Betty87

Gratis babypakker!!

41 indlæg i dette emne

Yay!! Så modtog jeg endelig MAM-sutten.. Den man kan bestille over facebook!! Tror nu vi har 4 af den og alle har været gratis! Skønt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg pakke fra Matas, babysam, rema1000 (dén var skisme imponerende!) og sutten fra MAM... Har jeg glemt nogen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, har også lage billet ind på den fra libero, men den kommer først senere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad indeholder den fra Rema?

Mon man skulle se at få hentet den..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad indeholder den fra Rema?

Mon man skulle se at få hentet den..

En pakke bleer, en pakke engangsvaskeklude, en flaske børnesæbe, en MAM-sut og en lille bamse.. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ææijh, der var en Bobles gave i min Libero babybox :yay

33lf6l1.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh jeg skal også hente den fra Libero i dag - er spændt på hvad der er i pakken :) I får en opdatering senere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har simpelthen næsten fået det hele... der går jo sport i det, når det er første gang man skal have barn :)

Rema1000 - super fed pakke med en masse godt i

Miljømærkning Danmarks gratis økologiske babypakke - super fin pakke, kontakt dit lokale miljøpunkt (find på nettet)

Babysam - skuffende, der var næsten kun reklamer i

Libero - skuffende, næsten også kun reklamer

Matas - afventer denne

MAM - gratis sut ved at like facebook side

Apotek - bare spørg på dit lokale apotek, så har de normalt en lille pakke :)

/Minna

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min Libero var altså super.. Der var ammeindlæg, bleer, vådservietter, Bobles gave og babyolie. Det er da fint for en gratis pakke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige bestilt den fra Rema1000.. Har også fået den fra Matas. Synes ikke der er den store grund til at bestille andre, når vi ikke skal bruge engangsbleer. Det er jo ofte dem der er prøver på ;) Nårh jo, og så har jeg også fået den gratis sut fra MAM.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har engang fået en babypakke fra Miljømærkning Danmark. Den var jeg ret vild med. I den nyeste skulle der være en legetøjsbil og bodystocking og gode eksempler på sunde produkter. De er bare ret svære at få fat på i øjeblikket. Jeg har skrevet til Miljømærkning Danmark, men de har ikke flere. Men de fortalte at der bliver afholdt barselscafeer på Østerbro hvor de udleverer dem gratis. Det vil jeg helt sikkert prøve.:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu hentet min første babypakke... Babysams/pampers ... det var ikke det vilde, men igen den var gratis ;) der var et par bleer til nyfødte, gavekort til vistaprint, til et gratis krus med billed af babyen. En derma creme i miniprøve, en skælshampoo, et par trusseindlæg, en lille hagesmæk og så skraldespanden.

En af de næste dage skal jeg hente liberos og høre om det lokale apotek har en pakke... Jeg kan ikke hente min matas før om 3 ugers tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den fra apoteket har jeg heller ikke prøvet endnu - men kunne forestille mig at det egentlig bare er nogle prøver til bebsen!!

Der var i min nogle prøver fra derma, lotion, creme og så salve til røde numser :P Men så har vi da det hjemme i første omgang :)

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg hentet liberos og Matas :)

De var begge klart mere interessante end den fra pampers... den sidste jeg mangler at hente er den fra Rema1000, den er jeg også pændt på :)

apotekets ville jeg ikke ligefra gå efter, da den er meget sparsom, men jeg skulle alligevel derned og så spurgte jeg, nu jeg alligevel var der ;)

Jeg har taget nogle af prøvebleerne og lagt i pudsletasken til hospitalet, creme, sæbe m.m. har jordmoderen anbefalet slet ikke at bruge den første tid, da babyens hud i den tid er ved at tilpasse sig og selv de "sunde" produkter indenholder lidt kemi og huden har bedre af at vente :) Lyder egentligt meget logisk i mine ører...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg hentet den fra REMA - den var rigtig fin! Newborn bleerne kan vi bruge på patienthotellet, og resten er jo bare great. Elsker at det ikke er "prøve-størrelser", men almindelige størrelser. Skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER