casw

Når cyklussen forandrer sig...

3 indlæg i dette emne

...så står man med en masse spørgsmålstegn bagefter.

Er der nogle som har prøvet at Jeres cyklus pludselig blev kortere?

Jeg havde en SA tilbage i september og inden da har jeg slet ikke styr på mine cyklus, men vidste godt at de var lange, i hvert fald 5 uger. De har efterfølgende set sådan ud:

38 dage - 42 dage - 49 dage (lægen mener der her været en graviditet, som gik tabt tidligt) - 42 dage og så har denne varet: 31 dage!

Altså jeg er totalt forvirret så hører gerne om andre, hvor cyklussen har ændret sig. JEg vil da ikke klage over en kortere cyklus ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil mene det er et sundhedstegn når cyklus er nærmere de 4 uger end 5. Jeg kan se det på mig selv, som er overvægtig og har haft elevatorvægt i årevis, at når jeg lever sundere blir min cyklus mere regelmæssig (for mit vedkommende 29-31 dage oftest) men når jeg har været "nede" og er steget i vægt kunne cyklus godt begynde at blive længere. Har du ændret nogle ting, tabt dig (taget på hvis du er undervægtig), lever sundere eller lignende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm altså er jo også overvægtigt og "det eneste" der har ændret sig er at jeg har fået arbejde i stedet for at være arbejdsløs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER