejer den weekend de kom) så det må vi jo holde øje med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så krydser vi finger for det snart er væk igen. Øv altså. Det er en jungle med de unger. Men nu har i da lidt at forholde jer til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så krydser vi finger for det snart er væk igen. Øv altså. Det er en jungle med de unger. Men nu har i da lidt at forholde jer til

Ja men det værste er at vi er nød til at give ham det igen for at tjekke det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja men det værste er at vi er nød til at give ham det igen for at tjekke det :(

Ja det er jo det. Det vil man helst ikke. Vi har prøvet det samme med madison. Det var så bare med cremer, bleer osv.

Det er ikke sjovt at skulle prøve det af på sit barn igen når man ved det måske vil give udslæt,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Udslættet er næsten væk men hans mave klør så den har fået en god gang creme her til aften. Så må vi jo have prøvet rejer igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER