tsecret

Lægger i tøj væk i ikke kan passe længere?

13 indlæg i dette emne

I går prøvede jeg en af mine gamle kjoler, som jeg ikke kunne passe fordi brysterne er blevet for store! Jeg har været så fokuseret på at maven vokser at jeg ikke engang havde fantasi til at de var vokset så meget at der også er noget tøj jeg ikke kan passe deroppe. Men nu sidder den tunika jeg har på i dag heller ikke særlig godt længere.

De fleste af mine bukser kan jeg allerede ikke passe, og jeg tænker nu på at fylde en flyttekasse med det tøj jeg ikke kan passe længere, og så finde den frem igen når jeg skal til at tabe mig igen efter fødslen?

Gør i sådan noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I går prøvede jeg en af mine gamle kjoler, som jeg ikke kunne passe fordi brysterne er blevet for store! Jeg har været så fokuseret på at maven vokser at jeg ikke engang havde fantasi til at de var vokset så meget at der også er noget tøj jeg ikke kan passe deroppe. Men nu sidder den tunika jeg har på i dag heller ikke særlig godt længere.

De fleste af mine bukser kan jeg allerede ikke passe, og jeg tænker nu på at fylde en flyttekasse med det tøj jeg ikke kan passe længere, og så finde den frem igen når jeg skal til at tabe mig igen efter fødslen?

Gør i sådan noget?

Jeg går generelt i løst tøj, så har ikke måtte lægge noget væk endnu, men jeg vil klart gemme det jeg ikke kan passe, når den tid kommer. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til at have lagt tøj væk. Ventetøjt kan ikke rigtig være i tøjskabet nu, så det er ret upraktisk at jeg ikke har fået det gjort endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til at have lagt tøj væk. Ventetøjt kan ikke rigtig være i tøjskabet nu, så det er ret upraktisk at jeg ikke har fået det gjort endnu...

Ja pladsen er også lidt et problem her, så jeg skal helt sikkert gøre det snart. Også så jeg ikke lige pludselig står i total tøjkrise...

Hvordan pakker du det væk? I en flyttekasse eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja pladsen er også lidt et problem her, så jeg skal helt sikkert gøre det snart. Også så jeg ikke lige pludselig står i total tøjkrise...

Hvordan pakker du det væk? I en flyttekasse eller?

På besøg:-) Mit almindelige tøj 'bor' i henholdsvis en flyttekasse og en plasticsæk. Noget spændt på, hvornår det kommer på igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er alt mit tøj stadig i plastik sække efter flytning.. så har jeg bare én vasketøj kurv med det tøj jeg bruger:

Leggins, toppe, 2 par bukser (inkl mine mave-spænder - så jeg kan passe bukserne) + de graviditets t-shirt jeg har købt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte også lige i går med at købe graviditetsleggings i H&M og en oversize kjole!! Skønt med lidt der bare passer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja pladsen er også lidt et problem her, så jeg skal helt sikkert gøre det snart. Også så jeg ikke lige pludselig står i total tøjkrise...

Hvordan pakker du det væk? I en flyttekasse eller?

Jeg pakker væk i gennemsigtige plastikkasser. Har en del stående, da vi gemmer Victors tøj væk i dem. Det er nemt at stable, og man kan nogenlunde se hvad der er i, og så er det noget pænere end en flyttekasse. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt nogle bukser med elastik i livet... Jeg har ikke så store muligheder for at købe ventetøj pga min overvægt, hm har desværre ikke ventetøj i min størrelse, men jeg er jo heller ikke vokset så meget som jer endnu, man kan i hvert tilfælde ikke se det øv øv ;)

Mit tøj bliver pakket ned i plast og puttet i flyttekasser efterhånden som jeg ikke kan passe det, har ikke så meget plads til opbevaring ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt nogle bukser med elastik i livet... Jeg har ikke så store muligheder for at købe ventetøj pga min overvægt, hm har desværre ikke ventetøj i min størrelse, men jeg er jo heller ikke vokset så meget som jer endnu, man kan i hvert tilfælde ikke se det øv øv ;)

Mit tøj bliver pakket ned i plast og puttet i flyttekasser efterhånden som jeg ikke kan passe det, har ikke så meget plads til opbevaring ...

Jeg kan heller ikke passe h&ms ventebukser (jeans osv.), men jeg har fundet nogle sorte, løse bukser.. De er altså gode! Har du også prøvet dem? De har også sorte leggings, som også kan give sig rigtig meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra juni-termin... vil bare lige give et godt råd, HogM's vemte leggins, er faaaantastiske. Jeg bor nærmest i mine :loveshower

Jeg har godt kunnet købe ventebukser, og har osse brugt penge på nogen... men dumt dumt, for jeg ku slet ikke holde den der irriterende kant forneden ud, i ved, den som sidder under elastikken... så væk med dem ;) Men deres leggins, I LIKE :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg har ikke prøvet leggins endnu, jeg har købt nogle bukser i Zizzi et nummer større end jeg normalt ville gå i og så havde jeg heldigvis ikke fået smidt mine sommerbukser ud, fra sidste år, fra før jeg tabte mig, så dem kan jeg også passe lidt endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke kunne passe mit normale tøj længe nu. Troede jeg kunne passe de sommerkjoler, som sad løst på maven, men det viste sig så, at de var alt for stramme over brystet, ih altså! Lige nu ved jeg ikke helt, hvordan jeg skal overskue mit klædeskab - der er så meget tøj, at jeg vel kan fylde adskillige sække, og så ved jeg ikke, hvor jeg skal sætte de sække. Tror måske bare jeg lader det ligge i skabet, men ja så er problemet, at der næsten ikke er plads til ventetøjet. Jeg har allerede købt et par kjoler, leggins og toppe. Synes også det er lidt svært med ventetøj, for meget af tøjet har de der store "poser", man skal tage op over maven, men så stor er min mave bare ikke på nuværende tidsspunkt. Så feks. ved leggins og bukser går jeg efter dem med bred elastik for neden i stedet, den type sidder godt på mig nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER