Betty87

Gratis babypakker!!

41 indlæg i dette emne

Skal i ud og have fat i nogen og hvilke?!

Jeg selv skal have fra Libero, Matas, apoteket, Rema1000 og MAM!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har overhovedet ikke styr på, hvilke pakker der er og hvor de er. - Så jeg følger lige med her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har overhovedet ikke styr på, hvilke pakker der er og hvor de er. - Så jeg følger lige med her :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at få fat i den fra Libero igen, og så evt. den fra Rema1000, sutten fra MAM har jeg allerede bestilt. :)

Babysams regner jeg ikke med at skule have igen, var ærlig talt ret skuffet over indholdet i den sidst, det var bare et læs reklamer og så et par enkelte prøver. Pakken fra Matas synes jeg egentlig heller ikke var noget at råbe hurra for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vist allerede skrevet op til den fra Libero og den fra Matas. Ellers har jeg hørt godt om den fra Rema1000, så den regner jeg bestemt med at hente. Babysams er jeg i tvivl om, mest fordi jeg har hørt at det er svært at slippe af med salgsforsøgene bagefter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vist allerede skrevet op til den fra Libero og den fra Matas. Ellers har jeg hørt godt om den fra Rema1000, så den regner jeg bestemt med at hente. Babysams er jeg i tvivl om, mest fordi jeg har hørt at det er svært at slippe af med salgsforsøgene bagefter?

Jeg opgav et forkert telefonnummer. :blush Når man har modtaget pakken, kan man bare gå ind og melde sig fra igen, og så skal de stoppe med at ringe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vist allerede skrevet op til den fra Libero og den fra Matas. Ellers har jeg hørt godt om den fra Rema1000, så den regner jeg bestemt med at hente. Babysams er jeg i tvivl om, mest fordi jeg har hørt at det er svært at slippe af med salgsforsøgene bagefter?

Jeg TROR det var den fra babysam/pampers jeg havde lidt vrøvl med, da jeg aboterede sidst... Jeg blev kontaktet at forskellige samarbejdspartnere, de havde udleveret min mail til (det siger man ok til ved opskrivning)

Det var rimeligt ufedt at blive kontaktet med tilbud om en scanning, når man havde aboteret...

Derudover blev jeg ved med hver uge at få mail om, at nu er du i uge dit og dat og NEJ det var jeg jo faktisk ikke :wacko jeg forsøgte at trykke på linket og afmelde, men det hjalp ikke :huh Det var hårdt at blive konfronteret med det hver uge ...

Så denne gang venter jeg med at melde mig til den pakke.

Hvad pakkerne indenholder syntes jeg er lidt svært at beklage sig over, de er jo gratis ;)

Indtil videre er jeg skrevet op til libero og matas og nu vil jeg gå ind på Rema1000 hjemmeside og se om jeg kan finde ud af at tilmelde mig der også :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at få fat i den fra Libero igen, og så evt. den fra Rema1000, sutten fra MAM har jeg allerede bestilt. :)

Babysams regner jeg ikke med at skule have igen, var ærlig talt ret skuffet over indholdet i den sidst, det var bare et læs reklamer og så et par enkelte prøver. Pakken fra Matas synes jeg egentlig heller ikke var noget at råbe hurra for.

Hvordan får man fat i den der sut fra MAM??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det heller ikke - det er jo via facebook, men jeg har da synes godt om deres side, men ja!! Guide me please!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det heller ikke - det er jo via facebook, men jeg har da synes godt om deres side, men ja!! Guide me please!!!

Samme her.. Jeg fatter ikke en dadel! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når i har syntes godt om siden, skal i ind under den fane der hedder Gratis napp/smokk/sut og skrive navn, add og hvad de ellers beder og så kommer der er en sut efter lidt tid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en gratis mam sut i en af de der pakker - kan dog ikke huske hvilken....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Apotekets babypakke? hvor finder man den henne... ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan får man fat i den der sut fra MAM??

Via Facebook. Du går ind og synes godt om deres side, og der er et link derinde, om en gratis sut. Så skal du udfylde navn og adr. og så sender de en til dig. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Via Facebook. Du går ind og synes godt om deres side, og der er et link derinde, om en gratis sut. Så skal du udfylde navn og adr. og så sender de en til dig. :)

Så lykkedes det! Det var fordi jeg var på fra telefonen, og man kunne kun på computeren åbenbart.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lykkedes det! Det var fordi jeg var på fra telefonen, og man kunne kun på computeren åbenbart.. :)

Dejligt det lykkedes. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg bestilt MAM-sutten og skal hente babysams box imorgen!! Rema1000's box skal jeg hente i næste uge.. Jeg elsker gratis ting!!

Så mangler jeg bare at bestille den fra Matas og tage en tur på apoteket ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg hentet boxen fra Matas og rema1000!! Venter stadig på MAM sutten i postkassen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg hentet boxen fra Matas og rema1000!! Venter stadig på MAM sutten i postkassen!

Det kan godt tage lang tid for den at komme, tror der gik 1½ md inden jeg fik den..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad var det med en babypakke fra apoteket ????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den fra apoteket har jeg heller ikke prøvet endnu - men kunne forestille mig at det egentlig bare er nogle prøver til bebsen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra november-gruppen. Bare til advarsel, så er jeg ved at blive lidt træt af sælgere der ringer fordi at jeg har hentet pakken i babysam, og pakkens indhold er ærlig talt ikke noget at feste over, så den vil jeg springe over en anden gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra november-gruppen. Bare til advarsel, så er jeg ved at blive lidt træt af sælgere der ringer fordi at jeg har hentet pakken i babysam, og pakkens indhold er ærlig talt ikke noget at feste over, så den vil jeg springe over en anden gang.

UPS jeg kom da vidst til at skrive et nummer der ikke eksistere ;)

EDIT: Og hvis du er træt af sælger kan du på din kommunes hjemmeside skrive dig på "robinson-listen" så må de ikke ringe til dig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra november-gruppen. Bare til advarsel, så er jeg ved at blive lidt træt af sælgere der ringer fordi at jeg har hentet pakken i babysam, og pakkens indhold er ærlig talt ikke noget at feste over, så den vil jeg springe over en anden gang.

Du kan gå ind på deres side og melde dig fra igen, så stopper opkaldene. :)

Jeg meldte mig til, hentede pakken lige efter og kørte så hjem og frameldte mig. -jeg har ikke fået så meget som et opkald. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tip, jeg har fluks meldt mig fra! Ved ikke hvorfor jeg oplyste mit rigtige nummer, plejer ellers at "taste forkert", men nææ nej denne gang tastede jeg troligt det rette nummer og det kom jeg så til at fortryde for de har været ihærdige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER