Barbamama

Hvilken iPhone skal jeg vælge?

   22 members have voted

  1. 1. Hvilken iPhone 5 skal jeg vælge?

    • Hvid med 16 gB
      6
    • Hvid med 32 gB
      7
    • Sort med 16 gB
      2
    • Sort med 32 gB
      7

Please sign in or register to vote in this poll.

29 indlæg i dette emne

Jeg har besluttet, at jeg vil have en iPhone5 :D

Men jeg bliver simpelthen så handlingslammet, når jeg skal købe noget, der koster mere end 200 kr :rolleyes Så nu kan jeg bare SLET ikke vælge... Skal det være den sorte eller den hvide? Og skal det være 16 gB eller 32 gB? :help

Pt. har jeg en iPhone 3gs i sort, men det er helt tilfældigt, da den er arvet. Det er min første smartphone, men jeg er lynhuirtigt blevet dybt afhængig ;)

Jeg har ikke umiddelbart planer om at downloade film, men kunne godt ende med at downloade en del musik i løbet af de to år, som jeg planlægger, at telefonen helst skal kunne holde... Og der vil nok også ende med at være en del billeder derpå. Måske er jeg også bedre "fremtidssikret" med 32 gB, for selvom jeg ikke planlægger at downloade film nu, så kunne jeg måske finde på det senere (Det kunne jo være, at Valdemar gerne ville se tegnefilm på den om et års tid eller sådan noget). Prisforskellen på 16 gB og 32 gB er 29 kr om måneden (jeg køber gennem en af de der afdragsordninger, hvor man betaler af 24 måneder uden rente o. lign.)

Farvemæssigt er jeg glad for lyse ting. Og er jo selv en blegfis ;) Men måskje har jeg bare lyst til hvid fordi det er forår og sommer. Og måske er sort mere holdbar. Bum bum...

Jeg er i tvivl! :D Så hjælp mig ved at stemme, kære piger. Hvad skal jeg vælge? :lovebk

Ps. Jeg har lavet multiple choice mulighed, sådan at hvis man synes jeg skal vælge en bestemt størrelse, men er ligeglad med farve, så kan man stemme på begge farver, og hvis man synes at jeg skal vælge en bestemt farve, men er ligeglad med størrelse, så kan man vælge begge størrelser ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har stemt hvid med 32gb.

jeg havde tidligere en 3gs i sort, og nu har jeg en 4s i hvid.. og jeg er meget gladere for min hvide end den sorte, jeg synes at ridser og små skrammer er mindre synlige på den hvide (jeg er en af dem der gerne vil have et beskyttende cover men aldrig får taget sig sammen til at købe et :rolleyes)

og hvis forskellen på de to str. kun er 29 kr. om måneden ville jeg vælge den store..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stemt hvid med 32 gb.

Jeg vil hellere have for mange gb end ende med for lidt plads og så fortryde valget senere. Hvid synes jeg bare ser mere stilet ud (og har derfor selv købt et hvidt cover til min sorte iPhone i sidste uge ;) ) Held og lykke med beslutningen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har stemt sort med 32gb. Synes det er mere stilrent med sort, men kan ikke lige forklare hvorfor :rolleyes

Hellere for meget plads, end for lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stemt hvid 32GB - hvid fordi dem er der ikke så mange der har. Og 32GB når du skal have plads til en masse musik..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, så hvid 32gB fører :) Og sjovt som nogen synes at sort er mest stilrent og nogle synes at hvid er :D Det passer ret godt på min egen tvivl om, hvad der var mest stilrent :P

Hvis nogen har nogle kloge ord om covers også, så sig endelig til :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har stemt sort 32gB.

32 fordi når forskellen i pris hver måned ikke er større end 29 kr, så ville jeg vælge den store, og sort fordi jeg synes den er flottest i sort

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kloge ord om covers?... Næh, men jeg foretrækker personligt de hårde plast covers ;) Synes de bløde i gummi hurtigt kan komme til at sidde "løst" på mobilen. Der findes nu ellers mange fede i gummi - Min mand havde et kasettebånds-cover (dog elendigt fordi det gled af hele tiden!) og har nu et lommeregner-cover :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvid med 32gb. Den har jeg selv lige købt. Mest fordi den er anderledes end sort, og fordi min mand har den sorte ;) Hvis din mand får en engang vil han nok have den sorte :)

Er meget glad for min, selvom det er den første iPhone jeg har haft :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et hårdt cover med et billede af prinsessen(Ida) på ;) Jeg har valgt at få et hårdt cover da jeg som Jane Doe synes de gummicovere hurtigt bliver "slappe"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeej hvor kan man få covers med egne billeder på? Det må jeg have :D

Jeg hælder nok også mest til en hvid 32gB... Fedt at I kan overbevise mig :tak

Min mand har forresten lige købt en sort Nokia lumia, så der er ingen fare for forveksling :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og fint at høre erfaringer med covers i gummi/plast :) Var ellers fristet af et i gummi, fordi jeg forestillede mig, st det netop ville sidde bedre og holde snavs mere ude. Og så fordi jeg er lidt bange for at knække noget med et hårdt cover :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har stemt sort med 32gb. Synes det er mere stilrent med sort, men kan ikke lige forklare hvorfor :rolleyes

Hellere for meget plads, end for lidt ;)

ENIG ENIG :) OG Jeg kan da tilføje, at jeg synes det er super lækkert at jeg ikke behøver smide billeder ind på computeren.. Har først NU været nødt til at slette de første videoer af Camille på mobilen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan man godt - der er flere sider der laver dem. De koster godt nok lidt mere end et normalt hardcover, men jeg skulle have et med Ida på..

Vistaprint.dk har dem blandt andet, jeg mener også bilka.dk i deres fotofremkaldelses dims har dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan man godt - der er flere sider der laver dem. De koster godt nok lidt mere end et normalt hardcover, men jeg skulle have et med Ida på..

Vistaprint.dk har dem blandt andet, jeg mener også bilka.dk i deres fotofremkaldelses dims har dem.

Hvor har du fået lavet dit? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik det lavet hos vistaprint.dk

De ahvde nemlig tilbud op til jul.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nogen har nogle kloge ord om covers også, så sig endelig til :whistling

Du skal da have et cover med et billede af Valdemar :wub Jeg har et cover med billede af Melissa :biglove Manden har et cover med hele familien :loveshower

Hehe.. Havde ikke lige læst, at Mariaelley havde skrevet det samme - men er enig, Vistaprint kører nogle gange nogle gode tilbud på dem :) Om ikke andet så skal jeg have bestilt cover alligevel, sammen med noget familie, så kan vi bestille en "stor" sending ;)

Redigeret af ønskebebs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har stemt sort med 32gb. Synes det er mere stilrent med sort, men kan ikke lige forklare hvorfor :rolleyes

Hellere for meget plads, end for lidt ;)

:ditto

Og synes det er pænest med sort, hvis man planlægger covers i alle mulige farver :) Jeg er ellers til Apple produkterne i hvid, men iPhone synes jeg bare er pænest i sort ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte sort.. Mest fordi eg blev lidt Rasmine-modsat over tendensen omkring mig til, at mænds har sorte Apple-produkter, og kvinderne hvide... Lidt for meget hans og hendes til mig (men nu er sort og rød alligevel men yndlingsfarver O:-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvid og 32 GB har jeg stemt. Jeg synes hvid er pænest men også rarest, da man i halvmørke stadig kan se hvordan den skal vende, det kan man ikke med den sorte, der skal man fumle sig frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en hvid med 16 gb og har efter snart 2 år aldrig haft problemer med pladsen, men skulle jeg ud og have en ny, ville jeg nok vælge en (hvid) 32 gb, med mindre prisforskellen var for syg - derfor en stemme på hvid 16 gb (uden at have undersøgt priser).

Jeg har et latterligt bagcover på, som er nødvendigt, efter jeg tabte min precious på fortovet, og bagsiden blev knust, så nu bliver jeg nødt til at beskytte den, indtil jeg lige får ofret det 500 kr på at få det fikset. Ellers synes jeg, den har et 1000 X federe feel og look uden nogen form for cover. Haha men fumlefingre som mig bør nok have et <_<

Edit: Jeg kunne naturligvis bare have læst dit indlæg færdig mht prisforskel, når du ikke køber kontant. Doh. Nå, men så ville jeg nok købe en 32 gb :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan også købe et klart plastik cover, og så selv sætte billede ind under. Så kan du skifte lige så tosset du vil, bare du har en printer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan også købe et klart plastik cover, og så selv sætte billede ind under. Så kan du skifte lige så tosset du vil, bare du har en printer :)

Uhhh.. Godt tip :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg bestilt en hvid 32gB iphone 5 :yay Jeg kan se, at der er ved at være lige mange stemmer på hver, men når jeg læste jeres indlæg kunne jeg mærke at det her er det rigtige for mig. Tak for hjælpen! :tak :lovebk :loveshower

Nu skal jeg bare finde ud af det med cover... Er ret hooked på et med eget billede, men nok hvor det er lavet sådan (selvom jeg synes idéen med gennemsigtigt cover med eget billede under er topsmart :super). Så er spørgsmålet bare, hvilket billede det skal være... Bum bum. Nå, det finder jeg nok ud af :)

Anyway, tak for hjælpen, tøser! :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ps. Jeg fik lavet et cover på vistaprint med billede fra vores bryllup :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER