Betty87

Vægten!

81 indlæg i dette emne

Så har jeg været på vægten og jeg har fra starten af graviditeten taget 4,7 kg på -_-

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om det er meget eller normalt, har taget 2,5 kg på siden starten af maj :)

Da jeg var 17+? var jeg til jordemoder. Der havde jeg taget 3 kg på, og det var hun meget tilfreds med. Så jeg tror det er fint! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er stadig næsten 2 kg under min startvægt og er lige nu 17+4.. Er i andre begyndt at tage på? Jeg er lidt bekymret for om jeg ikke burde begynde at tage på :( Jeg vil jo gerne at min baby har det godt :kuller

Da jeg ventede nummer to havde jeg tabt 7 kilo før jeg begyndte at tage på omkring uge 18baby havde det fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var lige et smut på vægten i går (har ingen vægt herhjemme, så det bliver på arbejdet! ;)), og den siger nu +2,5 kg., og jeg er 19+5.. Så jeg er meget tilfreds! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik mig lige vejet imorges 23+2 og har taget 1,2 kg på!! Hvor er jeg bare glad for at det ikke er mere!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I forhold til før jeg blev gravid, står den lige nu på +1,6 kg. Det er jeg meget tilfreds med. Tog 10 kg på med den første (super!) og 18 med den anden (øv), så håber på at holde niveauet igen denne gang. på nuværende tidspunkt havde jeg med nr 2 allerede taget 9 kg på, så det tegner da godt indtil nu. Men min appetit er heller ik noget at råbe hurra for lige nu, så det er ik til at vide, om det vender.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Her 26+5 siger vægten minus 2 kg fra startvægt.

Havde egentlig taget 2 kg på, men de er røget igen af en eller anden årsag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vejede mig på arbejdet i går, nu siger den +4,8 kg.. Det er jeg meget tilfreds med her 23+0. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baaaah med jer! :gal :kiss Her siger vægten +7... <_< :mam :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baaaah med jer! :gal :kiss Her siger vægten +7... <_< :mam :blush

Årh søde pige.. Hvis det kan berolige dig, så tager jeg på i hop. Indtil for 14 dage siden havde jeg kun taget 2,5 kg på, tog så godt 2 kg på på en uge og så står vægten stille igen. Så vi ender nok ud med ca. det samme! :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh søde pige.. Hvis det kan berolige dig, så tager jeg på i hop. Indtil for 14 dage siden havde jeg kun taget 2,5 kg på, tog så godt 2 kg på på en uge og så står vægten stille igen. Så vi ender nok ud med ca. det samme! :kram2 :kiss

Høhø.. Det går såmænd nok - håber bare ikke det kommer til at gå stærkere, jo større han bliver :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom jeg på vægten igen (den står jo i jylland) og den sidste måned har jeg taget 200 g på.

Så vægstigning gennem hele graviditeten (indtil videre) er 4,9 kg, her uge 26 + 3 :gravid

Jeg er egentligt meget godt tilfreds selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger nu lige omkring de 4 kg her i uge 26+5 og synes det går lidt stærkt med de kilo nu!! Er mega bange for at komme til at tage for meget på!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt træt af jer herinde ;) Jeg er jo bare klart den tungeste i klassen :lol

Jeg var på vægten igen i morges, og for første gang nogensinde i hele mit liv sagde min vægt et 8-tal først. Det skal lige siges at jeg før graviditeten aldrig engang har set et 7-tal først. Manden var også så "dejlig" at han kommentere at det havde han alligevel ikke troet jeg ville komme til at veje - tak for den klaphat!

Så jaeh... Jeg er på +16 kg indtil videre <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt træt af jer herinde ;) Jeg er jo bare klart den tungeste i klassen :lol

Jeg var på vægten igen i morges, og for første gang nogensinde i hele mit liv sagde min vægt et 8-tal først. Det skal lige siges at jeg før graviditeten aldrig engang har set et 7-tal først. Manden var også så "dejlig" at han kommentere at det havde han alligevel ikke troet jeg ville komme til at veje - tak for den klaphat!

Så jaeh... Jeg er på +16 kg indtil videre <_<

Så længe du er så smækker lækker, så er vægten (ligesom det er med alderen) bare et tal.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt træt af jer herinde ;) Jeg er jo bare klart den tungeste i klassen :lol

Jeg var på vægten igen i morges, og for første gang nogensinde i hele mit liv sagde min vægt et 8-tal først. Det skal lige siges at jeg før graviditeten aldrig engang har set et 7-tal først. Manden var også så "dejlig" at han kommentere at det havde han alligevel ikke troet jeg ville komme til at veje - tak for den klaphat!

Så jaeh... Jeg er på +16 kg indtil videre <_<

Hvis det er nogen trøst, så er det meget længe siden min vægt er startet med 8.. ;) Jeg tror stadig jeg er sværvægteren herinde, selvom jeg "kun" har taget 7 kg på! :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt træt af jer herinde ;) Jeg er jo bare klart den tungeste i klassen :lol

Jeg var på vægten igen i morges, og for første gang nogensinde i hele mit liv sagde min vægt et 8-tal først. Det skal lige siges at jeg før graviditeten aldrig engang har set et 7-tal først. Manden var også så "dejlig" at han kommentere at det havde han alligevel ikke troet jeg ville komme til at veje - tak for den klaphat!

Så jaeh... Jeg er på +16 kg indtil videre <_<

Men husk på, at når startvægten har været så lav, så er det kun naturligt at tage mere på. :) Vi andre skal jo passe lidt mere på vægten end dig. :)

Og så kan jeg da sige, at jeg det sidste stykke tid har startet med et 9-tal :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt træt af jer herinde ;) Jeg er jo bare klart den tungeste i klassen :lol

Jeg var på vægten igen i morges, og for første gang nogensinde i hele mit liv sagde min vægt et 8-tal først. Det skal lige siges at jeg før graviditeten aldrig engang har set et 7-tal først. Manden var også så "dejlig" at han kommentere at det havde han alligevel ikke troet jeg ville komme til at veje - tak for den klaphat!

Så jaeh... Jeg er på +16 kg indtil videre <_<

Iiiih altså vi har ellers slet ikke noget imod dig :P

Jeg vil lige sige at selv om jeg "kun" har taget 4,9 kg på, startede jeg med en vægt på 90 + kg, så jeg skal jo passe ekstra på ikke at tage mere end de "tilladte" 8-10 kg på.

Tror nu det giver sig selv nu, da jeg får monster mavesyre og derfor ikke har så meget lyst til at spise så meget af det "forbudte" mad... :mam

Sodavand tiltrækker heller ikke så meget i disse dage, da det bestemt ikke gør problemet bedre -_-

Så selv om du er træt af os :lol kan vi stadig godt lide dig og dine ekstra kg :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men jeg veeeed jo godt at jeg er heldig som var i normalvægtig kategorien inden graviditet og altid har haft nemt ved at holde min vægt. Men det ændrer jo ikke ved, at jeg allerede har taget mere på end de anbefalede 10-15 kg - og der er alligevel næsten 16 uger tilbage :unsure Så er bare bange for hvordan det ender.

Desuden tog jeg 4 kg på af den mislykkede graviditet jeg havde lige inden, så det vil sige at jeg nu vejer præcis 20 kg mere end sidste sommer! Det er altså ret vildt!! Jeg ville altså have det fint med hvis det stoppede nu, og jeg beholdt denne vægt resten af tiden, men jeg håber selvfølgelig at den ekstra vægt forsvinder nemt når jeg ammer, og det er heller ikke fordi jeg er så meget ked af det eller noget. Der kommer jo forhåbentlig det resultat ud af det som vi drømmer om, og det er selvfølgelig det hele værd :loveshower

Og selvom i har vejet mere end mig fra starten - så synes jeg altså det er flot at i ikke har taget mere på! Såå stor er forskellen jo heller ikke for hvad man må tage på, så jeg gætter på at i trods alt har gjort en lidt større indsats end mig for at undgå de ekstra kilo :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

26+0 og vægten siger + 4,1 kg i dag.. det går stille og roligt fremad. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

indtil i hvert fald uge 20 havde jeg taget 2 kg på. Pludselig gik det stærkt og tog 5 kg på. Så nu siger vægten +7. Håber ikke jeg tager meget mere på. Vil ikke tage mere end 3 kg på mere, meeen det styrer jeg jo ikke (helt) selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig på +8 kg. Det har jeg været i 4 uger, ca..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner faktisk ikke hvad jeg ligger på lige nu. For 3 uger siden sagde den +4 fra startvægt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var hos lægen 25+6 sagde vægten +5,5kg. fra min startvægt, og det er vel den mest præcise da det er samme vægt. :) I går (29+1) vejede jeg mig på svangreambulatoriet og deres vægt sagde +8,9??? :unsure Håber lidt den bare vejer er kilo eller 2 for meget.. Jeg har ikke noget mod vægten som sådan, mere at den skulle være steget 3,4 kg. på 3 uger og 2 dage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var hos lægen 25+6 sagde vægten +5,5kg. fra min startvægt, og det er vel den mest præcise da det er samme vægt. :) I går (29+1) vejede jeg mig på svangreambulatoriet og deres vægt sagde +8,9??? :unsure Håber lidt den bare vejer er kilo eller 2 for meget.. Jeg har ikke noget mod vægten som sådan, mere at den skulle være steget 3,4 kg. på 3 uger og 2 dage!

Du skal vælge dig 1 vægt du vejer dig på.... selv om det lyder forkert, kan der være flere kg forskel på 2 forskellige vægte :huh

Selv skal jeg vejes imorgen tidligt og jeg tror egentligt ikke jeg har taget så meget på...

Jeg har ikke den store appetit og når jeg spiser er der meget begrænset plads :mam

Men jeg tænker lidt over hvad det så er jeg får ned, og må så prøve at få spist flere gange om dagen end jeg plejer...

Men sandhedens time kommer imorgen, når jeg er komme op til min egen vægt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER