bassen

Hvornår kunne du teste positiv?

24 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg er en tidligere bruger, men jeg har ikke været herinde læææænge :D

Jeg har 2 børn og vi er nu blevet enige om at prøve med en 3er. Vi er ikke helt unge længere men heller ikke "gamle"

Vores ældste er undfanget i 9. cyklus, testede positiv 4+1 fordi jeg ikke anede man kunne teste før det :D

Vores yngste er undfanget i 5. cyklus, testede positiv 3+3 fordi BK havde lært mig noget nyt :D

I denne cyklus som er den første, har vi givet den gas :D

Jeg er nysgerrig efter hvornår I kunne teste positiv med alle de graviditeter I har oplevet. Jeg evd jo ikke om jeg burde danne hcg nok på nuværende tidspunkt eftersom jeg ikke testede før tid med den ældste.

Eller om jeg bare skal slå koldt vand i blodet til på onsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen tilbage og :goodluck krydsede fingre for at I snart får jeres 3'er :)

Jeg har 4 børn. 1. gang tog lægen en test og jeg har været ca 4+1 der. 2. gang testede jeg selv positiv 3+6 (jeg prøvede ikke tidligere). 3. og 4. gang var jeg blevet et testmonster og det var ca ens, jeg fik streger efter tid (ved at lade testen ligge :rolleyes ) 3+2 og 3+3 og en svag streg indenfor tid 3+4 og 3+5 og en lidt mere overbevisende 3+6. Altså jeg har følt mig sikker på der var noget 3+5 begge gange, de teste dagene før sku "tolkes med røngtenblik" :D Jeg bruger strimler fra billige-teste for de laver ikke de der streger efter tid ellers. Der har jeg prøvet med Valmed test (fra Føtex/Netto) at få meget svage streger både før og efter tid uden at være gravid (andre mærker var negativ) og det dur simpelthen ikke når man er testmonster :rolleyes

Det er snart onsdag ;)

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv 3+4 med strimmeltest. 4+0 var der absolut ingen tvivl og min mand ville gerne tro lidt mere på det :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet positiv hhv. 4+0, den var klart positiv. og 3+3 ved graviditet nr. 2- men det var en svag streg, så dagene frem mod forventet mens var laaange :)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4+0 testede jeg positiv, men jeg prøvede heller ikke før den dag. Jeg ville vente til 4+2, da det var det fertilitetsklinikken havde sagt til mig. Men manden overtalte mig, da vi nåede 4+0 pga åbenlyse symptomer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vi stadig enige om at en streg er en streg?

3+4 og den er der. Meget svag men den er der også med farve i og kan klare en strakt arm i dårlig belysning, fordi jeg ved hvor den er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh... :yay jamen forsigtigt tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh... :yay jamen forsigtigt tillykke!

Tak :blush

Med min yngste startede det på samme måde, bare en dag før. Jeg testede også i går og jeg kunne altså se "noget" men det var kun mig i hele verden der kunne tror jeg :D

I dag kan manden også se den, når han engang står op... Går her og tripper. Nu skal den bare lige blive tydeligere de næste dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herligt - håber du snart står med en tydelig nr. 2 streg :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende!!

Jeg testede 3+3 hvor den var negativ. 3+5 testede jeg så positiv :)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber du har fået en tydligere streg nu jeg kunne test da jeg var på dag 31/32 ud af 35 så ca 3+3/3+4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er blevet tydeligere. Og for at udrydde al tvivl tog jeg en af de der gravid/ikke gravidteste og den viste GRAVID :kuller

Det er jo helt vildt,nu skal dden bare blive hængende. Har ikke aborteret før så er forhåbningsfuld

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!! :loveshower :balloon :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg testede positiv 4 + 1 - turde ikke teste før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der kan forklare en helt nyankommen og lige startet op på " projekt baby" hvad alle de tal betyder?? Altså når i skriver 3+4, 4+0 osv...:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der kan forklare en helt nyankommen og lige startet op på " projekt baby" hvad alle de tal betyder?? Altså når i skriver 3+4, 4+0 osv... :)

3+4 er en betegnelse for hvor langt man er henne. 3 hele uger og 4 dage henne i sin graviditet. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker..:) var lige inde og ved at læse lidt om det, og kan se man regner med fra allerede første menstruations dag, selv om man slet ik har haft ægløsning på dette tidspunkt, hvis jeg altså har forstået det korrekt??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man har en 28 dages cyklus regner man første menstruations dag for 0+0 og får ægløsning 2 uger senere, alså 2+0, og så kan de fleste teste positiv (eller får menstruation) omkring 4+0. Men for mange er der små afvigelser, man kan få ægløsning tidligere eller senere, men man regner så altid ægløsning som 2+0 for at få den mest præcise længde på graviditeten.

Velkommen til Kalancho

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, øv, øv testede negativ her til morgen på 3+5 med en test fra netto. Har ellers bare virkeligt haft en følelse af der var noget, især her den sidste uge...hmm der står godt nok på pakken at man først kan teste efter 1. Dags udeblivelse af mens, så den får da nok lige et forsøg til om et par dage, men håbet er forsvundet lidt i denne omgang...:-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede i alle med morgenurin?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv med Sebastian 4+1, jeg testede ikke før.

Jeg testede positiv med Cassandra 3+4 eller 5, det var med meget sensitive teste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER