AnnikaF

Smalltalk

533 indlæg i dette emne

Brokke brokke brok!

Har lige været til scanning, akupunktur jordemoder og læge. Alt var fint, hvilket absolut er skønt!

Men de havde lige glemt, at når man venter tvillinger, skal man til både en tidlig og en sen glukosebelastningstest - så på mandag, ret forsinket, skal jeg til den første. Og det gider jeg altså ikke! :/ Kan slet ikke overskue faste, sukkervand og derefter to timer på en stol, sådan som jeg har det lige nu :/ Har stadig alt for meget kvalme, særligt hvis jeg ikke får mad fra morgenstunden og har drøn ondt i ryggen, så ved ikke, hvordan jeg skal klare to timer på en stol. Æv!

Undskyld mit brok! Er bare frustreret, særligt fordi ryggen gør, at jeg ikke kan ligge mere end ca. 5 timer, så min søvn er ret ødelagt. Det er godt nok hårdt at være tvillingegravid! Men der kommer jo noget skønt ud af det, og nu er der kun 15 uger tilbage :) Og hold nu op hvor vi glæder os til at møde de to.

Lige nu ligger de, så jeg ikke må føde, men det kan jo nå at ændre sig mange gange. Så vi må se, og ellers er kejsersnit vel også fint :)

Og lige lidt virkelig skøn info! Min lillesøster, som ellers overvejede at blive i Australien et halvt år mere, har lige fortalt, at hun kommer hjem den 18. december :) Øj jeg glæder mig :)

:kram og dejligt med søster :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram og dejligt med søster :)

Tak :) Skulle lige af med det. Og ja, helt fantastisk med min søster. Hold op hvor vi allesammen glæder os til at se hende igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj jeg er glad i dag! Har fået 25 minutters massage af min ryg hos min fysioterapeut, hvilket absolut lettede - og hun tror, hun kan redde min nattesøvn :) Dét er jo helt fantastisk! :) Og anderledes positivt end lægen i går, som mente, det bare ville blive værre og værre og at kun fødsel ville hjælpe. Skønne fysioterapeut altså :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2. Jordemoder besøg overstået.. tænk sig at jeg aælerede er 22 uger henne :blink

Hvor fanden blev tiden af?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tiden går bare stærkt! Men der sker alligevel utroligt meget.

Jeg er i 25. uge nu og har været til fødselslæge 2 gange, 5 scanninger inkl. dem ved fødselslæge og 3D/4D, jordemoder 2 gange, akupunktur 2 gange, egen læge 2 gange.... Føler ikke jeg laver andet end sådan nogle besøg hele tiden!

Og så har vi også været ved fotograf 2 gange.

Masser af babyrelaterede besøg :D Sikke meget ekstra tid, man må få, når hun først kommer ud. Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fredag morgen. Godmorgen Danmark pludrer på TV2. Jeg sidder i sengen og slapper af med min bærbar. Hvor er det dejlgt det endelig er weekend. :glad

Var med min mand i Bilka igår for at handle ind til weekenden og fandt det sødeste legetøj i delige farver. Synes det er så hyggeligt at gå og forberede stille og roligt til babys ankomst. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg testet sengene på Hillerød Hospital. I går eftermiddags blev jeg indlagt, fordi jeg har alt for mange plukkeveer, som gør ondt og presser nedad. Der er for mange, men de modner mig heldigvis ikke. De kan ikke umiddelbart finde nogen årsag, men nogle gravide, særligt tvillingegravide, har bare mange plukkeveer.

Så jeg fik her til formiddag valget mellem at være indlagt resten af graviditeten eller tage hjem på fuld aflastning. Jeg valgte så i samråd med lægen sidstnævnte. Jeg behøver ikke være sengeliggende, men jeg må ikke rigtigt lave noget selv, spændende om jeg kan finde ud af det ;) Nu kommer Martin snart og så glæder jeg mig til at komme hjem :)

Og hvor er det dog skønt, at vi har så godt et sygehusvæsen! :) Det er dejligt trygt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg testet sengene på Hillerød Hospital. I går eftermiddags blev jeg indlagt, fordi jeg har alt for mange plukkeveer, som gør ondt og presser nedad. Der er for mange, men de modner mig heldigvis ikke. De kan ikke umiddelbart finde nogen årsag, men nogle gravide, særligt tvillingegravide, har bare mange plukkeveer.

Så jeg fik her til formiddag valget mellem at være indlagt resten af graviditeten eller tage hjem på fuld aflastning. Jeg valgte så i samråd med lægen sidstnævnte. Jeg behøver ikke være sengeliggende, men jeg må ikke rigtigt lave noget selv, spændende om jeg kan finde ud af det ;) Nu kommer Martin snart og så glæder jeg mig til at komme hjem :)

Og hvor er det dog skønt, at vi har så godt et sygehusvæsen! :) Det er dejligt trygt!

Æv bæv, men dejligt at der bliver taget hånd om dig og de små guldklumper :-)

God bedring herfra :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg testet sengene på Hillerød Hospital. I går eftermiddags blev jeg indlagt, fordi jeg har alt for mange plukkeveer, som gør ondt og presser nedad. Der er for mange, men de modner mig heldigvis ikke. De kan ikke umiddelbart finde nogen årsag, men nogle gravide, særligt tvillingegravide, har bare mange plukkeveer.

Så jeg fik her til formiddag valget mellem at være indlagt resten af graviditeten eller tage hjem på fuld aflastning. Jeg valgte så i samråd med lægen sidstnævnte. Jeg behøver ikke være sengeliggende, men jeg må ikke rigtigt lave noget selv, spændende om jeg kan finde ud af det ;) Nu kommer Martin snart og så glæder jeg mig til at komme hjem :)

Og hvor er det dog skønt, at vi har så godt et sygehusvæsen! :) Det er dejligt trygt!

Kram og kærlige tanker. Det lyder som en god beslutning. Godt at du og hospitalet passer på jer alle 3!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres kram :) Synes det er lidt tidligt, men pyt. Sådan er det. I dag kommer min storesøster med en stak film og min far ville finde bøger frem, så jeg har noget at underholde mig med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Kommer lige så stille lidt på banen :)

Er glad for at høre så meget godt om Hillerød hospital, for der skal jeg nemlig også føde. Nogen der skal føde på Herlev? Der fødste jeg sidst og var rigtig glad for jordmoder og studerende til fødslen :) Jordmoder inden var lidt noget rod pga.ombygning og skiftende jordmoder.

Og så har jeg lige læst i avisen at Hillerød, som det første hospital i dk, har fået to specielle fødestuer, hvor der er bølgeskvulp, dæmpet belysning og blid musik :D He he, og de kører med forsøget indtil årskiftet, så det vil jeg lige tale med min jordmoder om. Ved ikke helt om det er noget for mig, meeeeen....

Inden jeg blev gravid sidst, havde jeg da en plan om at føde i vand og en helt tosset en om at føde i havet, sådan rigtig natur-og hippieagtigt, hi hi.

Og så er tiden jo gået hurtigt, selvom jeg har lidt svært ved at vente.... Er nu i 25 uge og har kun taget 4 kg på, hvilket jeger pææænt stolt af og samtidig tager rimelig roligt. Mit bmi er i klassen overvægtig, kan ikke huske tallet, men jeg spiser det jeg vil. Kvalmen hjalp mig i begyndelsen tilat spisse små måltider mange gange og det jeg ville. Og så!har jeg det jo goddt! Både med mig selv og min kæreste. Mit liv med min datters (Sigrid) faar ahr været præget af vold, mest psykisk, så det er et heeeeelt andet liv det her :) Og jeg er slet ikke nervøs denne gang, for når baby kommer ud og skal møde sin far(ny kæreste og den sødeste og dejligste mand i verden!). Sidst var jeg mere tryg ved at baby var inde i mig.

og storesøster Sigrid glæder sig og det gør restenaf familien også, både mine søskende og deres børn, bedsteforældre og min kærestes familie. Se DEt ER FANTASTISK!

Går det godt med jer alle herinde? Så godt som det nu kan gå med jer der har lidt meget fa kvalme o.lign.?

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Kommer lige så stille lidt på banen :)

Er glad for at høre så meget godt om Hillerød hospital, for der skal jeg nemlig også føde. Nogen der skal føde på Herlev? Der fødste jeg sidst og var rigtig glad for jordmoder og studerende til fødslen :) Jordmoder inden var lidt noget rod pga.ombygning og skiftende jordmoder.

Og så har jeg lige læst i avisen at Hillerød, som det første hospital i dk, har fået to specielle fødestuer, hvor der er bølgeskvulp, dæmpet belysning og blid musik :D He he, og de kører med forsøget indtil årskiftet, så det vil jeg lige tale med min jordmoder om. Ved ikke helt om det er noget for mig, meeeeen....

Inden jeg blev gravid sidst, havde jeg da en plan om at føde i vand og en helt tosset en om at føde i havet, sådan rigtig natur-og hippieagtigt, hi hi.

Og så er tiden jo gået hurtigt, selvom jeg har lidt svært ved at vente.... Er nu i 25 uge og har kun taget 4 kg på, hvilket jeger pææænt stolt af og samtidig tager rimelig roligt. Mit bmi er i klassen overvægtig, kan ikke huske tallet, men jeg spiser det jeg vil. Kvalmen hjalp mig i begyndelsen tilat spisse små måltider mange gange og det jeg ville. Og så!har jeg det jo goddt! Både med mig selv og min kæreste. Mit liv med min datters (Sigrid) faar ahr været præget af vold, mest psykisk, så det er et heeeeelt andet liv det her :) Og jeg er slet ikke nervøs denne gang, for når baby kommer ud og skal møde sin far(ny kæreste og den sødeste og dejligste mand i verden!). Sidst var jeg mere tryg ved at baby var inde i mig.

og storesøster Sigrid glæder sig og det gør restenaf familien også, både mine søskende og deres børn, bedsteforældre og min kærestes familie. Se DEt ER FANTASTISK!

Går det godt med jer alle herinde? Så godt som det nu kan gå med jer der har lidt meget fa kvalme o.lign.?

Knus

Hvor lyder det bare dejligt, som du fortæller om jeres glæde ved den lille nye. Det er i hvert fald velfortjent efter det bøvl, du fortæller om med Sigrids far. Det er ikke rimeligt, at nogen skal opleve det. Så det er bare skønt for dig og jer nu :)

Dejligt med vægtøgningen og at det generelt bare er en fornøjelse at være gravid.

Vi er vanvittigt glade for Hillerød Hospital, de er simpelthen så søde alle dem vi har mødt. Er ret spændt på, hvem der skal være der til min fødsel. Men samtidig er jeg slet ikke nervøs, for alle vi har mødt, har været nogle jeg godt kunne lide, så det kan ikke gå helt galt :)

Og ja, det er lidt spændende med deres sansefødestuer. Umiddelbart tænker jeg ikke, det er noget for mig, men man kan jo aldrig vide :)

Her går det, som det går. Jeg er ikke kæmpe fan af graviditet, men har også fortsat ret meget kvalme og nu er jeg jo så blevet beordret på fuld aflastning eller indlæggelse resten af graviditeten pga. for mange plukkeveer. Til gengæld glæder vi os helt tosset meget til tvillingerne kommer, ligesom resten af familien og venner også glæder sig. Det bliver så spændende! Vi har næsten styr på udstyret, vi valgte at være tidlige med meget af det, fordi vi godt vidste, at de fleste tvillingegravide ikke er til meget nytte sidst i graviditeten :) Nu skal der bare ryddes op i de sidste skabe og skuffer, sættes ny garderobe op i kontoret, som på sigt bliver soveværelse og lidt nyt til entreen og så skal vi i gang med at indrette os med puslekommode, kravlegård, tremmeseng og hvad der ellers hører til :) Det bliver skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh det er så spændende alt det med indretning! Og hvor er det fedt at I kan nyde det på trods af kvalme og næsten indlæggelse ANNIKAF!!!! Sidst var jeg vanvittig spændt og ville så gerne, men vi havde ikke meget plads min eks og jeg og han var ikke interesseret i at "babyen skulle fylde det hele". Det viste sig, at han slet ikke var interesseret i babyen. Men hva, det er lang tid siden og min nye kæreste er fantastisk! Men nu har jeg jo styr på det meste, bordet på badeværelset fungerede som puslebord sidst (min datter og jeg flyttede fra hendes far da hun var to måneder og nu er hun snart 6 år)-mangler bare puslepude og den bliver først købt til december! men barnevogn, babytøj og ja faktisk børnetøj indtil 5-6årsalderen ligger alt sammen på loftet hos min søster;) Og babydyne bliver vasket, selen til barne vognen kan også bruges og blespanden osv. Jeg HAR selvfølgelig lavet en liste, jeg er jo mega planlæggeren!, men det hele kan vente til lige inden fødsel ;) Bleer osv.

Og jeg glææææææder mig! Vi glææææææder os!!! På at se hende, dufte hende, høre hende, opleve hende! Det var simpelthen det mest fantastiske i mit liv, at føde og der var hun så min Sigrid! Og nu skal jeg opleve det igen! Ihhhh, kom så december!

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv altså! Er det okay at stortude og føle sig ret snydt efter, at vi i dag fik at vide, at jeg nok ikke får lov at føde? De små bavianer ligger, så det skal være kejsersnit. Der er en lille mikroskopisk chance for, at de vender sig i løbet af de næste fire uger, men gør de ikke det, er det definitivt kejsersnit. Æv! De har ligget på den her måde nærmest fra start, så det er i følge lægerne lidt utopisk, at de skulle vende sig.

På den gode side, så fik vi i dag vægtskøn. Tvilling et er 994 g og tvilling to er 1091 g, så minus 11 og 3 % i forhold til gennemsnittet og dermed inden for normalen, som går helt til minus 15 %. Ret så skønt. Scanningsdamen forventer, at en af dem eller dem begge viger på et tidspunkt og bliver for små. Men hvis ikke ville hun skyde på små 2800 g, hvis jeg går tiden ud. Ret fantastisk :) Nu må vi se, vi satser på, at de bliver ved at vokse, som de skal - og at jeg ikke pludselig går i fødsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv altså! Er det okay at stortude og føle sig ret snydt efter, at vi i dag fik at vide, at jeg nok ikke får lov at føde? De små bavianer ligger, så det skal være kejsersnit. Der er en lille mikroskopisk chance for, at de vender sig i løbet af de næste fire uger, men gør de ikke det, er det definitivt kejsersnit. Æv! De har ligget på den her måde nærmest fra start, så det er i følge lægerne lidt utopisk, at de skulle vende sig.

På den gode side, så fik vi i dag vægtskøn. Tvilling et er 994 g og tvilling to er 1091 g, så minus 11 og 3 % i forhold til gennemsnittet og dermed inden for normalen, som går helt til minus 15 %. Ret så skønt. Scanningsdamen forventer, at en af dem eller dem begge viger på et tidspunkt og bliver for små. Men hvis ikke ville hun skyde på små 2800 g, hvis jeg går tiden ud. Ret fantastisk :) Nu må vi se, vi satser på, at de bliver ved at vokse, som de skal - og at jeg ikke pludselig går i fødsel.

Det er helt ok! Det forstår jeg godt du er ked af.

Når det så er sagt, vil jeg minde dig om lidt af alle de positive ting:

- I har to små, sunde og raske bebser.

- De får mulighed for at komme ud på den mest sikre måde for både dem og deres mor.

- Du får kun 1 lille, fint ar, men hele 2 dejlige unger <3

- De holder øje med jer på hospitalet, så alle har det godt.

- Åh og mange flere dejlige ting! Det bliver jo dobbelt lykke! <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt ok! Det forstår jeg godt du er ked af.

Når det så er sagt, vil jeg minde dig om lidt af alle de positive ting:

- I har to små, sunde og raske bebser.

- De får mulighed for at komme ud på den mest sikre måde for både dem og deres mor.

- Du får kun 1 lille, fint ar, men hele 2 dejlige unger <3

- De holder øje med jer på hospitalet, så alle har det godt.

- Åh og mange flere dejlige ting! Det bliver jo dobbelt lykke! <3

Du har så evigt ret! Og der er kæmpe risiko for at tvilling to ikke overlever en fødsel, som de ligger nu, så der er ingenting at rafle om. Vil absolut ikke risikere noget. Og som du siger, vi får to sunde og raske børn ud af det, og så kan det jo i virkeligheden være ligegyldigt, hvordan de kommer ud. Jeg havde bare lige glædet mig til at opleve en fødsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har så evigt ret! Og der er kæmpe risiko for at tvilling to ikke overlever en fødsel, som de ligger nu, så der er ingenting at rafle om. Vil absolut ikke risikere noget. Og som du siger, vi får to sunde og raske børn ud af det, og så kan det jo i virkeligheden være ligegyldigt, hvordan de kommer ud. Jeg havde bare lige glædet mig til at opleve en fødsel.

Forstår dig virkelig godt, men du har fat i alle de rigtige ting! Så det må du minde dig selv om.

Kan du være vågen under kejsersnittet? Så får du jo stadig oplevet en fødsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår dig virkelig godt, men du har fat i alle de rigtige ting! Så det må du minde dig selv om.

Kan du være vågen under kejsersnittet? Så får du jo stadig oplevet en fødsel.

Det satser jeg på, at jeg får lov til at være. Mon ikke, når det nu er planlagt kejsersnit. Vi skal aftale endelig plan og dato ved scanningen om otte uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det satser jeg på, at jeg får lov til at være. Mon ikke, når det nu er planlagt kejsersnit. Vi skal aftale endelig plan og dato ved scanningen om otte uger.

Spændende! Det håber jeg, du kan få lov til. Så vil jeg da klart synes, at du stadig får lov at opleve fødslen. Om end det er en anden type fødsel end den du først havde i tankerne. Men nu har du jo tid til at indstille dig på denne type fødsel. Det kan være, du ender med at have det helt ok med det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende! Det håber jeg, du kan få lov til. Så vil jeg da klart synes, at du stadig får lov at opleve fødslen. Om end det er en anden type fødsel end den du først havde i tankerne. Men nu har du jo tid til at indstille dig på denne type fødsel. Det kan være, du ender med at have det helt ok med det.

Ja, jeg havde bare glædet mig til vaginal fødsel, men pyt. Som Martin siger, kan det ske, jeg har langt mere overskud ovenpå kejsersnit end efter mange timers veer og fødsel, så måske jeg har mere overskud til dem bagefter. Det håber jeg. I hvert fald er vi blevet enige om at fokusere på alle fordelene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg havde bare glædet mig til vaginal fødsel, men pyt. Som Martin siger, kan det ske, jeg har langt mere overskud ovenpå kejsersnit end efter mange timers veer og fødsel, så måske jeg har mere overskud til dem bagefter. Det håber jeg. I hvert fald er vi blevet enige om at fokusere på alle fordelene :)

Dejligt. Fordele er der heldigvis også nok af! <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej allesammen :-):-)

Hvordan går I og har det? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej allesammen :-):-)

Hvordan går I og har det? :-)

Hej igen :)

Her går det sådan meget godt, tvillingerne sparker mere og mere for tiden.

Jeg har desværre stadig alt for mange plukkeveer, så er sygemeldt med 'truende for tidlig fødsel', men indtil videre modner plukkeveerne nu ikke noget. Så vi satser på det ikke går så galt. Derudover er min kvalme gået helt amok igen, så jeg bruger morgenerne med hovedet ned i toilettet, dog heldigvis uden 'gevinst' endnu. Vil forbi akupunktur jordemoderen i morgen og forhåbentlig få et par nåle i øret.

Og som trumf har jeg i sidste uge fået konstateret leverbetinget graviditetskløe. Så lige nu venter jeg på indkaldelse til svangreambulatoriet, hvor vi skal planlægge det videre forløb. Ventetiden bruger jeg så på at kradse hul på mig selv og tænke tusind tanker. Huha! Min læge nåede lige at sige, at der er øget risiko for pludselig fosterdød, så jeg bliver glad, hver gang de sparker!

I morgen skal jeg aflevere fasteblodprøve og senere skal vi til jordemoder og hygge en masse :) Martin har været væk torsdag-lørdag på konference, så han tager en let dag i morgen.

På fredag starter jeg i tvillingemødregruppe, lidt underligt at starte før de er ude. Men jeg glæder mig nu! :) Det bliver sjovt at lære nogle at kende, som er i samme situation.

Hvordan går det med dig? Ved I egentlig, hvem der gemmer sig derinde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen :)

Her går det sådan meget godt, tvillingerne sparker mere og mere for tiden.

Jeg har desværre stadig alt for mange plukkeveer, så er sygemeldt med 'truende for tidlig fødsel', men indtil videre modner plukkeveerne nu ikke noget. Så vi satser på det ikke går så galt. Derudover er min kvalme gået helt amok igen, så jeg bruger morgenerne med hovedet ned i toilettet, dog heldigvis uden 'gevinst' endnu. Vil forbi akupunktur jordemoderen i morgen og forhåbentlig få et par nåle i øret.

Og som trumf har jeg i sidste uge fået konstateret leverbetinget graviditetskløe. Så lige nu venter jeg på indkaldelse til svangreambulatoriet, hvor vi skal planlægge det videre forløb. Ventetiden bruger jeg så på at kradse hul på mig selv og tænke tusind tanker. Huha! Min læge nåede lige at sige, at der er øget risiko for pludselig fosterdød, så jeg bliver glad, hver gang de sparker!

I morgen skal jeg aflevere fasteblodprøve og senere skal vi til jordemoder og hygge en masse :) Martin har været væk torsdag-lørdag på konference, så han tager en let dag i morgen.

På fredag starter jeg i tvillingemødregruppe, lidt underligt at starte før de er ude. Men jeg glæder mig nu! :) Det bliver sjovt at lære nogle at kende, som er i samme situation.

Hvordan går det med dig? Ved I egentlig, hvem der gemmer sig derinde?

Hold da op, sikke en masse du skal igennem. Men det er godt at du blir holdt øje med. Sikke da en træls besked med fosterdød, det er da heller ikk noget at sige til en kommende mor.

Her går det også fint nok.

Jeg har taget hul på mine sidste 10 uger, alt for vildt så stærkt tiden går. Imorgen skal jeg til glukosebelastningstest, glæder mig overhovedet ikk for er så afhængig af min morgenmad. Nattesøvnen er ikk skide god for tiden, jeg har så mega meget halsbrand så jeg sidder sådan set op og sover :-(

Ja, vi ved at det er en lille pige og der er fuld aktivitet derinde, så det er bare fantastisk :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, sikke en masse du skal igennem. Men det er godt at du blir holdt øje med. Sikke da en træls besked med fosterdød, det er da heller ikk noget at sige til en kommende mor.

Her går det også fint nok.

Jeg har taget hul på mine sidste 10 uger, alt for vildt så stærkt tiden går. Imorgen skal jeg til glukosebelastningstest, glæder mig overhovedet ikk for er så afhængig af min morgenmad. Nattesøvnen er ikk skide god for tiden, jeg har så mega meget halsbrand så jeg sidder sådan set op og sover :-(

Ja, vi ved at det er en lille pige og der er fuld aktivitet derinde, så det er bare fantastisk :-)

Nej det er knap så taktisk at sige til en gravid. Og så var min mor uheldig at få sagt til mig "at hvis nu der skulle ske noget, så var der jo heldigvis en mere" - jo tak, men jeg tror nu jeg snupper dem begge to. Hun blev helt ked af det, for det var slet ikke det hun havde ment. Hun vil jo også have dem begge :)

Og ja, der er en del gener - men jeg har max ni uger tilbage, så det er til at se sig ud af. Plus af de nok bliver inviteret ud lidt før pga. kløen, så det er jo nærmest lige om lidt.

Træls med glucosebelastning i morgen! Jeg duer slet heller ikke til at faste, blev SÅ dårlig sidst. Så jeg får lov at nøjes med fasteblodprøve, så jeg hurtigere kan få mad.

Halsbrand er noget underligt og frygtelig ubehageligt noget! Har du prøvet med balancid? To af dem stopper det forholdsvist effektivt for mig.

Og hvor lækkert med en lille sparkende pige :) Det bliver da for skønt at få hende ud til jer! Har I besluttet jer for et navn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER