SaraLK

ingefær og citron

9 indlæg i dette emne

Er der nogen af jer der har erfaringer med det, som the, mod snue og slim/ondt i halsen ved de små?

Jeg læste én som anbefalede det til en anden.... men vil lige høre jer ad!

Luna er nemlig snotforkølet IGEN og hoster helt vildt med masser af slim.... og så virker det til at det gør ondt når hun hoster!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Zoey har fået kamillethe nu her mens hun har hostet rigtigt meget. det virker til at have lindret halsen så hun ikke hostede så voldsomt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoey har fået kamillethe nu her mens hun har hostet rigtigt meget. det virker til at have lindret halsen så hun ikke hostede så voldsomt. :)

Det får Luna også Pt. men har bare hørt at revet ingefær + citron skulle give et boost til immunforsvaret, så ville lige høre jer ad om i havde erfaringer med det! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smaa boer ikke faa citrusfrugter foer de er 1 aar.

Fennikel er hostestillende og kamille lindrer. Jeg ville lave lidt te af en af de to - og saa ville jeg godt turde komme et lille stykke skraellet ingefaer i, mens det traekker. det har jeg gjort til Noah :)

Booste immunforsvaret kan du ogsaa goere med at give hende lidt kiwi, som er meget c-vitaminholdigt. Noah gumler ogsaa gerne paa groen peberfrugt. Ellers er lidt Biogaia eller anden probiotika(jeg bruger Biokult til os begge) godt til at styrke immunforsvaret. 80 % heraf sidder nemlig i tarmen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smaa boer ikke faa citrusfrugter foer de er 1 aar.

Fennikel er hostestillende og kamille lindrer. Jeg ville lave lidt te af en af de to - og saa ville jeg godt turde komme et lille stykke skraellet ingefaer i, mens det traekker. det har jeg gjort til Noah :)

Booste immunforsvaret kan du ogsaa goere med at give hende lidt kiwi, som er meget c-vitaminholdigt. Noah gumler ogsaa gerne paa groen peberfrugt. Ellers er lidt Biogaia eller anden probiotika(jeg bruger Biokult til os begge) godt til at styrke immunforsvaret. 80 % heraf sidder nemlig i tarmen.

Hun får pt. nu the lavet på både fennikel og kamille - den vil jeg da lave med ingefær fremover ;)

Hun er ikke særlig vild med Kiwi - nok fordi at de kiwiér man kan få i øjeblikket er piv-sure! grøn peber - tjek! ;)

Hun får hver dag 21 dråber biostraht - som også skulle være godt for immunforsvaret! ;) men vil da helt klart overveje probiotika!

Tusind tak for svar Camilla! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun får pt. nu the lavet på både fennikel og kamille - den vil jeg da lave med ingefær fremover ;)

Hun er ikke særlig vild med Kiwi - nok fordi at de kiwiér man kan få i øjeblikket er piv-sure! grøn peber - tjek! ;)

Hun får hver dag 21 dråber biostraht - som også skulle være godt for immunforsvaret! ;) men vil da helt klart overveje probiotika!

Tusind tak for svar Camilla! :kiss

Selv tak :)

Du kan lade kiwierne modne ret meget, saa bliver de soedere i det - og lettere at fordoeje for smaa maver! Jeg bor forresten lige op og ned af den 3. stoerste kiwiproduktion i verden :D

Endelig give roed eller gul peber! Nu er der snart danske jordbaer - de er ogsaa gode til at booste med. Noah er heeeelt vild med dem og korte 3 ind paa no time i dag :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selv tak :)

Du kan lade kiwierne modne ret meget, saa bliver de soedere i det - og lettere at fordoeje for smaa maver! Jeg bor forresten lige op og ned af den 3. stoerste kiwiproduktion i verden :D

Endelig give roed eller gul peber! Nu er der snart danske jordbaer - de er ogsaa gode til at booste med. Noah er heeeelt vild med dem og korte 3 ind paa no time i dag :mam

det vil jeg prøve ;)

Fedt med kiwi produktion i "baghaven"!

hun er vild med pebre i alle farver, så det må vi give noget mere af :P

mmmm! Jordbær! det glæder vi os til! men vist ikke for mange til den lille mave.... det kan give voldsomt rød mås og tynd afføring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det vil jeg prøve ;)

Fedt med kiwi produktion i "baghaven"!

hun er vild med pebre i alle farver, så det må vi give noget mere af :P

mmmm! Jordbær! det glæder vi os til! men vist ikke for mange til den lille mave.... det kan give voldsomt rød mås og tynd afføring!

Hi hi, ja, Noah har heldigvis ikke haft problemer med ovenstaaende endnu - selvom han gerne spiser mange :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi, ja, Noah har heldigvis ikke haft problemer med ovenstaaende endnu - selvom han gerne spiser mange :)

jeg var ung pige i huset for 8år siden... han ELSKEDE jordbær! - men det gjorde maven ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER