Fru H

Smalltalk

293 indlæg i dette emne

Føler mig vældig gravid - nu med plukveer og vand i fødderne ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:ditto og den højre er meget værre end den venstre. Det ligner jeg ved ikke hvad :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg testet sengene på Hillerød Hospital. I går eftermiddags blev jeg indlagt, fordi jeg har alt for mange plukkeveer, som gør ondt og presser nedad. Der er for mange, men de modner mig heldigvis ikke. De kan ikke umiddelbart finde nogen årsag, men nogle gravide, særligt tvillingegravide, har bare mange plukkeveer.

Så jeg fik her til formiddag valget mellem at være indlagt resten af graviditeten eller tage hjem på fuld aflastning. Jeg valgte så i samråd med lægen sidstnævnte. Jeg behøver ikke være sengeliggende, men jeg må ikke rigtigt lave noget selv, spændende om jeg kan finde ud af det ;) Nu kommer Martin snart og så glæder jeg mig til at komme hjem :)

Og hvor er det dog skønt, at vi har så godt et sygehusvæsen! :) Det er dejligt trygt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med indlæggelse og plukveer! Men godt du bliver taget hånd om! Og at de ikke modner! OG at du kan få lov at være hjemme! :)

Hvad man dog ikke går igennem i sådan en graviditet :-) men det hele værd når vi har vores små mirakler i armene til november :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg testet sengene på Hillerød Hospital. I går eftermiddags blev jeg indlagt, fordi jeg har alt for mange plukkeveer, som gør ondt og presser nedad. Der er for mange, men de modner mig heldigvis ikke. De kan ikke umiddelbart finde nogen årsag, men nogle gravide, særligt tvillingegravide, har bare mange plukkeveer.

Så jeg fik her til formiddag valget mellem at være indlagt resten af graviditeten eller tage hjem på fuld aflastning. Jeg valgte så i samråd med lægen sidstnævnte. Jeg behøver ikke være sengeliggende, men jeg må ikke rigtigt lave noget selv, spændende om jeg kan finde ud af det ;) Nu kommer Martin snart og så glæder jeg mig til at komme hjem :)

Og hvor er det dog skønt, at vi har så godt et sygehusvæsen! :) Det er dejligt trygt!

Velkommen i klubben ;-) - jeg har nu gået hjemme i halvanden uge og kunne også selv vælge mellem at blive på sygehuset eller gå hjemme og lave så lidt som muligt, men er heldigvis heller ikke sengeliggende :-) Det er lidt svært, men indtil videre har jeg fået strikket en del...

Men du har ret, det er godt vi har et sygehusvæsen, som træder så grundigt til, når der opstår problemer - krydser fingre for at du får en fredelig graviditet fra nu af :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med indlæggelse og plukveer! Men godt du bliver taget hånd om! Og at de ikke modner! OG at du kan få lov at være hjemme! :)

Hvad man dog ikke går igennem i sådan en graviditet :-) men det hele værd når vi har vores små mirakler i armene til november :)

Det er jo det, til november er det hele glemt igen :) (Hold nu op jeg glæder mig til november!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen i klubben ;-) - jeg har nu gået hjemme i halvanden uge og kunne også selv vælge mellem at blive på sygehuset eller gå hjemme og lave så lidt som muligt, men er heldigvis heller ikke sengeliggende :-) Det er lidt svært, men indtil videre har jeg fået strikket en del...

Men du har ret, det er godt vi har et sygehusvæsen, som træder så grundigt til, når der opstår problemer - krydser fingre for at du får en fredelig graviditet fra nu af :-)

Jo tak, havde egentlig ikke håbet at blive medlem af klubben endnu ;) Men pyt. Det skal nok gå, er rigtig glad for, at jeg må være hjemme. Og Martin får masser af træning i madlavning, det er sikkert også godt nok :)

Min søster og svoger kommer med en masse film til mig i dag og bliver og hygger weekenden over, nøj jeg glæder mig til at se dem. Og min far ville finde bøger jeg kunne låne, så går tiden nok lidt lettere :) Måske jeg skal lære at strikke, hjemmestrik er nu noget af det fineste! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo tak, havde egentlig ikke håbet at blive medlem af klubben endnu ;) Men pyt. Det skal nok gå, er rigtig glad for, at jeg må være hjemme. Og Martin får masser af træning i madlavning, det er sikkert også godt nok :)

Min søster og svoger kommer med en masse film til mig i dag og bliver og hygger weekenden over, nøj jeg glæder mig til at se dem. Og min far ville finde bøger jeg kunne låne, så går tiden nok lidt lettere :) Måske jeg skal lære at strikke, hjemmestrik er nu noget af det fineste! :)

Det er nu rarest at være hjemme - den uge jeg fik på sygehuset - puha! man kommer helt ind i sin egen bobel - dagens højdepunkt bliver turen ud til madvognen ( og besøgene) og man får faktisk lidt ondt i ryggen af at sidde/ligge i sengen dagen lang!!! Udsigten til at skulle tilbringe de sidste måneder på den måde - puha - men gør det selvfølgelig hvis det bliver nødvendigt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det lyder ikke sjovt hverken at være indlagt eller at skulle blive i sengen! Jeg ville blive tosset... Synes allerede det er irriterende at jeg ikke kan gå og cykle lige så stærkt som før, og det er jo intet sammenlignet med hvad I andre døjer med.

Så er det jo bagateller det jeg nu skal brokke mig over, men det hedder vel smalltalk af en grund:) Jeg er simpelthen begyndt at sove ret dårligt. Der er nærmest ingen behagelige stillinger mere, og hvis jeg skal ligge nogenlunde, så skal jeg bygge op med puder under maven og mellem knæene etc. Og i nat vågnede jeg af voldsomme smerter i lysken. De gik væk ligeså pludseligt som de kom, men var megaubehageligt så længe de var der. Grr. Håber, at det er forbigående, og at jeg snart kan sove lidt bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det lyder ikke sjovt hverken at være indlagt eller at skulle blive i sengen! Jeg ville blive tosset... Synes allerede det er irriterende at jeg ikke kan gå og cykle lige så stærkt som før, og det er jo intet sammenlignet med hvad I andre døjer med.

Så er det jo bagateller det jeg nu skal brokke mig over, men det hedder vel smalltalk af en grund:) Jeg er simpelthen begyndt at sove ret dårligt. Der er nærmest ingen behagelige stillinger mere, og hvis jeg skal ligge nogenlunde, så skal jeg bygge op med puder under maven og mellem knæene etc. Og i nat vågnede jeg af voldsomme smerter i lysken. De gik væk ligeså pludseligt som de kom, men var megaubehageligt så længe de var der. Grr. Håber, at det er forbigående, og at jeg snart kan sove lidt bedre.

Man skal ikke altid sammenligne. Det er vel ikke bagateller, hvis det generer dig! :)

Jeg fik et par gode råd hos min fys. To puder mellem fødderne, en mellem knæene og så en under maven. Derudover tager jeg gerne et virkelig varmt bad inden jeg går i seng og så laver jeg en enkelt øvelse som hjælper. Jeg står op og svejer og krummer skiftevis min ryg.

Fysioterapeuten fortalte, at det er godt for ryggen, så den bliver bevæget lidt, som styrke til mavemusklerne, så de ikke dør helt og så skulle man åbne sit bækken ret meget enten når man svejer eller krummer, kan ikke lige huske det, så det skulle være fornuftigt under fødslen også. Derudover gav hun mig ordre på generelt at sveje lidt mere i ryggen, når jeg står op. Og så selvfølgelig at gøre alting symmetrisk. Det har hjulpet mig en del. Og hvis det er slemt om natten, virker det somme tider for mig at stå op en time eller tre, eller simpelthen bare at flytte ind på sofaen og sove videre, den er nemlig noget hårdere end vores ellers skønne tempur madras i sengen.

Måske noget af det kan hjælpe dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal ikke altid sammenligne. Det er vel ikke bagateller, hvis det generer dig! :)

Jeg fik et par gode råd hos min fys. To puder mellem fødderne, en mellem knæene og så en under maven. Derudover tager jeg gerne et virkelig varmt bad inden jeg går i seng og så laver jeg en enkelt øvelse som hjælper. Jeg står op og svejer og krummer skiftevis min ryg.

Fysioterapeuten fortalte, at det er godt for ryggen, så den bliver bevæget lidt, som styrke til mavemusklerne, så de ikke dør helt og så skulle man åbne sit bækken ret meget enten når man svejer eller krummer, kan ikke lige huske det, så det skulle være fornuftigt under fødslen også. Derudover gav hun mig ordre på generelt at sveje lidt mere i ryggen, når jeg står op. Og så selvfølgelig at gøre alting symmetrisk. Det har hjulpet mig en del. Og hvis det er slemt om natten, virker det somme tider for mig at stå op en time eller tre, eller simpelthen bare at flytte ind på sofaen og sove videre, den er nemlig noget hårdere end vores ellers skønne tempur madras i sengen.

Måske noget af det kan hjælpe dig?

Tak skal du have, Annika! Jeg gør en del af det i forvejen, fik også nogle øvelser af kiropraktoren da jeg var til behandling med en låsning nederst i ryggen/bækkenet for noget tid siden. Men jeg vil især prøve det med at gøre alt symmetrisk, det er jeg vidst ikke god til. Og i dag gik jeg rimelig langt med en tung indkøbspose fyldt med varer :rolleyes Kan godt mærke det nu, for nu at være ærlig... Hver gang jeg rejser mig og begynder at gå, så gør det ondt foran, helt nederst i maveregionen. Nuvel, jeg skal nok blive bedre til at passe på mig selv. Kan bare ikke lide at være "hæmmet" i min fysisk udfoldelse, hehe...:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have, Annika! Jeg gør en del af det i forvejen, fik også nogle øvelser af kiropraktoren da jeg var til behandling med en låsning nederst i ryggen/bækkenet for noget tid siden. Men jeg vil især prøve det med at gøre alt symmetrisk, det er jeg vidst ikke god til. Og i dag gik jeg rimelig langt med en tung indkøbspose fyldt med varer :rolleyes Kan godt mærke det nu, for nu at være ærlig... Hver gang jeg rejser mig og begynder at gå, så gør det ondt foran, helt nederst i maveregionen. Nuvel, jeg skal nok blive bedre til at passe på mig selv. Kan bare ikke lide at være "hæmmet" i min fysisk udfoldelse, hehe...:)

Dejligt du kan bruge lidt af det. Det virker i hvert fald som regel ret godt for mig :)

Og ja symmetri, min fys har jo egentlig ret i, at det er bedre at gøre det nu, end når man pludselig står med bækkenløsning. Og det hjælper på noget af mit ryg bøvl, kan jeg mærke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det lyder ikke sjovt hverken at være indlagt eller at skulle blive i sengen! Jeg ville blive tosset... Synes allerede det er irriterende at jeg ikke kan gå og cykle lige så stærkt som før, og det er jo intet sammenlignet med hvad I andre døjer med.

Så er det jo bagateller det jeg nu skal brokke mig over, men det hedder vel smalltalk af en grund:) Jeg er simpelthen begyndt at sove ret dårligt. Der er nærmest ingen behagelige stillinger mere, og hvis jeg skal ligge nogenlunde, så skal jeg bygge op med puder under maven og mellem knæene etc. Og i nat vågnede jeg af voldsomme smerter i lysken. De gik væk ligeså pludseligt som de kom, men var megaubehageligt så længe de var der. Grr. Håber, at det er forbigående, og at jeg snart kan sove lidt bedre.

Det kunne jeg også have skrevet - jeg kan bare lægge onde drømme i, i nat drømte jeg at Ferdinand døde på brutaleste vis :( og at jeg vågner pludseligt med er ryk mange gange ;(

Det er ikke for sjov ! Men ellers har jeg det meget godt - skal heller ikke klage - har det jo godt og baby bumler dejlig rundt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så rykkede vi lige en tand op! Hold nu op det er snart vores tur :) Jeg synes eller lige, jeg er blevet gravid og vi var helt nederst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, ja det er ved at rykke tæt på, det der november noget... :)

Hvordan har I det? Jeg har det stadig godt, totalt set. Bevæger mig så meget som muligt i dagligdagen, men er ved at have flere smerter i bækkenet/maveområdet ved bevægelse. Forsøger at gøre alle de gode ting jeg har lært af læge og kiropraktor (øvelser etc.), men synes ikke det hjælper synderligt. Samtidigt er jeg ret stædig, og vil ikke acceptere, at smerterne skal stoppe mig. Så nogle gange presser jeg nok mig selv for hårdt...

Har lidt vand i fødder og hænder, hvilket jeg kan mærke på sko og ringe, men det er ikke voldsomt. Har til gengæld stadig meget svært ved at sove godt, da det gør direkte ondt i bækkenet og maven at ligge på siden, og jeg ikke kan sove godt på ryggen, dels fordi jeg bliver forpustet og svimmel. Har lidt glæde af en sammenrullet dyne som jeg støtter mig op ad, men kan mærke, at søvnkvaliteten er forringet. Humøret er godt, og jeg er for det meste glad og fyldt op af kærlighed til mine omgivelser, venner og familie, og især min dejlige mand og den lille fyr i maven. Kan dog mærke, at jeg har MEGET let til tårer, og har et par gange grædt uden at vide hvorfor! Irriterende.. :)

Håber I har det godt, november-mødre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, ja det er ved at rykke tæt på, det der november noget... :)

Hvordan har I det? Jeg har det stadig godt, totalt set. Bevæger mig så meget som muligt i dagligdagen, men er ved at have flere smerter i bækkenet/maveområdet ved bevægelse. Forsøger at gøre alle de gode ting jeg har lært af læge og kiropraktor (øvelser etc.), men synes ikke det hjælper synderligt. Samtidigt er jeg ret stædig, og vil ikke acceptere, at smerterne skal stoppe mig. Så nogle gange presser jeg nok mig selv for hårdt...

Har lidt vand i fødder og hænder, hvilket jeg kan mærke på sko og ringe, men det er ikke voldsomt. Har til gengæld stadig meget svært ved at sove godt, da det gør direkte ondt i bækkenet og maven at ligge på siden, og jeg ikke kan sove godt på ryggen, dels fordi jeg bliver forpustet og svimmel. Har lidt glæde af en sammenrullet dyne som jeg støtter mig op ad, men kan mærke, at søvnkvaliteten er forringet. Humøret er godt, og jeg er for det meste glad og fyldt op af kærlighed til mine omgivelser, venner og familie, og især min dejlige mand og den lille fyr i maven. Kan dog mærke, at jeg har MEGET let til tårer, og har et par gange grædt uden at vide hvorfor! Irriterende.. :)

Håber I har det godt, november-mødre!

Jeg har det vist meget ligesom dig - bøvler især med at sove, da jeg også får ondt i hoften og det øverste af armen af at ligge på siden og jeg kan ikke få vejret ordentligt, hvis jeg ligger på ryggen.

Jeg forsøger at lade være med at overanstrenge mig af hensyn til blødningerne, men det er svært, når jeg går hjemme og har lyst til lige at ordne badeværelserne o.l.!

Men ellers så nærmer tiden sig jo - selvom jeg synes tiden snegler sig afsted på den ene side, synes jeg også den går rigtig hurtig samtidig. Jeg glæder mig helt vildt til at lære den lille fyr, der mosler sådan i min mave, at kende :-) Min ældste "taler" med ham hver dag og bliver simpelthen så begejstret, når han får et lille spark til gengæld! Han siger "hallooooo" til maven dagligt og der er tydeligvis reaktion. Vi joker lidt med om den lille bliver glad eller begynder at græde første gang han kommer til at høre det ude i den virkelige verden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det egentlig meget godt.

Har afleveret specialet, hvilket var ens stor lettelse.

Nu er jeg så tilbage til almindelig undervisning, men lange dage på studiet.

Kan godt mærke at det er lidt hårdt med fulde dage, transport osv. så glæder mig efterhånden til barslen.

Jeg går dog først fra 5 dage før termin så der er et stykke vej endnu.

Jeg har vand i kroppen, og ømhed i maven og bækkenet om eftermiddagen/aftenen, men derudoer har jeg det godt.

Jeg sover stadig tungt og føler mig udhvilet om morgenen, selvom jeg de fleste nætter skal op og tisse en enkelt gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt det generelt går godt! Og jsc, kan du så stoppe og slappe af! Det går jo ikke med flere blødninger.

Jeg har det sådan okay. Stadig nærmest konstante plukkeveer, men dagens scanning af livmoderhalsen viste, at jeg stadig ikke modnes af dem. Så det er helt perfekt. Jeg laver absolut nærmest ingenting, plukkeveerne bliver simpelthen for voldsomme af selv mikroskopiske ting. Så jeg slapper af :) Har bestilt to broderipakker med julekaldre, så tvillingerne kan få en hver, så dem glæder jeg mig til at modtage og komme igang med.

Kvalme har jeg stadig, men kaster ikke op, så det er da altid noget. På det sidste synes jeg mine rygsmerter er blevet mindre (7-9-13!!!!) og det er bare pragtfuldt! Kan igen sove små otte timer kun afbrudt af en to-tre ture på toilet og et par opvågninger pga. plukkeveerne.

I dag var min far med til scanning, nøj han synes det var stort! Og vi hyggede os bare så meget :) Tvillingerne blev målt til hhv. 994 g og 1091 g, så de er lidt små men begge inden for normalen. Desværre ligger de sådan, at jeg skal have kejsersnit. Det er jeg ret ærgerlig over. Der er dog en mikroskopisk chance for, at de vender sig engang i løbet af de næste fire uger, men de tvivlede meget. Så masser af krydsede fingre tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det også godt :-) lillebror bumler rundt og der er liv og glade dage. Har svært ved at ligge godt, både på sofaen, og når jeg skal sove. Men det er vist det eneste jeg klage over. Det er til tider hårdt på arbejde. Det er svært at undervise babyer i musik og ikke kravle rundt og side på gulvet. Damn der er langt op igen. Storebror har lige fået en stor-dreng-seng i dag og er meget stolt, så tremmesengen kan rykke ned til mor og far. Ferdinand er begyndt at pege på min mave, når vi spørger, hvor baby er. Vi glæder os meget.

Midt i al babyglæden er min svigerinde ved at dø af kræft. Det er så trist og ikke til at forstå. Hun har været syg længe, men vi havde forventet at hun var hos os længere, vi har vidst i en uge at nu var det slut :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det også godt :-) lillebror bumler rundt og der er liv og glade dage. Har svært ved at ligge godt, både på sofaen, og når jeg skal sove. Men det er vist det eneste jeg klage over. Det er til tider hårdt på arbejde. Det er svært at undervise babyer i musik og ikke kravle rundt og side på gulvet. Damn der er langt op igen. Storebror har lige fået en stor-dreng-seng i dag og er meget stolt, så tremmesengen kan rykke ned til mor og far. Ferdinand er begyndt at pege på min mave, når vi spørger, hvor baby er. Vi glæder os meget.

Midt i al babyglæden er min svigerinde ved at dø af kræft. Det er så trist og ikke til at forstå. Hun har været syg længe, men vi havde forventet at hun var hos os længere, vi har vidst i en uge at nu var det slut :-(

Åh nej hvor er jeg ked af at læse om din svigerinde. Det er så urimeligt, at sygdom på den måde kan hive vores nære væk fra os. Ord er rigtig fattige i sådan er situation. Men hvor gør det mig ondt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den dejligste mand!! <3 han sidder og syr babydyne til lillepigen (en voksendyne bliver til 1 junior og 2 baby-)!!! Og det er godt nok mere besværligt end først antaget men han klør bare på :) (og synes endda det er sjovt/hyggeligt :-D )

I mens ligger jeg træt på sofaen med en baby som øjensynlig tror hun skal prøve at bryde ud gennem maveskindet! (Av av hun er stærk efterhånden).

Var til 32 ugers lægetjek i dag (32+2) og han vurderede hende til 1900 g og at hovedet ikke var nedad endnu (ikke overraskende da hun tumler rundt konstant ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det også godt :-) lillebror bumler rundt og der er liv og glade dage. Har svært ved at ligge godt, både på sofaen, og når jeg skal sove. Men det er vist det eneste jeg klage over. Det er til tider hårdt på arbejde. Det er svært at undervise babyer i musik og ikke kravle rundt og side på gulvet. Damn der er langt op igen. Storebror har lige fået en stor-dreng-seng i dag og er meget stolt, så tremmesengen kan rykke ned til mor og far. Ferdinand er begyndt at pege på min mave, når vi spørger, hvor baby er. Vi glæder os meget.

Midt i al babyglæden er min svigerinde ved at dø af kræft. Det er så trist og ikke til at forstå. Hun har været syg længe, men vi havde forventet at hun var hos os længere, vi har vidst i en uge at nu var det slut :-(

Jeg er ked af at høre om din svigerinde. Håber hendes sidste tid ikke bliver for hård!

Dejligt at høre ferdinand er klar til at blive storebror :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den dejligste mand!! <3 han sidder og syr babydyne til lillepigen (en voksendyne bliver til 1 junior og 2 baby-)!!! Og det er godt nok mere besværligt end først antaget men han klør bare på :) (og synes endda det er sjovt/hyggeligt :-D )

I mens ligger jeg træt på sofaen med en baby som øjensynlig tror hun skal prøve at bryde ud gennem maveskindet! (Av av hun er stærk efterhånden).

Var til 32 ugers lægetjek i dag (32+2) og han vurderede hende til 1900 g og at hovedet ikke var nedad endnu (ikke overraskende da hun tumler rundt konstant ;) )

Sej mand du har dig!

Håber ikke du får ret i at lillepigen bryder ud ;) Og 1900 gram, det lyder flot :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den dejligste mand!! <3 han sidder og syr babydyne til lillepigen (en voksendyne bliver til 1 junior og 2 baby-)!!! Og det er godt nok mere besværligt end først antaget men han klør bare på :) (og synes endda det er sjovt/hyggeligt :-D )

I mens ligger jeg træt på sofaen med en baby som øjensynlig tror hun skal prøve at bryde ud gennem maveskindet! (Av av hun er stærk efterhånden).

Var til 32 ugers lægetjek i dag (32+2) og han vurderede hende til 1900 g og at hovedet ikke var nedad endnu (ikke overraskende da hun tumler rundt konstant ;) )

Syntes din mand lyder rigtig sej ;-)

Håber ikke bebse bryder ud :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æjh! Nu har jeg så også fået konstateret leverbetinget graviditetskløe. ÆV! Har meddelt min far, at der tydeligvis er sket en produktionsfejl, da de lavede mig, for min krop er da slet ikke egnet til at være gravid.

Nå sådan må det så være. Det hjælper vist ikke rigtigt at tude over det (har ellers prøvet ;)). Min læge skriver, at jeg skal bestille en tid snarest, så vi kan planlægge videre forløb, har egentlig en tid tirsdag, men ser lige, om jeg kan være heldig at komme til i morgen. Spændende hvad det betyder - da jeg var der i går for at blive undersøgt, fortalte hun, at det eneste der hjælper er fødsel/kejsersnit, men jeg er jo kun i 28+, så det er for tidligt endnu. Nu må vi se, forhåbentlig er det ikke så slemt, som det er inde i mit hovede :blink

(Og typisk det lige sker, mens Martin er i Stockholm på konference, godt min mor kommer i aften!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER