Barbamama

Hjælp ønskes til bryllupsunderholdning :)

20 indlæg i dette emne

Vi skal til bryllup til september og vil gerne stå for et lille indslag. Jeg er ret vild med den der sang, hvor alle gæster skal sætte hjerteklistermærker på brudeparret, jeg synes den er så sød og sjov :kuller Men jeg kan ikke finde teksten nogle steder! Er der nogen, der kan hjælpe mig med den? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis ikke andre er hurtigere kan jeg hjælpe dig i morgen, for jeg har den i vores bryllupskiste :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ikke andre er hurtigere kan jeg hjælpe dig i morgen, for jeg har den i vores bryllupskiste :-)

Fedt :kiss

Var I glade for den? Eller var det i virkeligheden lidt træls at blive klistret til? ;) Jeg håbede sådan, at nogen ville lave den til vires bryllup, jeg synes den er så sød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik den, og var egentlig ikke imponeret :D men vi frabedte os egentlig også indslag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik den, og var egentlig ikke imponeret :D men vi frabedte os egentlig også indslag :D

Hvis I havde fra frabedt jer indslag, så har sangen vel også haft dårlige odds :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til vores bryllup havde min bedste veninde lavet en quiz, hvor vi, med ryggen til hinanden, skulle gætte på f.eks. hvem der har bukserne på (mig, self).. Vi skulle give hinanden en sko, og så skulle vi vise skoen på den vi gættede på. Hvis vi var enige vandt vi en lille præmie. Det var rigtig sjovt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til vores bryllup havde min bedste veninde lavet en quiz, hvor vi, med ryggen til hinanden, skulle gætte på f.eks. hvem der har bukserne på (mig, self).. Vi skulle give hinanden en sko, og så skulle vi vise skoen på den vi gættede på. Hvis vi var enige vandt vi en lille præmie. Det var rigtig sjovt!

Den har jeg også tænkt på, og overvejer faktisk begge. :) Men er hooked på hjertesangen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et alternativ der blev lavet til vores bryllup.

Brud udstyres med lagen over kjolen (beskyttelse)og hver gæst udstyres med et lille lys. Lyset dæmpes og gæsterne synger og nynner så sangen:

Mel o tannenbaum/mon beau sapin

For ...og for. ... (navne)

Vi tænder ønske flammen

Gid jeres kærlighed må gro

Uendelig og altid tro.

For...og for ...

Vi tænder ønske flammen.

Gæsterne går så i kæde a la lucia optog rundt om parret sætter lyset i et stort hjerte med huller til hvert lys foran brudeparret. de giver evt et ønske og kys på kinden samtidig og sætter sig igen. Verset gentages syngende eller nynnende til alle har sat deres lys.

Det var så smuk en oplevelse at se alle gæsterne med så meget kærlighed til os komme og give et lys.

Det tager noget tid (alt efter antal gæster) men for brudeparret et kærkomment øjeblik til at trække vejret nyde og tage det hele ind.

Virkelig en magisk stemning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et alternativ der blev lavet til vores bryllup.

Brud udstyres med lagen over kjolen (beskyttelse)og hver gæst udstyres med et lille lys. Lyset dæmpes og gæsterne synger og nynner så sangen:

Mel o tannenbaum/mon beau sapin

For ...og for. ... (navne)

Vi tænder ønske flammen

Gid jeres kærlighed må gro

Uendelig og altid tro.

For...og for ...

Vi tænder ønske flammen.

Gæsterne går så i kæde a la lucia optog rundt om parret sætter lyset i et stort hjerte med huller til hvert lys foran brudeparret. de giver evt et ønske og kys på kinden samtidig og sætter sig igen. Verset gentages syngende eller nynnende til alle har sat deres lys.

Det var så smuk en oplevelse at se alle gæsterne med så meget kærlighed til os komme og give et lys.

Det tager noget tid (alt efter antal gæster) men for brudeparret et kærkomment øjeblik til at trække vejret nyde og tage det hele ind.

Virkelig en magisk stemning!

Det lyder meget smukt :)

... Men jeg vil nu stadig rigtig gerne have hjertesangen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh..... Sorry :blush

Vi HAR den altså, og du skal nok få den ;)

Edit: Ej........ Nu sidder jeg jo og bliver helt i tvivl :blush Vi havde den med hjerterne som skal skrives på, og puttes i en kasse..... ( Det er den der er familietraditionen) Og én mere, som jeg nu pludselig bliver i tvivl om var den du taler om, eller en anden :rolleyes

Kigger i morgen!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh..... Sorry :blush

Vi HAR den altså, og du skal nok få den ;)

I min familie er det en fast tradition blandt og fætre og kusiner, og jeg synes den er så hyggelig :)

No rush :kiss

Men superfedt hvis du kan finde den :tak Synes bare den er så sød og hyggelig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder med et saligt smil og tænker på de gode bryllupsminder :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja det HAR jeg fattet. ..men den har jeg desværre ikke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er det evt én af disse i en tråd fra søsterforum?

http://www.bryllupsklar.dk/forum/7396/lyshjertesang.html

Uh der er jo flere :o Tror egentlig ikke, at det var nogle af den jeg havde i tankerne, men nu overvejer jeg lidt den til "hammer hammerfedt" og evt selv skrive nogle vers også. Hmm bum bum. Tak for inspiration i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kigget....... forgæves :(

Den anden sang var noget med paraplyer :rolleyes

Jeg håber du finder den rigtige :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kigget....... forgæves :(

Den anden sang var noget med paraplyer :rolleyes

Jeg håber du finder den rigtige :kiss

Pyt, måske skriver jeg noget selv :) Men tak fordi du kiggede :kiss

Og paraplyer? :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.... det var en paraply hvor "stoffet" var fjernet, så der kun var skelettet tilbage, og så blev der sunget en bryllupsudgave af "jeg vil male dagen", mens alle gæsterne gik og smed serpentiner over paraply-skelettet (som vi holdt over hovedet sammen) , så vi til sidst var helt væk inde i midten.... Meget hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.... det var en paraply hvor "stoffet" var fjernet, så der kun var skelettet tilbage, og så blev der sunget en bryllupsudgave af "jeg vil male dagen", mens alle gæsterne gik og smed serpentiner over paraply-skelettet (som vi holdt over hovedet sammen) , så vi til sidst var helt væk inde i midten.... Meget hyggeligt :)

Eeeeej hvor sødt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.... det var en paraply hvor "stoffet" var fjernet, så der kun var skelettet tilbage, og så blev der sunget en bryllupsudgave af "jeg vil male dagen", mens alle gæsterne gik og smed serpentiner over paraply-skelettet (som vi holdt over hovedet sammen) , så vi til sidst var helt væk inde i midten.... Meget hyggeligt :)

Det lyder nu meget sødt - måske man skulle overveje den til min søsters bryllup.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER