Klitgaard1990

Synes her er meget stille..

2 indlæg i dette emne

Hvordan går det mon med alle december-bebserne?

Herhjemme har vi haft besøg af en tiger de sidste par uger, så det har kun været mor der duede..

Nu tror jeg tigeren er på retur igen, men skal lige lave lidt ravage inden hvilket betyder at Nadja sover ekstremt dårligt (undtagen om natten) og hun går nærmest i panik når andre holder hende eller jeg forlader rummet.. Så skriger hun indtil jeg kommer og tager hende.. Det er lidt syndt når farmand bare vil hende SÅ meget, og det har kostet ham en del tårer de sidste par uger.. Så i håber at det ændrer sig når tigeren er sendt afsted..

Kira er stadig helt forelsket i sin lillesøster og er rigtig hjælpsom.. Hun henter legetøj, sut, tøj, stofbleer osv til Nadja når hun kan se at det mangler eller når vi beder hende om det.. Og når Nadja græder skal hun hen og give hende sutten og trøste hende.. Det første hun gør når hun står op, er at løbe ind i soveværelset og kigge ned til Nadja og sige "heeeej Nadja" med rigtig sukkersød og blid stemme.. Gud hvor jeg elsker de tøser :loveshower

Nadja har ikke taget så meget på, så hun ligger under gennemsnittet i vægt imens hendes længde følger gennemsnittet perfekt.. Hun var hurtig til at holde hovedet selv.. Det kunne hun allerede da hun var 2 mdr.. Hun elsker at ligge på sit legetæppe eller ligge med en rangle og bide i den og savle godt og grundigt.. Hun er ikke så dygtig til skemad endnu, men det går fremad..

Vi var til kranio sakral terapi med hende i starten af marts fordi hun havde SÅ ondt i maven og vi skulle hjælpe hende hver gang med et termometer eller proppe en masse lactulose i hende.. Men efter vi havde været der 1 gang er hun bare blevet SÅ nem og det kommer helt af sig selv nu..

Hun har ligget og hevet sig selv i fødderne de sidste 2 uger, og indenfor de sidste par dage har hun fundet ud af at det er skide skægt at spise fødderne, så de bliver gnasket flittigt på.. :D

Hun kan ikke trille endnu, men når hun skal se noget oppe over hendes hoved, laver hun flitsbue med kroppen eller hun vender sig om på siden hvis der er noget hun vil se til den ene side.. Hun er ikke meget for at ligge på maven, men så ligner hun bare sin storesøster på det punkt :)

Hun skal døbes D. 19. Maj, så vi skal lige et smut over til svigermor i Jylland på forlænget weekend så de også kan passe hende en af dagene så vi kan komme et smut til Tyskland..

Jeg har det fint efter kejsersnittet, men jeg kan bare ikke tabe mig.. Før graviditeten vejede jeg 62, og nu vejer jeg 78,5.. Og nu kan jeg ikke skyde skylden på en bebser i maven ;)

Jeg venter bare på lidt varmere vejr så barnevognen kan blive brugt hver eneste dag.. :)

Nu håber jeg det billed-halløj virker fra min Tlf:

Nadja i morges

x1RP1lL.jpg

Flitsbuen

ZIPVwim.jpg

Storesøster ELSKER Nadja så selvfølgelig kan de dele dukkerne :)

NScOy2i.jpg

Æder fødderne

Hx3ncRx.jpg

Og det her er bare for godt til at holde for sig selv

h8X9VqP.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej nogle gode billeder, hvor er hun bare skøn :)

Der er godt nok rigtig stille herinde, jeg må indrømme at jeg ikke har haft meget tid til at kigge herind, først barnedåb og nu står den på konfirmation på søndag, så der er nok at se til lige nu og der er mange forberedelser puha også især når man står med det hele selv..

Jeg synes tiden flyver afsted og Mathias bliver bare stor, han er begyndt at vende sig fra ryggen og om til maven :rolleyes dog spiser han ikke fødderne endnu, men det kommer jo nok.

De store drenge er stadig meget glad for ham, de hjælper gerne til og den ældste har da også passet ham et par gange af et kvarters varighed ;) det er rigtig dejligt at han både kan og vil det, det giver mig lige lidt ekstra luft :)

Håber også det går godt med i andre herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER