KatrineK

Hej

10 indlæg i dette emne

Tænkte jeg hellere måtte give mig til kende herinde. :) Har fulgt med i et par uger efterhånden herinde.

Jeg hedder Katrine, er 28 år og venter mit andet barn. I forvejen har jeg Victor på snart 3 år.

Jeg er gift med Per, og til september har vi 5 års bryllupsdag, tiden flyver når man har det sjovt! :D

Jeg er oprindeligt uddannet ergoterapeut, men det er desværre et fag hvor jobsene ikke hænger på træerne. :( Og i en erkendelse af, at jeg egentlig synes at det er sjovere at lave sagsbehandling end at have borgere mellem hænderne, så har jeg valgt at skifte karriere. Så nu er jeg i gang med 5. semester på socialrådgiveruddannelsen, og er ret overbevist om at jeg har fundet min rette hylde. :)

Graviditeten har indtil videre været hård ved mig (og resten af familien), i og med jeg endnu engang er ramt af hyperemesis. Men nu hvor jeg har passeret de 16 uger, er det som om den er ved at slippe sit tag i mig. :) Jeg håber resten af graviditeten kommer til at forløbe glat og uden komplikationer.

Terminen er d. 3. oktober, så det passer mere eller mindre perfekt med studiet, da jeg kan gå på barsel når 6. semester starter. :) Så i princippet begynder min barsel når jeg går på sommerferie 29. juni. :D

Jeg glæder mig til at følges med jer herinde. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen hertil! :)

Jeg venter også nr. 2, med termin 3. Oktober. Jeg har i forvejen Magnus på 5 år.

Øv, at du skal døje sådan med hyperemesis. Håber at du kunne holde lidt næring indebords, og at du snart er helt ovre det.

Her passer terminen også perfekt med uddannelse. - Jeg læser til sygeplejerske, og starter barsel d. 26. Juni, hvor sommerferien starter.

Vi må have credit for vores timing! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til... og held og lykke :)

Tak. :)

Velkommen hertil! :)

Jeg venter også nr. 2, med termin 3. Oktober. Jeg har i forvejen Magnus på 5 år.

Øv, at du skal døje sådan med hyperemesis. Håber at du kunne holde lidt næring indebords, og at du snart er helt ovre det.

Her passer terminen også perfekt med uddannelse. - Jeg læser til sygeplejerske, og starter barsel d. 26. Juni, hvor sommerferien starter.

Vi må have credit for vores timing! :)

Ja, vi er da gode til at time det. :)

Ja, heldigvis er det ved at være ovre nu, heldigvis har jeg fået akupunktur tidligt den her gang, hvilket virkelig har gjort underværker. Så efter jeg begyndte på det kunne jeg holde maden i mig og kunne rent faktisk holde vægten. Sidst havde jeg på nuværende tidspunkt tabt 6 kg..

Hvor langt er du i dit studie?

Velkommen til! :glad

Tak. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih, hvor hyggeligt! Velkommen til!

Jeg håber altså VIRKELIG at din opkasten og kvalme snart holder igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og velkommen til :yay

Jeg timede det ikke helt så godt, vil nogen sikkert mene...

Jeg havde lige fået nyt job, da jeg 4 måneder efter start måtte fortælle, at jeg endeligt var blevet gravid :P

De har nu taget det rigtigt godt.

Men igen velkommen til, jeg glæder mig til at høre mere fra dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, vi er da gode til at time det. :)

Ja, heldigvis er det ved at være ovre nu, heldigvis har jeg fået akupunktur tidligt den her gang, hvilket virkelig har gjort underværker. Så efter jeg begyndte på det kunne jeg holde maden i mig og kunne rent faktisk holde vægten. Sidst havde jeg på nuværende tidspunkt tabt 6 kg..

Hvor langt er du i dit studie?

Det er godt at akupunktur kunne hjælpe. :)

Jeg er næsten halvvejs på studiet, er på modul 7 ud af 14 :)

Så det passer fantastisk at jeg lige kan få en pause her på halvvejen. Synes at det er vildt hårdt, at skulle til eksamen hver 10'ende uge.

Jeg glæææder mig til barsel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg hører egentlig til i november gruppen men har termin 2 november så chancen for at det kan blive i oktober foreligger...

Følger med på jeres tråde.

Kan fortælle at jeg venter nr 3 dreng...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER