Unknown

Lagersalgsfangst - lad os dele billeder :)

66 indlæg i dette emne

Hmmm, det Sebra lagersalg skal vidst overvejes... Problemet er jo så bare hvad man gør af ungen i mellemtiden...

Han kan vel hygge med sin far?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Var til Hollys lagersalg i dag - SÅ skuffende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til Hollys lagersalg i dag - SÅ skuffende!

Øv, var der ikke noget? Eller var det for dyrt? Havde selv overvejet det, men nåede det ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til Hollys lagersalg i dag - SÅ skuffende!

Jeg var i københavn i april og jeg var også bare MEGA skuffet.. Sådan virkelig øv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, var der ikke noget? Eller var det for dyrt? Havde selv overvejet det, men nåede det ikke.

Det var "okay" billigt.. Men der var INTET.. Jo fra størrelse 6-> var der en del.. Men i 80/86, var det SÅ begrænset.. I 56 var der også en del fint... Også synes jeg det var mange af deres "kedelige" ting de havde med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle fine fangster :loveshower Er smallstuffs ene årlige lagersalg mon på sjælland eller er det kun jylland? Jeg har forelsket mig i deres fletdukkevogn i lilla. Overvejer at give den som navngivningsgave til min niece :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle fine fangster :loveshower Er smallstuffs ene årlige lagersalg mon på sjælland eller er det kun jylland? Jeg har forelsket mig i deres fletdukkevogn i lilla. Overvejer at give den som navngivningsgave til min niece :wub

De er begge i Jylland ved Århus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1368030610[/url]' post='419040']

Hmmm, det Sebra lagersalg skal vidst overvejes... Problemet er jo så bare hvad man gør af ungen i mellemtiden...

jeg tager manden med, så går han rundt med barnevognen udenfor imens jeg hamstrer ting... Det gjorde vi også da vi var til lagersalg sidst, og det fungerede rigtig godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min fangst fra dagens Wheat - jeg kom primært for at finde basis-bluser :)

20130504_163000.jpg

5 langærmede bluser

1 t-shirt

2 langærmede bodyer

1 kortærmet body

1 par bukser

2 par strømpebukser

2 par strømper

Samlet pris 400 kr. :) Har ikke den førpris, da der ikke var priser på det hele, men slag på tasken siger ca. 1.100 kr.

Haha - sådan så det ud sidste år... Det var tider, da man stadig havde beherskningens kunst! :D :P Opdatering fra dagens Wheat lagersalg i næste indlæg :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan her så det ud i år - 2½ time, gik min søster og jeg rundt derude. Vi kom først til middag, så der var MEGA rodet!!! Men der var fred og ro og ingen kø, da vi kom så langt :)

20140322_150956.jpg

 

5 par bukser

2 nederdele

1 tylnederdel

1 body

2 undertrøjer

2 par strømpebukser

17 par strømper

2 badedragter (2 forskellige størrelser ;))

8 par trusser

4 kortærmede t-shirts

5 langærmede t-shirts

 

Alt er blandet størrelse 2-4 år (og en enkelt nederdel og to bluser i str. 5 år og 4 par trusser str. 6 år). Desværre var der stort set intet i str. 3 år <_<

 

OG - så kunne jeg altså ikke lade være med at købe noget til lillebrøster, selvom jeg stadig ikke er gravid :blush

20140322_151221.jpg

2 heldragter (den ene økologisk)

En hættetrøje (9 mdr)

2 bodyer (en LS og en SS)

1 uld-body med lange ærmer (den blå)

 

Alt i alt har jeg givet 1.600 kr. og jeg har regnet værdien sammen til ca. 5.800 kr. !!! :o :yay

 

Jeg elsker Wheat, fordi alle bulser er justerbare i livet (Anna taber stort set alle andre mærker <_<), strømperne holder facon og blødhed og bluserne er smalle og i lækker kvalitet.

 

Det har været en god dag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw du købte meget Susanne :D :D mærkeligt du ikk ku finde meget i 3år, jeg synes nærmest ikk jeg ku finde andet :D jeg synes tilgengæld nærmest der intet var i str 80/86 - hvert fald ikk det jeg håbede på at finde ;) men fik da købt for 355,- til vigga (værdi ca. 1.500)

yNMg3WS.jpg

1 par bukser

2 shorts

1 bluse

1 par leggins

2 sommerhatte

1 vinterhue

1 tørklæde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også imponeret Susanne! Vi var derinde fra start (efter børn i byen), god et var allerede sååå rodet. Jeg kunne slet ikke overskue det. Og folk tog ingen hensyn! Der var faktisk en dame, som hev en jakke ud af hånden på mig :-O så fandt slet ikke hvad jeg ledte efter, men lidt blev det til:

s0RpqFc.jpg

2 langærmede body

1 kortærmede body

1 kjole

1 natdragt

Pris 200 (normalt 630)

Og så vil jeg lige prale af min dygtige datter, som tog lagersalget så fint i bæresele på mor :D Intet brok, og jeg slap for at amme i s-toget hjem :lol (vi havde været afsted i små 5 timer der).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en masse tøj piger! Og sikke store besparelser. Det er lækkert med lagersalg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når nu jeg ikke kunne få alt hvad jeg ville have på lagersalget, måtte jeg jo i Illum :) Trine (påskesen) tippede mig om at de har 25% på det meste til børn i denne weekend, og Andrea og jeg var alene hjemme alligevel, så vi hoppede på en bus og shoppede lidt mere :) shopping lørdag kl 19 kan anbefales, der er så dejligt meget plads! :D

cdj6zc2.jpg

Wheat tylskørt

Wheat Elvira sommerjakke

Joha uld silke heldragt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fine ting! Har illum også 25% på tøj i dag? Måske jeg også skulle tage der forbi, hvis der ikke er mere til wheat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fine ting! Har illum også 25% på tøj i dag? Måske jeg også skulle tage der forbi, hvis der ikke er mere til wheat :)

Ja det har de :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har de :)

Det blev dyrt! :D :D

Men fik da miniaturejakken til en god pris :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blev dyrt! :D :D

Men fik da miniaturejakken til en god pris :D

Hahaha er det ikke noget med at du regner ud i hvor meget du tjente ved at spare i stedet ? :D ihh jeg overvejede så meget at købe miniaturejakken ! Hvilken farve har du købt ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha er det ikke noget med at du regner ud i hvor meget du tjente ved at spare i stedet ? :D ihh jeg overvejede så meget at købe miniaturejakken ! Hvilken farve har du købt ?

Jo præcis og det giver en god følelse hver gang :)

Jeg ville helst have den i gul, men min mand i den brune (med rosa undertoner), så det blev den :7himmel

MxU6RkY.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min fangst i går. Wheattøj for 895 kr, kom af med 310 kr. Og miniaturejakke til 650 kr, kom af med 487.

ZdacXPC.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er hun bare fin i den! Jeg syntes det er en rigtig flot farve :) Og lækre lækre køb fra WHEAT! Især de fine shorts :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er hun bare fin i den! Jeg syntes det er en rigtig flot farve :) Og lækre lækre køb fra WHEAT! Især de fine shorts :)

Tak søde. Jeg synes også, at shorts'ne var det bedste køb hos Wheat. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja alt for lækre shorts!!

Og hvor er hun lækker i jakken!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh er misundelig over jeres fangster i Kbh. Der er også snart soft Gallery hos jer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra WHEAT lagersalget:

 

fpmdoto%203.JPG

fonroto%204.JPG

 

Fra Illum:

 

foa%C3%B8mto%202.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER