Nitzen1987

Nitzen's tabertråd

24 indlæg i dette emne

Ja jeg kommer vist ikke uden om det. Jeg SKAL og VIL tabe mig og er faldet af hesten lidt for mang gange, men jeg er nu kravlet op på hesten igen og denne gang bliver jeg siddende!

Jeg er overvægtig og vil gerne have nedbragt mit BMI, der pt. ligger på 32,7.

Min startvægt fra sidste tirsdag var 88,1 kg. Og i dag sagde vægten 87,2 kg, så der er røget en smule af i den forgangne uge.

Mit foreløbige mål er at tabe 12 kg, men på sigt vil jeg gerne ned på under 70 kg, men det er mest overskueligt bare at sige 12 kg til en start :)

Jeg tror at jeg skal have fundet på nogle belønninger til mig selv, når jeg når de enkelte delmål :) Manden og jeg påtænker projekt baby vol 2, så det kunne måske være belønningen, når jeg når de 75 kg :glad

Jeg vil gøre alt hvad jeg kan for ikke at falde af hesten denne gang!

Delmål

85 kg (nået d. 19/6-2013)

83 kg

80 kg

79 kg = BMI 29,7

75 kg

Vægtstatus

30/04-13 - 88,1 kg

07/05-13 - 87,2 kg

14/05-13 - 88,2 kg :(

21/05-13 - 87,0 kg

28/05-13 - 85,5 kg

04/06-13 - 86,2 kg :(

11/06-13 - 87,7 kg :(

18/06-13 - 85,2 kg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med din tråd :balloons Glæder mig til at følge dig (stadig ;)) :)

Det er en god idé med nogle delmål, for at gøre det overskueligt - og sådan et lille PB nr. 2 ville da ikke være dårligt :loveshower

Glæder mig til at heppe på dig, Anita :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med din tråd :balloons Glæder mig til at følge dig (stadig ;)) :)

Det er en god idé med nogle delmål, for at gøre det overskueligt - og sådan et lille PB nr. 2 ville da ikke være dårligt :loveshower

Glæder mig til at heppe på dig, Anita :)

Tak Louise :)

Nej det er er bestemt en god belønning, der venter forude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været ude og løbe 4 km i dag.... :glad men mine løbe tights har åbenbart ikke kunnet holde til at være på barsel, for nu er der kommet et stort slidtagehul på indersiden af det ene lår lige ved syningen :D så jeg må ud og have fat i et par nye løbe tights :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været ude og løbe 4 km i dag.... :glad men mine løbe tights har åbenbart ikke kunnet holde til at være på barsel, for nu er der kommet et stort slidtagehul på indersiden af det ene lår lige ved syningen :D så jeg må ud og have fat i et par nye løbe tights :)

Hehe.. Du har da givet den maks gas :D Sikke en fart, når du har slidt hul i bukserne ved det :P

Håber det har givet bonus på vægten i dag :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe.. Du har da givet den maks gas :D Sikke en fart, når du har slidt hul i bukserne ved det :P

Håber det har givet bonus på vægten i dag :kram

Hehe hullet var der nu allerede inden gårdagens løbetur, så mistænker lidt, at hullet er helt tilbage fra før min lange løbepause men at jeg bare ikke havde opdaget dengang :D

Hmmm... Synes nu ikke at vægten har vist sig fra sin gode side her til morgen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik købt nye løbetights i går og indviede dem så her i formiddags med 6 km :) så kan måske tage et stykke Othello lagkage med god samvittighed i aften :rolleyes :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det til godt 5 km løbetur her til morgen :) så håber jeg bare at vægten er sød ved mig i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne sidste uge med masser af motion har båret frugt ift. vægten :yay -1,2 kg siden sidste tirsdag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay! Det går jo forrygende:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan Anita, hvor er du bare sej :wee

Så er der gang i det, så kommer der mere og mere blod på tanden :) Du får også motioneret en masse, så det manglede da virkelig bare, hvis ikke det skulle lønne sig :)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhm.... Har købt fredags slik med hjem - i form af friske danske jordbær :sandie de var godt nok dyre, så de skal nydes! Mon ikke også at Maja vil synes om jordbær?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det vejedag :) og ugens motion og sund levevis har givet gode resultater, hvis jeg da ellers kan regne med vægten, der har svinget noget her til morgen :unsure ved ikke om det er, fordi jeg har mens, at det driller :unsure

Jeg har i hvert fald 100% ren samvittighed ift. slik og kage i denne uge. Der er ikke blevet spist noget af den slags overhovedet! :) Det mest usunde jeg har spist i den forgangne uge er hjemmelavede burgere med en skive ost i (selv burgerbollerne var hjemmelavede)

Jeg nærmer mig mit første delmål, så håber faktisk, at jeg kan nå det, inden næste tirsdag :glad :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow det var en hel del du har tabt denne uge!! Tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5,1 km løb var hvad det kunne blive til i dag :) Og jeg var faktsisk 5 minutter hurtigere end jeg var til det kvindeløb som jeg deltog i for 2 år siden :yay Der er selvfølgelig plads til forbedring, men det skal også nok komme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej Anita! :D

Jeg har os sat mig et mål om at nu VIL jeg og SKAL jeg tabe mig.. og siden i mandags har det gået rigtig godt .. intet usundt overhovedet og er begyndt starte så småt ud med gå ture på 2 km, igår og i dag.. så glæder mig til at se hvad vægten siger i morgen :D

Man bliver bare så glad når man har tabt sig, og været ude og gå/løbe :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha jeg kan godt se på vægten, at vi har holdt fødselsdag for Maja her i weekenden :( Har ikke fået motioneret siden i torsdags og lørdag stod på usund mad og drikke og i går spiste vi rester og igen i dag for at det ikke skal være løgn.... Skal vist bare regne med et stort rød + i taberdysten i morgen :( Tror næsten at jeg har taget alt det på som jeg havde tabt mig i sidste uge :( øv, øv... og denne uge står også på 2 fødselsdagsfejringer af Maja + en fødslesdag hos svigerinden... MEN det SKAL der altså være plads til ind i mellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har den her uge været bedre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var desværre røgert yderligere 0,5 kg på, da jeg var på vægten i går, men havde heller ikke ventet andet, da vi har holdt fødselsdag 2 gange og været til fødselsdag en enkelt gang i den forløbne uge + jeg har haft en syg datter, der mildt sagt har sovet elendigt om natten, så jeg har måttet have lidt sukker indenbords for at holde mig igang og har måttet droppe løbeturene pga. manglende energi.... Men var ude at løbe igen i går, så nu kommer vægte forhåbentlig til at gå ned ad igen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vægten på rette kurs igen :) i går sagde vægten 85,2 kg og i dag 85,0 kg, så jeg har noteret i mit første indlæg i tråden, at jeg nu har nået mit 1. delmål :glad Det går rigtig godt med at løbe :) Jeg løber 5-6 km 3-4 gange om ugen :) Jeg konkurrerer med min egen løbetid. Mit mål er at kunne løbe 5 km på 30 minutter. For en god måneds tid siden tog det mig ca. 44 minutter at løbe/gå 5 km. I dag tog det mig 38,01 minutter :yay

Jeg løber som regel om morgenen lige efter, at Maja er blevet afleveret i DP, men i morges regnede det så jeg sprang over og gik i bad, hvorefter jeg lavede huslige pligter og kl. 11.30 smed jeg mig på sofaen... Det så ud som om, at det klarede op, så jeg overvejede meget stærkt, om jeg skulle blive liggende en time på sofaen, eller om jeg skulle sparke mig selv bagi og komme ud at løbe.... Og jeg kom ud at løbe :yay

Jeg håber lidt på, at jeg kan nå ned på 80 kg inden d. 1. august :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vægten på rette kurs igen :) i går sagde vægten 85,2 kg og i dag 85,0 kg, så jeg har noteret i mit første indlæg i tråden, at jeg nu har nået mit 1. delmål :glad Det går rigtig godt med at løbe :) Jeg løber 5-6 km 3-4 gange om ugen :) Jeg konkurrerer med min egen løbetid. Mit mål er at kunne løbe 5 km på 30 minutter. For en god måneds tid siden tog det mig ca. 44 minutter at løbe/gå 5 km. I dag tog det mig 38,01 minutter :yay

Jeg løber som regel om morgenen lige efter, at Maja er blevet afleveret i DP, men i morges regnede det så jeg sprang over og gik i bad, hvorefter jeg lavede huslige pligter og kl. 11.30 smed jeg mig på sofaen... Det så ud som om, at det klarede op, så jeg overvejede meget stærkt, om jeg skulle blive liggende en time på sofaen, eller om jeg skulle sparke mig selv bagi og komme ud at løbe.... Og jeg kom ud at løbe :yay

Jeg håber lidt på, at jeg kan nå ned på 80 kg inden d. 1. august :goodluck

Sådan - stærkt!!!:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er ferien ovre her og jeg vejer nu næsten det samme som jeg gjorde inden jeg startede ferien :) 85,2 kg sagde vægten i morges :) Jeg har genoptaget mit løb efter 4 ugers pause pga. fald på trappen, der gav mig et slag på foden. Foden er stadig lidt øm når jeg trykker på den, men jeg mærker det ikke ellers :) Så nu klør jeg på med vægttabet igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er ferien ovre her og jeg vejer nu næsten det samme som jeg gjorde inden jeg startede ferien :) 85,2 kg sagde vægten i morges :) Jeg har genoptaget mit løb efter 4 ugers pause pga. fald på trappen, der gav mig et slag på foden. Foden er stadig lidt øm når jeg trykker på den, men jeg mærker det ikke ellers :) Så nu klør jeg på med vægttabet igen :)

:toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er ferien ovre her og jeg vejer nu næsten det samme som jeg gjorde inden jeg startede ferien :) 85,2 kg sagde vægten i morges :) Jeg har genoptaget mit løb efter 4 ugers pause pga. fald på trappen, der gav mig et slag på foden. Foden er stadig lidt øm når jeg trykker på den, men jeg mærker det ikke ellers :) Så nu klør jeg på med vægttabet igen :)

og du startede jo flot som ugens vinder af taberdysten :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER