DitteJ

Så kom strækmærkerne

5 indlæg i dette emne

Ja, som der står er jeg nu også ramt af de frygtede striber. Lige ved navlen - lilla og skinnende.. 2 stk op af hinanden!

Suk! Ved godt det er naturligt, og et "lille offer for en stor ting" og baaahh.. Jeg er bare lige pt ekstrem træt af alle de ofre man skal gøre når sådan en lille trold bliver til! Det er ikke en planlagt graviditet, men helt sikkert et kærlighedsbarn, slet ikke det. Måske jeg bare er mere fokuseret på "prisen" når det ikke er noget jeg bevist har "meldt sig til".

Lige nu frygter jeg bare at der kommer enormt mange mere endnu. Jeg er 36 + 2 og hvad kan der så ikke lige ske inden den lille trold vil ud. Hvis det bare blev ved det der er nu, eller evt blot et par mere, så kunne jeg godt acceptere det som en del af prisen for moderskabet. Ahh.. den uvished!

Kan i ikke lige sige et eller andet trylleord der kan få mig til at komme mig over min forfængelighed.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er godt de er ved navlen, når maven trækker sig sammen vil det komme til at se fint ud - jeg har en sol-agtig ting rundt om min navle fra graviditeten med Carl og det ser ganske fint ud - min mand ELSKER mine strækmærker - og det gør jeg også, det er jo mit bevis for min smukke smukke søn.

og så er jeg bare nødt til at være hård ved dig; du er nødt til at komme ud over de ther med 'jeg har ikke meldt mig til' - for strækmærker er virkelig det mindste - det er ikke helt fair at din baby skal leve med den følelse af at du ikke har meldt dig til og du derfor bliver træt af søvnløse nætter, marathonamninger, stærkmærker på brysterne ( oh yes, min mælk faldt meget meget hurtigt til så har strækmærker på det ene bryst) og et korsstingsbroderet underliv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine strækmærker var næsten ikke synlige mere efter første graviditet.

Jeg er begyndt at få flere nu, da maven er noget større, men de gør mig faktisk ingenting... man vænner sig til dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt de er ved navlen, når maven trækker sig sammen vil det komme til at se fint ud - jeg har en sol-agtig ting rundt om min navle fra graviditeten med Carl og det ser ganske fint ud - min mand ELSKER mine strækmærker - og det gør jeg også, det er jo mit bevis for min smukke smukke søn.

og så er jeg bare nødt til at være hård ved dig; du er nødt til at komme ud over de ther med 'jeg har ikke meldt mig til' - for strækmærker er virkelig det mindste - det er ikke helt fair at din baby skal leve med den følelse af at du ikke har meldt dig til og du derfor bliver træt af søvnløse nætter, marathonamninger, stærkmærker på brysterne ( oh yes, min mælk faldt meget meget hurtigt til så har strækmærker på det ene bryst) og et korsstingsbroderet underliv.

Takker :) Jeg blir helt beroliget af at du selv synes det er blevet fint. Det var også bare en super dårlig dag, og der er også kommet 4 mærker mere til siden. Er træt af det, men regner med at accepten kommer når jeg ser det endelige resultat. Tror det er fordi jeg ikke ved hvor det ender henne <_<

Med det andet så er det nu engang sådan jeg har det, eller hvert fald havde det dér. Er ærlig omkring hvilke følelser jeg har, og vil ikke lade som om de ikke er der. Og tror egentlig det er en fordel for den lille. Alt det dermed den søde ventetid og åh hvor er det hele smukt, det har jeg ikke mærket meget til. Men kan nu stadig glæde mig af den grund. :rolleyes Nok er strækmærker en lille ting, men det alligevel en permanent ændring at vende sig til, og det en af mange inde for kort tid. - Men jeg hør hvad du siger, og lover at glæde mig over den gave jeg får, i stedet for at tænke på det jeg mister. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine strækmærker var næsten ikke synlige mere efter første graviditet.

Jeg er begyndt at få flere nu, da maven er noget større, men de gør mig faktisk ingenting... man vænner sig til dem ;)

Ihh hvor er det dejligt, og lige hvad jeg trængte til at høre. Kender ikke rigtig andre der har fået dem, så ved nok for lidt om det, og idet min mor gik fri, så troede jeg at jeg slap. Takker :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER