87roed

Termin i januar

58 indlæg i dette emne

Det var en god idé med blodprøve, synes bare der er længe til mandag. Øv. Synes der er kommet hold på det igen, men med mine andre graviditeter har der aldrig været noget. Så jeg er nok bare lidt over nervøs. Men det er forhåbentlig noget vi gravide har lov til :-)

Hva så hvordan går det med dig? Er blødningen stoppet? Fik du snakket med lægen ang. Blodprøve eller har du fået ro på igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fru fusk: det er vist stoppet igen. Min læge var ikke nervøs, og sys ikke vi havde behov for blodprøve. Det kan også være jeg er nervøs fordi det her er 4.gang,og mit hoved vil ikke rigtig være med til at det faktisk kan gå godt alle gange. Hmm tankespind. Som en anden skrev, ups husker ikke bruger ;-), så skal jeg nok få ro på efter scanning. Hvordan går det med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og velkommen og tillykke til alle de nye. Må hellere komme herind på computeren, så jeg kan få styr på jer alle sammen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frufusk, hvordan går det med dig? udvikler dine blodprøver sig som de skal?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frufusk, hvordan går det med dig? udvikler dine blodprøver sig som de skal?

Tak hvor er det sødt du spurgte, fik taget blodprøven igår og får svar i morgen tidligt.. Jeg bløder slet ikke mere så det passede med den periode hvor jeg skulle have haft mens.. Skal nok skrive når jeg ved mere i morgen :) Men begynder da så småt at være lidt optimistisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er det sødt du spurgte, fik taget blodprøven igår og får svar i morgen tidligt.. Jeg bløder slet ikke mere så det passede med den periode hvor jeg skulle have haft mens.. Skal nok skrive når jeg ved mere i morgen :) Men begynder da så småt at være lidt optimistisk :)

Så krydser jeg fingre for dig :) håber alt er som det skal være :) selvfølgelig er det det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så krydser jeg fingre for dig :) håber alt er som det skal være :) selvfølgelig er det det ;)

Indtil videre så det rigtig godt ud, hcg lå flot højt. Skal have taget blodprøve igen på onsdag for at tjekke den forsatte udvikling.. Så er lettet og tør måske tro på det nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre så det rigtig godt ud, hcg lå flot højt. Skal have taget blodprøve igen på onsdag for at tjekke den forsatte udvikling.. Så er lettet og tør måske tro på det nu :)

Ihh hvor godt at høre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre fusk :-). Er glad for at høre det går som det skal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er i søde... Hvordan går det hos jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom vi til skanning <3 og vi så det smukkeste lille hjerteblink.

Er så LYKKELIG.

Skanning igen den 4 juni. kan slet ikke vente

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh dejligt at høre 87roed. Selvom jeg er lidt jaloux :-). Ville dælme også gerne se hjerteblink :-).

Og FruFusk, jeg tror det går som det skal her. Selvom jeg selvfølgelig ikke har nogen garanti :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom vi til skanning <3 og vi så det smukkeste lille hjerteblink.

Er så LYKKELIG.

Skanning igen den 4 juni. kan slet ikke vente

Ih hvor dejligt for dig...Hvordan kan det være at du bliver scannet så meget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor dejligt for dig...Hvordan kan det være at du bliver scannet så meget?

Vi har været i behandling, og så får man en opfølgende skanning i uge 8, inden de afslutter en på klinikken.

Men da vi havde en MA lige før jul, hvor fostret var død 8+3, men det først blev opdaget 11+2, så syntes min søde læge at hun gerne lige ville se os igen inden de afsluttede os. :7himmel Det siger man ikke nej tak til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været i behandling, og så får man en opfølgende skanning i uge 8, inden de afslutter en på klinikken.

Men da vi havde en MA lige før jul, hvor fostret var død 8+3, men det først blev opdaget 11+2, så syntes min søde læge at hun gerne lige ville se os igen inden de afsluttede os. :7himmel Det siger man ikke nej tak til.

Sikke en sød læge.. Dejligt at hun tænker sådan på jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med én forstående læge. Kan man ikke just kalde min ;-). Men nu er der bestilt tid til første llægeundersøgelse den 31/5. Håber det gør det mere virkeligt. Overvejer godtnok at købe en tidlig scanning:-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med én forstående læge. Kan man ikke just kalde min ;-). Men nu er der bestilt tid til første llægeundersøgelse den 31/5. Håber det gør det mere virkeligt. Overvejer godtnok at købe en tidlig scanning:-P

Det gør jeg godt nok også., men kan ikke rigtig få overbevist min mand... Jeg bliver bare snart nødt til at fortælle folk om graviditeten, for jer ersq stor allerede men synes ikke det er så fedt at dele når man ikke har fået vished om at alt er godt derinde. Ærgerligt at jeg ikke er typen der kan skjule det lidt længere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige præcis sådan har jeg det også. Jeg har svært ved at have mine stramme bukser på, især om eftermiddagen og aftenen. Jeg vil også meget gerne fortælle det, men jeg tør ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået svar fra lægen og graviditeten udvikler sig som den skal. HGC er steget som den skal så det er jo helt perfekt :) Så skal jeg bare forstå at den er god nok.. Ih der er lang vej til nf.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået svar fra lægen og graviditeten udvikler sig som den skal. HGC er steget som den skal så det er jo helt perfekt :) Så skal jeg bare forstå at den er god nok.. Ih der er lang vej til nf.

Fra nu af vil jeg skrive under dette navn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen ud i lyset :-). Betyder det så at du nu tør tro på det?

Er der andre som mig der også har smadder ondt i maven? Håber det bare er omgangs halløj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har dælme bestilt tid til TS næste fredag. Nu kan tiden kun gå for langsomt! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen ud i lyset :-). Betyder det så at du nu tør tro på det?

Er der andre som mig der også har smadder ondt i maven? Håber det bare er omgangs halløj

Ja det gør jeg så småt, selvom jeg nok først er helt overbevist efter nf.. Men så længe kan jeg sq ikke skjule det, synes godt nok jeg er stor om eftermiddagen og aftenen...

Jeg har ikke ondt i maven, men ved Silje havde jeg mega mange ligamentsmerter, så meget at lægen først troede at det var en bio.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har dælme bestilt tid til TS næste fredag. Nu kan tiden kun gå for langsomt! :-)

Uh hvor snyd... Gid det var mig.. Sad og kiggede på det igår, men synes godt nok at 700 kr er mange penge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gør jeg så småt, selvom jeg nok først er helt overbevist efter nf.. Men så længe kan jeg sq ikke skjule det, synes godt nok jeg er stor om eftermiddagen og aftenen...

Jeg har ikke ondt i maven, men ved Silje havde jeg mega mange ligamentsmerter, så meget at lægen først troede at det var en bio.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER