kejzer

3d billeder - har I/skal I afsted?

14 indlæg i dette emne

Vi var afsted i går :) og der tonede en lille kopi af storesøster op på skærmen :loveshower

Chanel 27+3 962 gram

post-118-0-93744600-1366882925_thumb.jpg post-118-0-87846400-1366882929_thumb.jpg post-118-0-03630700-1366882934_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ej hvor spændende, ligner hun smuksagen helt vildt eller hvad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor spændende, ligner hun smuksagen helt vildt eller hvad?

:) Ja hun ligner helt vildt :) Samme næse, ansigtsform, hageparti, læber.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var afsted for snart 2 uger siden. Den gang vejede bettefisen 862 gr, nu er jeg 27+4 og JM siger han vejer 1300 gr. Meeen det tror jeg ikke helt på

post-6006-0-31889700-1366890793_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var afsted for snart 2 uger siden. Den gang vejede bettefisen 862 gr, nu er jeg 27+4 og JM siger han vejer 1300 gr. Meeen det tror jeg ikke helt på

nååhr :) Silke blev i 27+5 til 3d scanning vurderet til 1244 gram, så det behøver ikke være ved siden af de 1300 gr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til 3D scanning i uge 28 - og der blev han skønnet til 1326 gram... Så vægten kan sagtens passe. De begynder at tage MEGET hurtigt på nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var afsted da jeg var 28+6 da vejede 1200.

Han ligner sin far meget, så er spændt på om der er lidt af mig :)

post-5953-0-17946800-1366894936_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er nok bare mig der skal vænne mig til tanken om at der om ca 12 uger kommer en lille 3-4 kilos baby ud ;) . Jeg synes nu også at han ligner min kæreste meget, så jeg håber lidt det bliver en mini-Lasse af udseende og Lasse håber at han får mit rolige jyske sind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er nok bare mig der skal vænne mig til tanken om at der om ca 12 uger kommer en lille 3-4 kilos baby ud ;) . Jeg synes nu også at han ligner min kæreste meget, så jeg håber lidt det bliver en mini-Lasse af udseende og Lasse håber at han får mit rolige jyske sind.

Det er også vildt at de bliver så store den sidste tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg er lidt i tvivl. jeg har fundet en klinik i københavn som har en tid imorgen, men der står man ikke må være for overvægtig, hvad i al verden betyder det mon?

altså jeg er overvægtig men jeg har ikke haft problemer ved de almindelige scanninger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er lidt i tvivl. jeg har fundet en klinik i københavn som har en tid imorgen, men der står man ikke må være for overvægtig, hvad i al verden betyder det mon?

altså jeg er overvægtig men jeg har ikke haft problemer ved de almindelige scanninger...

Det var da noget underligt noget at skrive. Jeg tror det kan have noget med kvaliteten af billedet at gøre, hvor langt der er ind til babyen. Men man kan altid se noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da noget underligt noget at skrive. Jeg tror det kan have noget med kvaliteten af billedet at gøre, hvor langt der er ind til babyen. Men man kan altid se noget.

ja jeg følte mig også lidt stødt først, men nu har jeg booket en tid imorgen, så ser vi ad hvad vi kan se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja jeg følte mig også lidt stødt først, men nu har jeg booket en tid imorgen, så ser vi ad hvad vi kan se :)

bliver spændende! glæder mig til at se billeder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER