Sign in to follow this  
Followers 0
Barylak

MD veloverstået :-)

5 posts in this topic

Hej piger,

Ja, jeg har ikke været så aktiv herinde på det sidste - men overskuddet har været minimalt det sidste stykke tid.

Men for kort at fortælle hvordan det går, så har jeg fået bækkenløsning og er sygemeldt resten af graviditeten :wacko

I går var jeg til MD og alt var i den skønneste orden :kuller Ca. 250 gram perfekt baby, som skanningsdamen MENTE var en pige - men ville ikke sige det 100 % :loveshower Men da vi i forvejen har fået en kønsscanning, hvor der også blev sagt pige - så tror vi altså på det nu :kuller

Derudover blev det bekræftet at moderkagen ligger ud til maveskindet, hvilket jeg godt havde på fornemmelse da jeg ikke havde mærket rigtigt liv - LIGE indtil dagen før MD hvor jeg mærkede hende 100 % :kuller Efter MD gik hun også bare helt amok og hoppede rundt - det er så dejligt :yay

Dog tog MD'en noget længere end planlagt, da hun simpelthen ikke ville ligge ordentlig :lol Så min mave var godt øm bagefter!

I skal da også have et lille billede;

Xxxf8sol.jpg

På søndag rammer jeg 20+0, sikke hurtigt tiden går :)

Håber I alle har det godt :)

Tillykke med en veloverstået MD-scanning, selvom hun ikke ville ligge ordentligt.. :)

Annonce ♥

Tillykke! men ih hvor træls med bækkenløsning! :kram2

Annonce ♥

Tillykke med skanningen. :)

Er ked af at høre, at du skal døje med bækkenløsning. :kram

Annonce ♥

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0