Annaperenna

Har du lagt baby i barnevognen?

7 indlæg i dette emne

Hej

Sover Jeres babyer udenfor endnu eller?

Jeg har det såååååå skidt når hun ligger alene og sover i liften- men ro skal hun jo have men ørj..

Så jeg tænker hun jo på et tidspunkt skal ud og sove - klart hun skal liiige lidt mere over 3 kg end hun er nu - men hvornår lagde I jeres babyer ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blander mig lige...

Jeg lagde William ud da han var 1,5 uge. Sundhedsplejersken sagde at han måtte komme ud så snart han havde taget på igen efter at have tabt sig på sygehuset. I starten havde jeg døren helt åben ud til (mega koldt, men jeg følte han var for langt væk). Nu synes jeg det er skønt at han er ude så jeg ikke behøver tage hensyn ang. støj og han ELSKER sin barnevogn og sover 1000 gange bedre i den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi prøvede efter en gårtur med barnevognen, at lade vores dreng blive læggende derude. Men der gik vel kun 5-10 minutter før han vågnede, så måtte bære liften ind.

Ved ikke om man skal prøve at "træne" de kære små til at lægge ude, eller hvad siger i ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ingenting gjort for at han skulle sove der ude (altså ud over at ligge ham ud), men han har alle dage taget alle lure i sin lift. Den første 1,5 uge alle lure inden for og så startede vi med at han sov middagslur ude og de andre inde og nu sover han alle ude - grunden til at han ikke sov alle ude fra starten, var fordi jeg synes det var for koldt morgen og eftermiddag (= frostvejr). Men William ELSKER altså også sin lift - men tror det er fordi det er den han sover i altid, og så ligger han der jo selvfølgelig også når vi går tur, og når vi er i haven og nogle gange når jeg laver noget praktisk og han bare vil slappe af (uden at sove).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min erfaring er at nogle babyer skal vænnes til hvert nyt sted langsomt hvor andre bare sover alle steder. Min datter på snart 4 sov alle steder fra første gang vi lagde hende, her tror jeg bare det betød noget at vi lagde hende på stofbleen jeg brugte når jeg ammede, også sut, med tiden fandt vi også ud af at det var vigtigt det var hendes dyne ellers ville hun ikke, prøv at kig lidt på din lille bebs tit fortæller de mere end vi lige tænker over. Oliver vores dreng er knap 3 mdr. og har stille og roligt skulle introduceres til barnevogn, tremmeseng og sover stadig bedst i vuggen. Barnevognen har virkelig taget tid da han sagtens kan sove fra larm med mere så længe de er kontinuerlige, men pludselige lyde gør ham bange så det bruger vi lidt tid på. Men jeg tror hvis man har barn som f.x min datter så det bare med at få lært dem de forskellige steder hurtigt inden de bliver for nysgerrige. (kommer omkring 3 mdr.).

jeg vil også sige at hvis du ikke føler dig "tryg" ved at baby skal sove i barnevogn så vent da lidt. jeg ved godt det anbefales man skal bare huske hvor varm en barnevogn bliver især nu hvor det er begyndt at blive varmt. nye undersøgelser viser at hvis det er 25 grader udenfor at så er det inde i barnevognen 27 der er ingen betydning om det er en lys eller mørk barnevogn. og de fraråder at man bruger noget over barnevognen overhovedet når det er varmt.

Jeg vil anbefale du gør det i den rækkefølge der gør dig tryg, det jo stadig nyt for jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke endnu.

Eller, vi bruger barnevognen til gåture, og har gjort det siden hun var to dage. Men jeg lægger hende ikke ud til lur før hun sover lidt mere stabilt, for jeg gider ikke at rende derude hele tiden. Så er det lidt nemmere at hun bare ligger i liften herinde. :)

De andre to har vist været et par måneder da vi lagde dem ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sover sååå fint i barnevognen, primært indefor til at øv men har også været med udenfor pga vejfest,det går simpelthen så fint!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER