Guest Cirkeline88

Bleer?????

8 indlæg i dette emne

Jeg har brug for lidt hjælp..

jeg kan ikke finde ud af hvor mange bleer man skal købe til at starte med? og hvilken str.??

hvor mange bruger man om dagen??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg nøjedes med dem i str 1 jeg fik i gratisgaver. Der er en hel pakke med rema1000 kassen. Købte 2 pakker str 2. Der var bleer på sygehuset, så det var fint. Har stadig alle str 1 bleerne, for Marius vejede over 4 kg. Antallet var fint og rart med en gåtur ned efter bleer i ny og næ :)

I starten bruger man en del bleer og det bliver mindre jo ældre baby bliver. Det finder du hurtig ud af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså lige nu har jeg kun en pakke fra rema der hedder 2-4 kg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også fint nok til at starte med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte ekstra bleer til babymessen (vildt tilbud), men tror jeg har alt alt alt for mange i str 2-4 kg, især fordi vi lige har fået at vide at hun nok bliver et stort og sundt barn (til MD lå hun i den lave ende).. Så skal helt sikker ikke have flere bleer i den str :)

Så må give resten væk, hvis det bliver nødvendigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også planer om at nøjes med de bleer, der er fulgt med babypakkerne, af samme årsager som allerede er nævnt. For det første ved vi ikke, hvor stor/lille hun er, når hun kommer ud - for det andet har vi ingen idé om, hvilket mærke, der kommer til at spille for netop vores babys mås. ;)

Vi klarer os derfor med Rema's 2-4 kg's gratispakke + 4-5 andre gratisbleer til en start. Riget leverer også bleer til bebsen, så længe vi er der, så jeg tænker, at vi er fint garderet. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for jeres svar piger :thanks jeg nøjes bare med den pakke jeg har, og så må manden ud og handle når den er tom eller hvis lillepigen ikke kan passe dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER