Unknown

Kender i Buzzador

58 indlæg i dette emne

Jeg vil hellere have den min veninde lige er blevet tilbudt - hun er tilbudt dublo :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil hellere have den min veninde lige er blevet tilbudt - hun er tilbudt dublo :P

Ja den gad jeg også godt - men fik ikke en invitation til den :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den gad jeg også godt - men fik ikke en invitation til den :-S

Mi n veninde har først fået invitationen idag til den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOHU jeg skal Buzze Veet :) Glæder mig så meget til at se om det funger. Ser altid Veet reklamer og tænker på om det nu kan passe :)

Er der andre der har fået kampagner endnu ??? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOHU jeg skal Buzze Veet :) Glæder mig så meget til at se om det funger. Ser altid Veet reklamer og tænker på om det nu kan passe :)

Er der andre der har fået kampagner endnu ??? :-)

:yay - glædet mig til at hører om dine erfaringer. :) Jeg fik desværre ikke kampagnen om Veet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil os teste noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også teste veet.. Det er min første siden jeg tilmeldte mig for 1 måneds tid siden så jeg glæder mig helt vildt.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg hoppede på i håb om at komme med i rittersports testen, men det kom jeg ikke :)

Det gjorde jeg også, men jeg fik desværre heller ikke noget chokolade ud af tilmeldingen. Jeg har siden fået enkelte mails om kampagner, men har ikke deltaget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg fik ikke Veet..... Så må jeg jo vente på jeres anmeldelser, og se om det er værd at investere i ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også teste veet.. Det er min første siden jeg tilmeldte mig for 1 måneds tid siden så jeg glæder mig helt vildt.. :)

Har du fået dit veet? Jeg har ikke modtaget noget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået dit veet? Jeg har ikke modtaget noget :(

jeg synes gerne, at der plejer at gå en evighed før, jeg modtager mine produkter. Så giv det en uge mere, og ellers må du kontate buzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået dit veet? Jeg har ikke modtaget noget :(

Ja, jeg fik min igår.. De havde sat pakken ude foran vores udlejers dør.. Pisse irriterende.. Tænk hvis den var blevet stjålet

Har du prøvet at tracke pakken? På min app kunne jeg tracke den, men mailen med track and trace kom først samme dag som jeg modtog pakken

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wohu så kom pakken :)

Justme - hvis du sender mig din mail i en pm kan jeg sende dig Info, så tilmelder man sig og venter på man blir inviteret til kampagner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg testet Veet :)

Precision wax ( til ansigt, bryn mm ) - SPILD AF PENGE!!!! det skal opvarmes i kogende vand hvorefter man påføre det. super ide, men voksen lavede tråde som jeg fik i vipperne. og det tog kun de små dun. dvs de reele bryn sad der endnu :( ja jeg har kraftige bryn, men alligevel. ville aldrig bruge penge på det :-S

Easy wax - elektrisk hvor du opvarmer i 20 min for derefter at påføre direkte fra "maskinen" der gik 35-40 min før jeg overhovedet kunne få voks ud, men derefter gik det fint. Vil sige den fungere helt fint efter hensigten. Dog synes jeg det er besværligt at påføre voks et sted, putte strips på, trække af og så starte forfra. Men sådan er det nok med de voks ting. jeg fik øjnene op for voksning, men tror jeg er mere til en prof gør arbejdet :-P

Fik også sådan nogle strips man varmer op i hænderne og vupti så er man kørende. meeeeget nemmere. for voksen er på stripsen så man springer en arbejdsgang over. aner ikke hvad de koster, det kan nok godt være en dyr affære. men dem kunne jeg godt finde på at købe igen :)

Har i andre prøvet jeres endnu ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet Easy wax'en.. Jeg synes også det var meget besværligt, så jeg lod manden torturere mig ;)

Jeg blev dog skuffet over hvor hurtigt voksen blev for kold så man ikke kunne påføre den. Så vi havde stikket sat til hele tiden.

Jeg blev dig ret skuffet da hårene allerede var vokset ud igen dagen efter.

Har ikke prøvet den til ansigtet da jeg er en kylling og tror det gør helt vildt ondt.

Jeg tror jeg enten skal øve mig rigtig meget eller gå tilbage til skraber. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lige tilmeldt mig vanish og storytel kampangerne, så håber at blive udvalgt :)

Ligenu buzzer jeg epilator fra phillips, har længe ønsket mig en, så kunne ikke stå for deres 50% tilbud mod at buzze den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv blev ikke valgt til vanish :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har buzzet vanish tidligere, så fik den ikke tilbudt denne gang. Har til gengæld lige buzzet LEGO :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev desværre heller ikke buzzer på vanish

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv heller ingen vanish til mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

også Vanish her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder spændende, hvordan fungerer det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jwg har en klam karryplet der har ligget og tørret ind på stoffet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester også vanish, og det har virket på alle mine pletter indtil videre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER