Guest

Har jeres barns institution en hjemmeside?

12 indlæg i dette emne

Har jeres barns institution en hjemmeside hvor I evt. kan hente info om institutioner og evt. se billeder fra hverdagen?

Hvem står for at opdatere den?

Ronjas vs har ikke nogen lige nu, men jeg vil foreslå det på næste forældremøde at der skal laves en. Jeg stiller selv op til bestyrelsen dernede og tænker at det måske kunne være noget bestyrelsen kunne lave i samarbejde med pædagoerne.

Jeg kunne bare godt tænke mig at se eksempler inden :)

Så hvis der er nogen der har en hjemmeside de har lyst til at dele vil jeg blive glad :) Send evt. en pm hvis det er ;)

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det her er Annas (integrerede) institutions hjemmeside :) LINK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle institutioner i Herning kommune har en. Prøv at søg på institutioner i Herning kommune. Så er der i hvert fald lidt at gå efter. Det er forskelligt hvor meget de går op i det, men mange lægger institutionernes politik, velkomst Info, generel info og billeder fra hverdagen på. Nogle ligger månedsplanerne ud og indbydelser til arrangementer. Andre har nærmest kun adressen på hjemmesiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I den bh jeg arbejder i har vi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De to vuggestuer som vi var ude at se på havde begge en hjemmeside :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Alle institutioner i Herning kommune har en. Prøv at søg på institutioner i Herning kommune. Så er der i hvert fald lidt at gå efter. Det er forskelligt hvor meget de går op i det, men mange lægger institutionernes politik, velkomst Info, generel info og billeder fra hverdagen på. Nogle ligger månedsplanerne ud og indbydelser til arrangementer. Andre har nærmest kun adressen på hjemmesiden.

:ditto bare med Viborg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores DP har en lukket FB-side.

Vi skal som forældre skrive under på at dp må ligge billeder af vores børn på nettet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er vores "hjemmeside" i Rækkermølle/Bølling gruppen.

Det er min ene kollega der står for opdatering af billeder osv.

http://xn--rkkermlle-g3a7r.dk/14292-1/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores har, men den bliver desværre ikke opdateret. Lukkedage mm. er fra 2012 - øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER