Mette

Tøj i hospitalstasken

12 indlæg i dette emne

Ud fra tidligere tråd vedr emnet kan jeg se det er en god ide at have både str 50 og 56 med ;) men er det langærmede eller kortærmede? Regner jo med det bliver en juni fødsel, men kan man regne med at barnet kan holde varmen i en kortærmet Bode. Har et babysjal med også, men måske en langærmet body stadig er det bedste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tager langærmet body med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også jeg ville vælge at tage langærmet bodyer med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville tage en af hver med. For man kan aldrig vide hvordan vejret er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah er foedt i Italien i juni = varmt. Han fik - og de andre babyer - en langaermet body og heldragt, stromper og hue paa. Det havde han paa i flere dage, for de kan altsaa ikke selv holde paa varmen endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det virker til at de fleste har haft god erfaring med langærmede :) så må jeg hellere i gang med at pakke tasken snart så den er klar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla er født i August, og der havde hun kortærmet body, når hun lå for sig, og kun ble, når hun var hos os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil osse sige langærmet... De er så små og helt nye, og mine andre to har lige skullet ha en smule sul på kroppen for at ku holde varmen i en kortærmet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte i September, og havde kun langærmet med! Men fik af vide at vi skulle hente kortærmet af sygeplejerskerne på barselsgangen! -hun var jo for det meste pakket og svøbt ind i dyne, så jeg synes faktisk også at kortærmet var rigeligt! Og der var i øvrigt meget varmt på stuen!

-Jeg vil helt klar tage lidt af hvert med, -det fylder jo ikke det store i tasken :baby1 OG så lige alt mulig held og lykke lige rundt om hjørnet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ældste er fra oktober. Han var kun i ble på stuen det var SÅ varmt. Da han skulle ud og hjem fin han selvfølgelig mere tøj på. Mener han var i en heldragt med en stikket trøje over og så i slyngen ned til bilen hvor han fik en dyne over

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte langærmede, og intet på benene. Silke Elia blev født på årets varmeste dag med over 30 grader.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilslutter mig langærmet - som tidligere skrevet kan de helt små ikke selv regulere temperaturen, og de bliver hurtigt kolde, også selvom der er varmt på stuen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER