Unknown

Lagersalgsfangst - lad os dele billeder :)

66 indlæg i dette emne

Er der nogle der har erfaringer med outletmesse i Bella center?

er det noget til børn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1377621_10203505940548715_1648994811_n.j


 


Dagens fangst til EjSikkeLej  :loveshower


 


2 x hagesmæk, hættetrøje, langærmet bluse plus en heldragt.


Ialt 340 kr og originalprisen var 1225kr ifølge prismærkaterne, der sad på tøjet  :7himmel


 


Jeg fik også købt nogle plakater med både kat og tiger, som der skal bruges til decoupage på Linas bord m. stole... 


Eller... dvs manden glemte at tage penge for dem i forvirringen, så købt dem har jeg jo ikke rigtigt  :P


 


Det bedste af det hele var, at efter jeg havde taget billede af tøjet, tog Lina hele bunken i favnen... drejede rundt og sagde missaaaarhhh...  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan indsætter man fotos fra iPhone? Billederne lader til at være for store. Kan man formindske dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan indsætter man fotos fra iPhone? Billederne lader til at være for store. Kan man formindske dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan indsætter man fotos fra iPhone? Billederne lader til at være for store. Kan man formindske dem?

Jeg bruger app'en Imgur. Den er rigtig nem. Så indsætter jeg BBcode-linket, hvilket gør at selve billedet kommer i indlægget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger app'en Imgur. Den er rigtig nem. Så indsætter jeg BBcode-linket, hvilket gør at selve billedet kommer i indlægget.

Tak! Det er så det, jeg forsøger mig med her.

Jeg har nemlig også været ude og shoppe til min "lille" 3,5 mdr. gamle prinsesse som nu vejer 7,5 kg og skal op i str. 74

Til ej sikke lej brugte jeg 800 kr:

Ej sikke lej str. 74: (og så sneg der sig lige en lille sommerdragt ned i kurven, da vi efterfølgende var i Føtex)

4YDbb2Q.jpg

Ej sikke lej str. 80:

4K8ChLz.jpg

Til Wheat brugte jeg 1200 kr:

Wheat str. 74:

XzvHEFN.jpg

Wheat str. 80:

Yh6ASzs.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Det er så det, jeg forsøger mig med her.

Jeg har nemlig også været ude og shoppe til min "lille" 3,5 mdr. gamle prinsesse som nu vejer 7,5 kg og skal op i str. 74

Til ej sikke lej brugte jeg 800 kr:

Ej sikke lej str. 74: (og så sneg der sig lige en lille sommerdragt ned i kurven, da vi efterfølgende var i Føtex)4YDbb2Q.jpg

Ej sikke lej str. 80:4K8ChLz.jpg

Til Wheat brugte jeg 1200 kr:

Wheat str. 74:XzvHEFN.jpg

Wheat str. 80:Yh6ASzs.jpg

Sikke en masse lækkert tøj! :) og sikke en flot størrelse på den skønne østerlandske prinsesse :biglove :) får vi ikke snart et nyt billede af skønheden?

Andrea er jo en måned ældre, men på vej op i 68, og jeg tror hun vejer ca 7,5 også. Hun er den yngste i mg, men på størrelse med den ældste pige på 6 mdr :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Det er så det, jeg forsøger mig med her.

Jeg har nemlig også været ude og shoppe til min "lille" 3,5 mdr. gamle prinsesse som nu vejer 7,5 kg og skal op i str. 74

Str. 74 - hold nu op! Jeg tænkte drengene var store, fordi de nu snart er på vej i str. 68. Hun vil da frem i livet :) Og så er jeg enig med louisef, lækkert tøj - og vi må have et billede af solstrålen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en masse lækkert tøj! :) og sikke en flot størrelse på den skønne østerlandske prinsesse :biglove :) får vi ikke snart et nyt billede af skønheden?

Andrea er jo en måned ældre, men på vej op i 68, og jeg tror hun vejer ca 7,5 også. Hun er den yngste i mg, men på størrelse med den ældste pige på 6 mdr :D

Wow ja så er hun da vist stor :D

Ej men jeg ved det godt... Hun ligner nærmest ikke en baby mere og kan da også enormt meget ift. hendes jævnaldrende. Ved ikke hvad der er i de der bryster

Men dejligt at Andrea også er godt i stand <3

Kan da lige lægge et par billeder ind i tråden.

Er er Maimari med sin stjernebold med masser af skønne lyde i:

31CIwUx.jpg

Og her et par lidt ældre billeder:

W1IpQxI.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow ja så er hun da vist stor :D

Ej men jeg ved det godt... Hun ligner nærmest ikke en baby mere og kan da også enormt meget ift. hendes jævnaldrende. Ved ikke hvad der er i de der bryster

Men dejligt at Andrea også er godt i stand <3

Kan da lige lægge et par billeder ind i tråden.

Er er Maimari med sin stjernebold med masser af skønne lyde i:

31CIwUx.jpg

Og her et par lidt ældre billeder:

W1IpQxI.jpg

Hun er da simpelthen bare for smuk altså - er du ikke bare kæmpe stolt over at have lavet hende? :) (Det er de fleste forældre nok, smukke babyer eller ej, men altså - Maimari er bare skøn!). (Og kom lige snart på besøg :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Str. 74 - hold nu op! Jeg tænkte drengene var store, fordi de nu snart er på vej i str. 68. Hun vil da frem i livet :) Og så er jeg enig med louisef, lækkert tøj - og vi må have et billede af solstrålen!

Ej hvor er det flot, at de vokser så godt, Annika!!!

Vi er startet til babysvømning i Farum og det går super godt. Maimari er lidt svær at styre, for hun spræller løs og laver "hundesvømning". :D Men pointen med at skrive det er jo egentlig, at jeg nu kører med hende alene i bil! Så hvornår skal vi komme forbi? ;) hvis du stadig har lyst altså. Så kom med en dag efter den 20/4 (der skal hun døbes).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er da simpelthen bare for smuk altså - er du ikke bare kæmpe stolt over at have lavet hende? :) (Det er de fleste forældre nok, smukke babyer eller ej, men altså - Maimari er bare skøn!). (Og kom lige snart på besøg :) )

Hihi tak! <3 og jo... Jeg og vi er meget stolte. Hun er super skøn :)

To sjæle én tanke. Jeg skrev netop om jeg måtte besøge dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi tak! <3 og jo... Jeg og vi er meget stolte. Hun er super skøn :)

To sjæle én tanke. Jeg skrev netop om jeg måtte besøge dig :)

Skriver lige på FB :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i weekenden været til Phister og Philina + racoon lagersalg i weekenden i vester hassing... fik købt en masse fine ting til min dejlige dreng... købte for i alt 1296 normalprisen var 2550.. kan desværre ikke få den til at ligge billedet ind...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow ja så er hun da vist stor :D

Ej men jeg ved det godt... Hun ligner nærmest ikke en baby mere og kan da også enormt meget ift. hendes jævnaldrende. Ved ikke hvad der er i de der bryster

Men dejligt at Andrea også er godt i stand <3

Kan da lige lægge et par billeder ind i tråden.

Er er Maimari med sin stjernebold med masser af skønne lyde i:31CIwUx.jpg

Og her et par lidt ældre billeder:W1IpQxI.jpg

Åhhhh hvor er hun smuk! :) og sikke nogle øjne! De kan da virkelig smile, de 2 små stjerner! Og hun har da moderens smil? :)

I må sige til, hvis i mangler en at gå en tur med :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh hvor er hun smuk! :) og sikke nogle øjne! De kan da virkelig smile, de 2 små stjerner! Og hun har da moderens smil? :)

I må sige til, hvis i mangler en at gå en tur med :D

Tak Louise. Hvor er I søde piger!

Hvor bor du da henne? Jeg går tit tur. Hver dag jo faktisk. Altid hyggeligt med selskab

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER