Hilde

Igangsættelse snart...

8 indlæg i dette emne

Jeg har fået dato for igangsættelse :7himmel Den bliver ikke afsløret endnu, men inden for de næste to uger, bliver jeg mor til to mere :loveshower :kuller :stork :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih, Hilde du forstår da at skabe spænding....

Men er det ikke en underlig følelse at vide at den dag kommer de.... Jeg syntes det er mærkeligt, og jeg ved at jeg bare ikke for sovet dagen før!

Men jeg glæder mig også! Manden kan slet ikke overskue det og syntes at det hele kommer til at virke så opstillet, men når de nu ikke selv vil ud så må vi jo hjælpe dem på vej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hvor er det spændende :)

Og sikke en drillepind du er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, Hilde du forstår da at skabe spænding....

Men er det ikke en underlig følelse at vide at den dag kommer de.... Jeg syntes det er mærkeligt, og jeg ved at jeg bare ikke for sovet dagen før!

Men jeg glæder mig også! Manden kan slet ikke overskue det og syntes at det hele kommer til at virke så opstillet, men når de nu ikke selv vil ud så må vi jo hjælpe dem på vej :)

Der er nogen fra vores omgangskreds herinde, som ikke skal vide det...derfor holder vi det lidt hemmeligt (ikke fordi du ikke må vide det ;) )

Jeg synes også, det er meget mærkeligt at vide, at de kommer til verden den dag (eller den næste) :kuller Og tror heller ikke, at jeg får sovet særlig meget natten før.

Min mand er også ved at gå helt i panik nu :D Der er jo SÅ meget, han skal nå inden :rolleyes Men han glæder sig også rigtig meget :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hvor er det spændende :)

Og sikke en drillepind du er ;)

Kun fordi vores omgangskreds ikke skal vide det... I andre må gerne vide datoen, men det er ikke nemt, når de andre læser med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå at det er noget i vil have for jer selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens forstå jer :) Jeg tror heller ikke jeg vil skrive herinde når det går igang af samme grund - jeg ønsker at det bare er min kæreste og jeg der ved at hun vil ud (når den tid kommer ;) ) - det er ikke nemt når man ikke ved om folk lurer med ;)

Diana

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået dato for igangsættelse :7himmel Den bliver ikke afsløret endnu, men inden for de næste to uger, bliver jeg mor til to mere :loveshower :kuller :stork :wub

Spændende - ønsker dig alt held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER