Barbamama

Første sko, hvornår?

41 indlæg i dette emne

Altså nu er jeg forvirret :D

1. Hvorfor give dem sko på indenfor (medmindre de fryser fusserne og hvorfor så ikke bare fløjlsfutter?)

2. Hvad er bedst at købe til udendørs brug? Altså til sandkassen og græsset (som jo godt kunne være småfugtigt)

Ad 1: Fordi det kan være svært at rejse sig op, hvis gulvet er glat og man ikke har noget skridsikkert på. Anna kunne ikke rejse sig op i Melton fløjlsfutter, så derfor fik hun prewalkers,

Ad 2: Det ved jeg sgi ikke rigtig. Det var jo skidekoldt og vinter, da Anna var på alder med Valdemar, så det var ikke relevant for os :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ok, Valdemar har ingen problemer med at rejse sig indenfor :) Vi har væg-til-væg tæpper, så det klarer han snildt ;)

Men udendøre skal han jo have noget på, som holder fusserne varme og tørre, og som samtidig er godt at gå rundt i :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, Valdemar har ingen problemer med at rejse sig indenfor :) Vi har væg-til-væg tæpper, så det klarer han snildt ;)

Men udendøre skal han jo have noget på, som holder fusserne varme og tørre, og som samtidig er godt at gå rundt i :unsure

Jeg synes ogsaa, det er et stort set umuligt spoergsmaal - i hvert fald for mig, som har samme tankegang som dig mht. udenfor. Det kan jo godt vaere fugtigt i graesset og jorden er maaske ikke skidevarm endnu. Eller det HAR regnet, men er naesten toert, undtagen i det lille hul og der kommer fussen i..

Noah vil nok have stor gavn af prewalkers ligesom Susannes Anna, for han glider rundt, synes jeg. Jeg koeber noglet skumguld til kravlegaarden imorgen(fordi jeg ikke kan vaere efter ham 24/7 og der er kravlegaarden guld, men nu staar han op deri og taeppet skrider... :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, Valdemar har ingen problemer med at rejse sig indenfor :) Vi har væg-til-væg tæpper, så det klarer han snildt ;)

Men udendøre skal han jo have noget på, som holder fusserne varme og tørre, og som samtidig er godt at gå rundt i :unsure

Jeg vil stadig sige prewalkers til udenfor indtil han kan gå helt selv :) De holder sig rimelig godt og selvom det er lidt fugtigt. Hvis det er mere end lidt fugtigt så skal der alligevel gummistøvler til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil stadig sige prewalkers til udenfor indtil han kan gå helt selv :) De holder sig rimelig godt og selvom det er lidt fugtigt. Hvis det er mere end lidt fugtigt så skal der alligevel gummistøvler til :)

Hvis der er så fugtigt så gider vi nok ikke ud alligevel :lolhit

Men ok, måske jeg skal gå efter prewalkers og se hvordan det går med dem. Så må vi smutte hjem, hvis han får våde fødder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager til byen og koeber sko til min Noah imorgen. Jeg ringede til butikken og de anbefalede udesko til Noah med huller, altsaa en bloed semisandal. Nu ser vi paa dem og proever dem paa og saa kan jeg se ham gaa i dem. Hvis min mavefornemmelse siger thumbs up, saa koeber jeg dem. Og saa faar han et par skindfutter til indendoers, naar vi kommer til DK, medmindre de ogsaa har den slags derinde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også haft store problemer med at finde udendørssko til min Sofia. Jeg vil ikke have, at hun får sko med en "rigtig" sål, men samtidigt føler jeg at prewalkers er lidt for bløde til fugtig græs og sandkassen. Oh dilemma :rolleyes. Men jeg bestilte nogle fine lyserøde sandaler med huller i sålen i sidste uge, og indtil videre elsker Sofia at gå med dem. Vi lavede en lille test gåtur i huset, og det var en vinder! :D Så jeg kan varmt anbefale dem, da de er meget bløde, men stadig er gode til lege rundt i haven. Det er disse sandaler: http://www.polsho.dk/bornesandaler/22-ada-bornesandal.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også haft store problemer med at finde udendørssko til min Sofia. Jeg vil ikke have, at hun får sko med en "rigtig" sål, men samtidigt føler jeg at prewalkers er lidt for bløde til fugtig græs og sandkassen. Oh dilemma :rolleyes. Men jeg bestilte nogle fine lyserøde sandaler med huller i sålen i sidste uge, og indtil videre elsker Sofia at gå med dem. Vi lavede en lille test gåtur i huset, og det var en vinder! :D Så jeg kan varmt anbefale dem, da de er meget bløde, men stadig er gode til lege rundt i haven. Det er disse sandaler: http://www.polsho.dk/bornesandaler/22-ada-bornesandal.html

Hvor er de fine! Dog nok lige tøsede nok til Valdemar :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja, de er nok mest til piger :P. Ej hvor er det nogle seje sko! Og fint outfit :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, de er nok mest til piger :P. Ej hvor er det nogle seje sko! Og fint outfit :D

Tak :D Er bare vild med den dragt og skoene passer jo perfekt dertil :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med et par Bundgaard prewalkers som umiddelbart hitter :loveshower

http://imgur.com/75MXd9a

Det er også dem Astrid har bare i lyserød ;-) de er super gode :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med et par Bundgaard prewalkers som umiddelbart hitter :loveshower

http://imgur.com/75MXd9a

Det er også dem vi har. Dog i sort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med et par Bundgaard prewalkers som umiddelbart hitter :loveshower

http://imgur.com/75MXd9a

De er godt nok fine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke fik hendes allerførste par rigtige sko (bundgaard str.18) da hun havde taget sit første selvstændige skridt. Var lige blevet 1 år. Havde før det haft preewalkers :)

post-118-0-11301300-1367828642_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte et par støvler til Regitze da hun var et år (hun gik 13 måneder gammel). Hun skulle starte i vuggestue, og de skulle være meget ude, også om vinteren, så jeg synes at rigtige støvler var det varmeste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER