Barylak

MD veloverstået :-)

5 indlæg i dette emne

Hej piger,

Ja, jeg har ikke været så aktiv herinde på det sidste - men overskuddet har været minimalt det sidste stykke tid.

Men for kort at fortælle hvordan det går, så har jeg fået bækkenløsning og er sygemeldt resten af graviditeten :wacko

I går var jeg til MD og alt var i den skønneste orden :kuller Ca. 250 gram perfekt baby, som skanningsdamen MENTE var en pige - men ville ikke sige det 100 % :loveshower Men da vi i forvejen har fået en kønsscanning, hvor der også blev sagt pige - så tror vi altså på det nu :kuller

Derudover blev det bekræftet at moderkagen ligger ud til maveskindet, hvilket jeg godt havde på fornemmelse da jeg ikke havde mærket rigtigt liv - LIGE indtil dagen før MD hvor jeg mærkede hende 100 % :kuller Efter MD gik hun også bare helt amok og hoppede rundt - det er så dejligt :yay

Dog tog MD'en noget længere end planlagt, da hun simpelthen ikke ville ligge ordentlig :lol Så min mave var godt øm bagefter!

I skal da også have et lille billede;

Xxxf8sol.jpg

På søndag rammer jeg 20+0, sikke hurtigt tiden går :)

Håber I alle har det godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med en veloverstået MD-scanning, selvom hun ikke ville ligge ordentligt.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! men ih hvor træls med bækkenløsning! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med skanningen. :)

Er ked af at høre, at du skal døje med bækkenløsning. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER